Jump to content

?


Hackman

Recommended Posts

Jongens, ik heb Ivan in leven gelaten en Vlad gedood krijg ik ook nog missies van Dwayne en playboy X? Krijg ik nu wel een 2de mobiel?

Ja je krijgt eerst missies van elizabetha en daarna komt playboy x enzo

Link to comment
Delen op andere websites

Je nieuwe mobiel krijg je in de missie 'Phote Shoot'. Je moet dan een foto maken, in die missie. Hierna behoudt je de mobiel.

Vanaf dan kan je foto's maken met je mobiel, die worden opgeslagen op de harde schijf van de playstation. Die kan je met een memorystick naar je computer zetten.

Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Je nieuwe mobiel krijg je in de missie 'Phote Shoot'. Je moet dan een foto maken, in die missie. Hierna behoudt je de mobiel.

Vanaf dan kan je foto's maken met je mobiel, die worden opgeslagen op de harde schijf van de playstation. Die kan je met een memorystick naar je computer zetten.

Veel succes!

Worden die opgeslaan, waar kan ik ze dan vinden? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Je nieuwe mobiel krijg je in de missie 'Phote Shoot'. Je moet dan een foto maken, in die missie. Hierna behoudt je de mobiel.

Vanaf dan kan je foto's maken met je mobiel, die worden opgeslagen op de harde schijf van de playstation. Die kan je met een memorystick naar je computer zetten.

Veel succes!

Worden die opgeslaan, waar kan ik ze dan vinden? :D

Nee, foto's worden niet opgeslagen, voor zover ik weet. Je kunt ze namelijk ook niet meer terug vinden in de mobiel, helaas.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...