Jump to content

Glitches & Bugs


Fiegel5

Recommended Posts

Ik wist niet echt waar ik het moest melden, maar ik wou toch even laten weten dat ik erg veel last heb van pop-ups bij gta iv op de xbox 360. Ik weet wel dat de xbox hier soms last van kan hebben, maar dit is wel erg overdreven. Ik rij bijvoorbeeld tegen onzichtbare dingen aan. zoals containeres en pionnen. De grond moet ook altijd even laden. net zoals alle gebouwen. Ik heb nog niet één keer normaal kunnen rijden zonder dit probleem.

Ik heb trouwens ook heel erg veel last van trillende schaduwen en trillen lijntjes van bijvoorbeeld achterlichten en stroom kabels en van bijna alles wel, echt heel erg irritant. Bij video reviews of filmpjes van youtube draait gta iv wel normaal. Ik zou niet weten waar het aan zou kunnen liggen. Mischien omdat ik geen HDD heb??

(Ik heb de legale versie ;) )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wist niet echt waar ik het moest melden, maar ik wou toch even laten weten dat ik erg veel last heb van pop-ups bij gta iv op de xbox 360. Ik weet wel dat de xbox hier soms last van kan hebben, maar dit is wel erg overdreven. Ik rij bijvoorbeeld tegen onzichtbare dingen aan. zoals containeres en pionnen. De grond moet ook altijd even laden. net zoals alle gebouwen. Ik heb nog niet één keer normaal kunnen rijden zonder dit probleem.

Ik heb trouwens ook heel erg veel last van trillende schaduwen en trillen lijntjes van bijvoorbeeld achterlichten en stroom kabels en van bijna alles wel, echt heel erg irritant. Bij video reviews of filmpjes van youtube draait gta iv wel normaal. Ik zou niet weten waar het aan zou kunnen liggen. Mischien omdat ik geen HDD heb??

(Ik heb de legale versie ;) )

ik denk het idd (inderdaad) daar aan licht, want mijn kameraad speelt ook op de xbox, en we hebben nog neit eens last gehad van pop-ups .. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wist niet echt waar ik het moest melden, maar ik wou toch even laten weten dat ik erg veel last heb van pop-ups bij gta iv op de xbox 360. Ik weet wel dat de xbox hier soms last van kan hebben, maar dit is wel erg overdreven. Ik rij bijvoorbeeld tegen onzichtbare dingen aan. zoals containeres en pionnen. De grond moet ook altijd even laden. net zoals alle gebouwen. Ik heb nog niet één keer normaal kunnen rijden zonder dit probleem.

Ik heb trouwens ook heel erg veel last van trillende schaduwen en trillen lijntjes van bijvoorbeeld achterlichten en stroom kabels en van bijna alles wel, echt heel erg irritant. Bij video reviews of filmpjes van youtube draait gta iv wel normaal. Ik zou niet weten waar het aan zou kunnen liggen. Mischien omdat ik geen HDD heb??

(Ik heb de legale versie ;) )

Ik denk dat het daaraan ligt, omdat je Xbox dan meer tijd nodig heeft om alle Models en Textures te laden en dat moet allemaal van je disc naar de HDD worden geladen zodat je makkelijker en sneller alles kunt laden ;)

Dus ik denk dat dat de reden is ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

hmm dan mischien maar toch overwegen er eentje aan te schaffen. Al zijn ze wel erg duur.

Ik kwam deze harde schijf tegen op internet. http://nl.gizmodo.com/?s=xbox+360

Maar ik weet niet zeker of die gewoon het zelfde werkt als de originele harde schijf want dat staat niet echt duidelijk uitgelegd. Anders zou het wel fijn zijn voor 100 euro 160 gb.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ontdek al bugs. Toen ik ging kijken met de verrekijker op rotterdam building. Ik zie in de verte geen enkele auto's. Allen gele, rode en witte bol zien. Dat zijn lampen van auto's.

Bewerkt: door studio dewolf
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ontdek al bugs. Toen ik ging kijken met de verrekijker op rotterdam building. Ik zie in de verte geen enkele auto's. Allen gele, rode en witte bol zien. Dat zijn lampen van auto's.

xbox of ps3 ?

Link to comment
Delen op andere websites

ps3

zijn denk ik de filters van het spel.. als je steeds verder weg gaat zorgen de filters ervoor dat het wat minder gedetaieerd word.. de ps3 en xbox zijn nog niet goed genoeg om dat te voorkomen;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik loop net een sexshop binnen, in gta druk ik R2 in kan ik met iemand gaan vechten, maar er staat helemaal niemand :s, dus ik begin te slaan, gaat zijn/haar health naar beneden en op gegeven moment is het dood :s

echt vreemd

Kan niet precies uitleggen waar die shop is maar ik doe mijn best:

Op het 2e gedeelte zoek je op: Star Junction.

Als je dan naar boven gaat met de pijl zie je Middle Park, als je dan precies in het midden gaat staan onderaan dat park ga je met de pijl naar beneden die weg af en dan de 2e hoofdstraat dus die dikke 'lichte' lijnen rechts. dan als je daar bent hou je de linker kant aan en dan ligt het voor het midden van de straat zegmaar.

Deze uitleg is dus voor als je naar de map kijkt als je op pauze drukt.

Hoe kan dit en heb ik nu niet iemand dood gemaakt die later een x in een missie daar staat :S

Het is trouwens niet in de 1e ruimte maar je moet langs de bali naar achter waar 2 banken een tafel een tv en een partij dozen staan

Link to comment
Delen op andere websites

Bij die missie met die boot die je moet doen met Bernie, daar was mijn boot ondersteboven in het water komen te liggen. Toen was de missie mislukt, en bleef de camera vast lopen. Het was gelukt om de missie te herstarten, maar de camera bleef nog steeds op hetzelfde punt vastzitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Argh ik moet er eindelijk ook aan geloven. :duh: Zat ik gister nog zo mooi te posten dat GTAIV op mijn ps3 60gb goed loopt, zet ik hem net aan, binnen een half uur tijd 3x gefreezed. Damn, nu maar hopen dat die patch van Rockstard toch wel heel snel komt. Heb ruim 1 dikke week zonder problemen kunnen spelen. Nu loopt ie of vast tijdens laden, of gewoon midden in de game. Bah, bah, bah :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik merk dat er af en toe een pauze van een paar seconden is tussen de game en een cutscene. Ik heb voor de rest nergens last van. Misschien is het handig om te zorgen dat het schijfje schoon blijft en de console op een goed gekoelde plaats staat (i.p.v. bijvoorbeeld in een kast).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...