Jump to content

Hidden Grot?


Hyte

Recommended Posts

Ik wou nog eens gta lcs spelen dus zet hem op en speel wat met cheats.

Ik doe de cheat, alle auto's kunnen op water rijden en ik ga rustig rond shoreside valey rijden

op een gegeven moment gaat mijn auto automatisch naar omhoog naar een stukje zee in de lucht, dit is een klein stukje en ook nog die grote berg, nu kun je daarin rijden als je op dat klein stukje vanboven bent.

het is echt waar , mischien weten jullie het al maar wou het even melden, ik ga nu zien wat er daar allemaal te doen valt.

ik zie nu shoreside valley op zen kop :puh:

& nu blijftmen spel hangen

Bewerkt: door Hyte
Link to comment
Delen op andere websites

Afijn, wat ik denk dat jij gezien hebt, is de tunnel die Liberty City verbindt met de rest van de staat, met 'Upstate'. Deze tunnel was in GTAIII afgesloten maar nu leiden de openingen (waarvan er 2 zijn) naar elkaar toe. Vervolgens is er nog een tunnel naar 'upstate', die wel is afgesloten. Die is gewoon nep, hij houdt na de bocht op (waar je hem vanaf de weg niet meer ziet) en hij is unsolid (je kunt er doorheenlopen/rijden/vliegen). Deze tunnel zul jij dus wel gezien hebben.

Als je met grot gewoon bedoelt dat je achter die berg kunt, tja, dat is dan gewoon het einde van de wereld. Je hebt immers een cheat gedaan waarmee je met auto's kunt varen en vervolgens ben je zo ver gegaan dat je achter het echte land kwam. Dan kom je er 'in' en heb je inderdaad een soort van grot, ook al zie je niet echt wanden of iets dergelijks. Ook die tunnel van hierboven zit hierachter.

Met vriendelijke groeten,

Syp

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Het niet een tunnel, ik heb ook de ps2 versie maar hij bedoelt dat als je met een auto naar shoreside vale gaat en je doet de Auto's rijden over water cheat je dan in een soort grot komt waar je SV op zijn kop ziet, kortom een Glitch.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
Dit topic gaat dus om een bug of glitch.

je had het ook kunnen uitzoeken en dan id dit forum kunnen zetten.>>Bugs en Glitches<<

Ik denk eerder zoals een ander al zei het einde en een zwarte oneindige kala vlakte en mischien zit ie alles bij elkaar te liegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je ziet waarschijnlijk niet de wereld op zijn kop, maar van onderen. Dit gebeurt wanneer je onder de map terecht komt. Verder is het gewoon een glitch. Deze dingen kunnen nu eenmaal gebeuren wanneer je cheats, mods of trainers gebruikt. Verder zie ik het nut niet meer van dit topic, aangezien we het er wel over eens zijn dat het een glitch is. Bij deze gesloten. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...