Jump to content

Verschil XBox 360 Arcade & Premium?


ViceAgent

Recommended Posts

Hey allemaal,

Nu GTA: IV uit is begint het bij mij toch ook te kriebelen.. Ik heb alleen nog geen x-box of Playstation 3. Nu ben ik al langer aan het nadenken over het aanschaffen van een xbox, om o.a. games als Call of Duty optimaal te kunnen spelen.

Maar nu: wat is het verschil tussen een XBox 360 Arcade en een "gewone" xbox-premium. Ik begrijp dat er bij een xbox premium pakket allerlei accesoires bij zitten, maar heb je die ook echt nodig? Waar dient bijvoorbeeld een extra harde schijf voor?

Voor de duidelijkheid: ik ben niet van plan er muziek o.i.d. op te zetten, maar puur games. En ten slotte: kan ik GTA: IV op een XBox 360 Arcade gewoon, vloeiend spelen? En kan ik er multiplayer spellen op spelen?

Alvast bedankt! :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Uiteraard wil ik je wel even van informatie voorzien. Het verschil zit hem vooral in die hardeschijf, zoals je zelf al zegt. Een hardeschijf zorgt ervoor dat je bepaalde zaken op een console kunt installeren. Dit kunnen demo's zijn van Xbox Live (wat erg handig is, want zuigt een game hard in een demo dan bespaart je dat weer wat geld, zonder hardeschijf kun je het niet spelen), maar ook delen van games en uiteraard savegames.

Aangezien GTA Iv niks op de hardeschijf installeert is het niet noodzakelijk om een hardeschijf te hebben, maar ik denk dat in een naderende toekomst games wel zaken op de hardeschijf moeten zetten, zeker omdat de Xbox al krap is aan disc capaciteit ('t is immers gewoon nog maar een dvd, welliswaar Dual Layer, maar toch) en dan kan je beter gecomprimeerde pakketen uitpakken op de hardeschijf.

En zeg nou zelf die 70 euro meer die je betaald, is dat zo'n ramp? Vaak krijg je er ook nog een lading games bij en een heel set met headset en dergelijke. Ook krijg je een hardeschijf die los wel ruim 100 euro of meer kost, dus wat het verstandigst is koop de Premium of ga nadenken over een PS3, omdat die een langere looptijd heeft... Aangezien hij meer kracht heeft. Maar de Xbox voldoet wel aan de wensen van een professionele gamer, alleen de Arcade niet echt... Ik hoop dat je het een beetje snapt. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...