Jump to content

Van Meeting aankondigen naar Veel Bezocht krijgen


Grove St.

Recommended Posts

Je hebt een leuk plan in je hoofd om samen met andere GTA Online fans van GTAGames.nl een meeting (ontmoetingsplek) af te spreken onder elkaar. Al snel roepen verschillende mensen totaal verschillende locaties; en is er nog steeds geen duidelijkheid. Het aangeven van hoe, wat, waar, wanneer, hoelaat kan veel stress en onzekerheid voorkomen.

Voorwoord

Zet hier je voorwoord, denk aan een verhaaltje wat je met je meeting wilt bereiken,

hoe alles in zijn werk gaat en wat het plan is.

Console

Op welke console organiseren jullie de meeting?

PS3-Gamers kunnen niet XBOX 360-Gamers ontmoeten. Hou hiermee rekening.

Waar

Waar spreken jullie af? Denk goed na waar je afspreekt;

een smal straat is niet erg handig, terwijl een overzichtelijk parkeerterrein een goed vertrekpunt is.

Wanneer

Over 2 dagen? 1 jaar? Of..? Geef in ieder geval goed aan wanneer de meeting plaats vind.

Geef hierin duidelijk de datum aan. Geef voor de zekerheid ook de dag aan.

Hoelaat

Om elkaar niet mis te lopen is het handig om een tijd aan te geven.

Omdat vele mensen vaak op hun PC klok kijken (die digitaal is), is het zeer aan te raden om de tijd dan ook digitaal weer te geven. Dit voorkomt verwarring.

Gamemodes

Geef aan welke gamemodes jullie gaan spelen. Free Playing of misschien wel Team Deathmatch.

Zo weet je van te voren of je op mensen moet gaan schieten of juist niet. Dit voorkomt ergernis ingame.

Het lijstje wat ik heb opgesteld helpt je om een betrouwbaardere en succesvollere meeting te organiseren.

Kopieer de code, plak het in je topic en vul het zo compleet mogelijk in.

Je kan ze zo laten en als kopjes gebruiken of met een : erachter om kort erachter iets in te vullen.

[b]Voorwoord[/b]
[b]Console[/b]
[b]Waar[/b]
[b]Wanneer[/b]
[b]Hoelaat[/b]
[b]Gamemodes[/b]

[b]Voorwoord:[/b]
[b]Console:[/b]
[b]Waar:[/b]
[b]Wanneer:[/b]
[b]Hoelaat:[/b]
[b]Gamemodes:[/b]

Heel veel succes namens mij! Ik wacht zelf nog even op de PC versie,

maar ik wens jullie al het GTA Online plezier en hopelijk worden de meetings nu een stuk leuker en duidelijk! thumbsup2.gif

Met vriendelijke groeten,

static.gif Grove St. static.gif

Gelieve hier niet te posten, suggesties en reacties kunnen via PB naar Big Boss of Bassieboy35

Bewerkt: door Big Boss
Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 years later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...