Jump to content

Glitches & Bugs


Fiegel5

Recommended Posts

ik heb de legale versie ben volgens mij ook al best ver

eenige probleem nu ik net verekt weekend heb en ik me ps3 start blijft hij maar mijn missie laden

eerst laad die gta4 en dan staat er Loading - THREE LEAF CLOVER

meer doet dat kut ding niet meer iemand nog tips ofzo of moet ik maar gewoon gaan wanhopen?

ps3 btw

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb de legale versie ben volgens mij ook al best ver

eenige probleem nu ik net verekt weekend heb en ik me ps3 start blijft hij maar mijn missie laden

eerst laad die gta4 en dan staat er Loading - THREE LEAF CLOVER

meer doet dat kut ding niet meer iemand nog tips ofzo of moet ik maar gewoon gaan wanhopen?

ps3 btw

kijk ff op het forum zijn zeker 3 topics over aangemaakt.

Sluit je ps3 iig helemaal af dus ook ff die knop achterop uitschakelen

zet hem dan weer aan en schakel het netwerk uit start daarna je game weer.

Bij mij deed hij het toen weer ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Vind 't vreemd, ik merk weinig van bugs of glitches:P Nja, er zullen vast wel wat zijn, let er nauwelijks op ^^

Heb wel 1 ding, best wel vervelend: was klaar met Master and the Molotov ( Missie van Dimitri Raskulov) en toen moest ik weg, ik sloot m'n PS3 af. Ik denk dat de autosave dacht dat ik direct door zou gaan met Russian Revolution en dat daardoor m'n savegame vreemd deed. Ik zette de game op, en ik zag staan: LOADING - MASTER AND THE MOLOTOV

en telkens het lichtje erdoorheen, er kwam geen einde aan, als ik naar 't hoofdmenu wou gaan piepte m'n PS3 en startte hij 'm opnieuw. Gelukkig had ik nog 'n zelf aangemaakte save;)

Link to comment
Delen op andere websites

Vind 't vreemd, ik merk weinig van bugs of glitches:P Nja, er zullen vast wel wat zijn, let er nauwelijks op ^^

Heb wel 1 ding, best wel vervelend: was klaar met Master and the Molotov ( Missie van Dimitri Raskulov) en toen moest ik weg, ik sloot m'n PS3 af. Ik denk dat de autosave dacht dat ik direct door zou gaan met Russian Revolution en dat daardoor m'n savegame vreemd deed. Ik zette de game op, en ik zag staan: LOADING - MASTER AND THE MOLOTOV

en telkens het lichtje erdoorheen, er kwam geen einde aan, als ik naar 't hoofdmenu wou gaan piepte m'n PS3 en startte hij 'm opnieuw. Gelukkig had ik nog 'n zelf aangemaakte save;)

precies het zelfde als mijne deed maar ben eruit jah het stond al vermeld maar las het net pas want ben net pas thuis internet kabel eruit gerukt opnieuw opgestart en hij liep gelukkig weer.

bugs mm ondersteboven liggen met je auto en als je eruit kruipt dat je dan ineens onder de grond 10meter verder schuift en dan opstaad

Bewerkt: door Jana
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 1 keer gehad dat ik met auto en al door de weg zakte een paar seconde in 't niets aan het valen was en toen weer met auto en al op de weg werd neergezet.

En 1 keer heb ik gehad dat ik met me motor die burger tent in reed en bij de toonbbank afstapte en een burger wou bestellen met L1, alleen stond ik er niet goed voor ofzo dus nico liep automatisch naar die burgervrouw toe alleen daar stond de motor voor, dus hij bleef maar een beetje lomp tegen de toonbank aanlopen en kon hem verder niet besturen ofzo en verder werkte ook geen andere knop dus moest ik me savegame opnieuw laden... :N

verder heb ik nog nergens echt last van gehad :D

Link to comment
Delen op andere websites

hmm dan mischien maar toch overwegen er eentje aan te schaffen. Al zijn ze wel erg duur.

Ik kwam deze harde schijf tegen op internet. http://nl.gizmodo.com/?s=xbox+360

Maar ik weet niet zeker of die gewoon het zelfde werkt als de originele harde schijf want dat staat niet echt duidelijk uitgelegd. Anders zou het wel fijn zijn voor 100 euro 160 gb.

Ik begrijp dat je de Arcade 360 hebt? HDD kopen moet wel, de Arcade heeft geen opslagruimte voor save games, man! :N

Link to comment
Delen op andere websites

HILARISCHE GLITCH!!! :Y

Ik heb gister toch wat meegemaakt... echt meer dan geniaal, ik heb een AI een lichaam over zien nemen!

Ik kwam terug van Darten met Roman, en breng hem dus naar "ons" appartement in Bohan. Stop op het pijltje, en de "afscheidsanimatie" begint.

Ik draai mijn camera na de animatie weer richting auto, staat Roman naast de auto! Die begint ineens te gillen, roept voluit (met andere stem) "Dirty Motherfucker!" ^_^ slaat mij achter het stuur weg van nota bene mijn eigen auto en scheurt ervan door!! :schater:

De persoon Roman was dus als het ware al weg, maar ik heb denk ik te snel de camera heb gedraaid, en dus heeft de game automatisch een ped gespawned in Roman's uiterlijk! Echt hilarisch... :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 1 keer gehad dat ik met auto en al door de weg zakte een paar seconde in 't niets aan het vallen was en toen weer met auto en al op de weg werd neergezet.

Het zelfde met de 900 bike dinges. Door de metro rijden over het middenstuk. Het was op het tweede eiland, ik ging van noord naar zuid. Wel een stom gezicht, en ben dus niet de enige.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb dit op de ps3 dan wilt de police me oppakken dan ga ik me knieen en dan richten hun met 3e ofzo en dan loop ik zo of ren ik zo op me knieen weg :schater:

Da's geen bug, da's dankzij de nieuwe Euphoria engine, die heeft meer van dat soort onverwachte gein! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...