Jump to content

Wilde Ganzen Online


NilsHolgersson

Recommended Posts

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NilsHolgersson

    19

  • Fiegel5

    6

  • FerryN

    4

  • Disturbed

    3

Hoi,

mijn PS3-ID = pasif

Samen met mijn broertje spelen we veel online! Graag sluiten we ons bij jullie aan (met 1 ID dus).

We hebben een headset en hebben de game nu bijna uitgespeelt.

Gegroet,

Link to comment
Delen op andere websites

Sifaka en mattetoet, ik schrijf jullie bij als Verdraaide Schavuiten. Verdere informatie en PSN tags kan men kwijt in het clantalk topic. OpperSchavuit Gtaboy107 staat klaar om vragen rondom online namen, welkomstgeschenken, gearshops, websites, afspraken, rangen en overige randzaken te beantwoorden. Sifaka, broertjes kun je gerust achterlaten in het ballenbad rechts van de ingang.

Link to comment
Delen op andere websites

Dieko en Melviin jullie zijn geridderd in de Orde van de Verdraaide Schavuiten. Voor het maken van afspraken gebruiken we uiteraard het VSfH Clantalk-topic, maar we kunnen beginnen door elkaar op PSN toe te voegen. Mijn PSN-id is hetzelfde als mijn nickname hier, maar die moet je maar even kopieren. Nils kan ik onthouden, daarna wordt het te lastig.

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil me graag aanmelden aan deze clan...

heb 2 accounts

Ghettokid

let niet op me naam want dat heeft zo'n rare neef voor me gemaakt (account)

me andere acc =

Boeveg

voeg hem gerust toe...

ik heb ook een microfoon zo dat we kunnen comuniceren...

ik ben rod 2/4 uur lang online op me Ps3

nah ja kijk zelf maar hoop dat ik mee mag doen

Bewerkt: door ginobb
Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan zomaar niet ginobb. De Verdraaide Schavuiten from Hell zijn inmiddels uitgegroeid tot een roemruchte clan binnen het GTA IV-wezen. Je hoeft de term Verdraaide Schavuiten from Hell maar te laten vallen of het angstzweet breekt de tegenstanders uit. Overtuig me maar. Waarom wil je bij VSFH? Waar denk je aan als je aan VSFH denkt? Waar liggen je kwaliteiten? Waarom ben jij een meerwaarde voor VSFH? Wat wil je in deze clan bereiken? Waar liggen je toekomstambities? Allemaal vragen die ik nieuwe leden moet stellen, om te voorkomen dat we de verkeerde binnenhalen. Er zijn tegenwoordig ook mensen van vijandige clans die bij ons willen infiltreren. Eén verkeerde beslissing kan de clan duur komen te staan. Dus etaleer jezelf. Zorg dat ik niet om je heen kan.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan zomaar niet ginobb. De Verdraaide Schavuiten from Hell zijn inmiddels uitgegroeid tot een roemruchte clan binnen het GTA IV-wezen. Je hoeft de term Verdraaide Schavuiten from Hell maar te laten vallen of het angstzweet breekt de tegenstanders uit. Overtuig me maar. Waarom wil je bij VSFH? Waar denk je aan als je aan VSFH denkt? Waar liggen je kwaliteiten? Waarom ben jij een meerwaarde voor VSFH? Wat wil je in deze clan bereiken? Waar liggen je toekomstambities? Allemaal vragen die ik nieuwe leden moet stellen, om te voorkomen dat we de verkeerde binnenhalen. Er zijn tegenwoordig ook mensen van vijandige clans die bij ons willen infiltreren. Eén verkeerde beslissing kan de clan duur komen te staan. Dus etaleer jezelf. Zorg dat ik niet om je heen kan.

ach laat maar zitten dan als we zo gaan reageren van wrm wil je dit en dat...

ik ga dan wel gewoon in een andere of wat dan ook...

oow kwaliteiten nouw.. ik had verleden jaar een prijs gewonnen in Spanje met een first person shooter...

ik wou in deze clan omdat het me leuk leek ten eerste jouw naam nils holgersson ik dacht oow dit is wel een leuke clan maar laat maar zitten.... :Y

Link to comment
Delen op andere websites

?? jah man jij bent echt gangsta!

Ik ben ook van plan om met het geld dat ik met deze clan ga verdienen een huis voor mijn moeder te kopen buiten de ghetto.

Link to comment
Delen op andere websites

Nils!! ik heb geen ps3, maar ik wil alsnog graag in je clan!!!11!34!einzweidrei!1!

pretty please? :$

En ik stel PietjeII ook gelijk als kandidaat op, ook al heeft hij ook geen ps3...

Ik wacht op je reactie!

edit: Verdorie. Ik begrijp nu pas dat het een muliplayer clan is :7

Bewerkt: door Disturbed
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...