Jump to content

MP: Clans Vragen


PatrickW

Recommended Posts

Wij ondersteunen Clans door in dit forum een topic te kunnen maken, en eventueel een BLOG als ze groot genoeg zijn.

Een officiële GTAForum clan staat nog niet op de planning, maar het staat je vrij om je eigen clan te beginnen.

Je kunt dat doen door hier een recruitement topic te maken, en leden te werven.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie dat er steeds meer leden op het forum interesse krijgen in het beheren van een clan en het joinen van een clan. Nu hebben we natuurlijk al Gang's en Corp's op het forum, hier vermaakt iedereen zich prima.

Nu maak ik me zorgen dat 'Clans' teveel op 'Gangs' gaan lijken. Het zou dus mooi zijn als het toch nog een beetje apart blijft. Ik ben dus bang dat de huidige gangs verloren zullen gaan en sommige zelfs clan worden. Op welke manier willen jullie dit tegen gaan of beter gezegd, op welke manier willen jullie er voor zorgen dat het toch een gescheiden boel blijft. Ik vrees namelijk voor het ergste..

Link to comment
Delen op andere websites

Komt er ook de mogelijkheid tot een grote subform, zoals een corperation in het Gangs gebeid?

Dat zal handig zijn als een groep erg groot word namelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt in GTA4 helemaal niets aan een Clan :( .............................

Dat denk je , Het is welliswaar wel vermaak waar veel mensen fun er aan hebben. Kijk naar filmpjes , Zo realistisch heb je nog nooit gedm't behalve bij Cod4. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

nvm over dat je Blood Brothers niet als clannaam mag gebruike omdat ik die al zou nemen.. xbox werd van liggend naar rechtop gezet met GTA IV draaiend = GTA IV kapot :'(

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

En, zijn er ook regels, bijvoorbeeld dat je minimaal 1 keer per week online moeten komen als je in een clan wilt horen..? En ondersteunt GTA IV wel een clan optie?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
En, zijn er ook regels, bijvoorbeeld dat je minimaal 1 keer per week online moeten komen als je in een clan wilt horen..? En ondersteunt GTA IV wel een clan optie?

de regels lijken me eerder dingen die de clan beheerder moet beheren, en Runescape ondersteunt ook geen clan optie, maar zijn er ook clans :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hier kan je clans joinen of aanmaken. Met je clan kan je matches doen of gewoon even online spelen op PS3 network of Xbox live. Probeer zoveel mogelijk leden in je clan te krijgen en probeer de andere te verslaan. Als je 15 leden hebt kan je een blog aanmaken. Hier kan je alle informatie van je clan plaatsen.

Probeer dus in een succesvolle clan te komen, of maak er zelf 1 ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...