Jump to content

The A-Team


Digi-Djeff

Recommended Posts

>>> Door Sandra: Topic gesloten i.v.m. inactiviteit. Niet mee eens? => PB<<<

Er zijn veel krachtige mensen die heel veel kunnen bereiken in hun eentje. Maar soms kan je niet meer verder in je eentje, en heb je hulp nodig van je mede mensen. Ik wil daarom mijn kracht samen voegen met andere ( krachtige mensen ) en samen The A-Team vormen!

ateampx5.jpg

Wat is het idee achter The A-Team?

Ik wil een clan voormen met in iedergeval 12 members. Om te zorgen dat deze members wel kracht uit stralen moet ze voldoen aan de volgende criteria:

- In iedergeval een half jaar lid van het forum ( Je moet dus op 1-10-2007 geregistreerd zijn. )

- Meer dan 50 posts hebben.

- Inhoud kunnen geven aan een post, dus geen reacties als; indd, grappig, lol, ownt, helemaal mee eens enz enz.

Als we eenmaal de 12 members hebben, wil ik graag een site maken. Gezien we dan een team zijn is het handig als we al onze samengebundelde kracht bij elkaar doen, en allemaal een steentje bijdragen. Zo kan de één gaan brainstormen, andere de site bouwen en iemand anders kan weer de organisatie doen.

De site hoeft natuurlijk geen IGN uitstraling te hebben, zolang we maar onze dingen kunnen bespreken. Denk dus gewoon aan forum, met een GTA uitstraling.

Klaar om te strijden

Als alles klaar is kunnen we de strijd aan gaan met andere clans, of tegen elkaar oefenen online. Nogmaals, The A-Team moet bekend staan als een gezellige clan, die ook genoeg uitdaging biedt aan andere clans. Alleen op die manier kunnen we aan de top komen. Ik nodig iedereen dan ook uit om de training te doorstaan, je krachten te uiten en mee te strijden in een van de grootste slachtvelden ooit meegemaakt in de (game)geschiedenis.

De ranken

Natuurlijk krijgt iedereen een rank, en stijgt iedereen ook in zijn rank. De ranken die te verkrijgen zijn luiden als volgt:

Mr. D Junior ( Word je zodra je toegelaten bent. )

Mr. D Senior ( Word je zodra je 3 online matches hebt gespeeld. )

Mr. C ( Word je zodra je 7 matches hebt gespeeld. )

Mr. B(ean) ( Word je zodra je 15 matches online hebt gespeeld )

Mr. B(east) ( Word je zodra je 25 matches online hebt gespeeld )

Mr. A(Team!) ( Word je zodra je 40 matches online hebt gespeeld )

Member name:<--------------------->Rank:<----------------------->Special Power:

Digi-Djeff <--------------------------->D.Junior<-------------------->His Brain

Link to comment
Delen op andere websites

ok, leuk.

ik ben alleen na 1-10-07 geregistreerd maar dat is toch geen groot probleem?

ik neem aan dat we ranked matches spelen.

als ik dan geschikt ben voeg me toe op LIVE : s a e r a

gr. thagtaking

Link to comment
Delen op andere websites

ok, leuk.

ik ben alleen na 1-10-07 geregistreerd maar dat is toch geen groot probleem?

ik neem aan dat we ranked matches spelen.

als ik dan geschikt ben voeg me toe op LIVE : s a e r a

gr. thagtaking

Ik heb je grondig onderzocht, en zie dat je een geschikt teamlid bent. Je probeert niet de show te stelen en staat open voor andere. Het feit dat je nog vrij nieuw bent op GTA terrein maakt bij deze niet uit, er zitten namelijk niet al te veel dagen tussen, en je hebt laten zien dat je toch gezien wilt worden als een trouwe member.

Welkom in The A-Team

Voor we gaan beginnen met het echte werk, wil je nog even je special-power opschrijven. Daarna kan ik je volledig in het systeem zetten en ben echt 100% een A-Team lid!

Bewerkt: door Digi-Djeff
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Kan ik er ook bij?

Ik speel heel gezellig en ik ben rank 2 bij de xbox 360.

Maar ik ben een beetje een newbee, dus ik kan niet zo heel goed spelen.

Maar ik kan aardig spelen als ik er zin in heb en een beetje geluk heb.

Mijn xbox gamertag heet FormerMage.

Greetzzz -GoldWing-

Sorry, BUMP.

Bewerkt: door -GoldWing-
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil ook wel meedoen!

ik ben niet echt actief op het forum maar ik ben rank 4 op gta en ik speel veel Hangmans NOOSE en deathmatch op gta...

zou ik in de clan mogen?? Me tag is j1mzzzz

ik heb ook altijd me headset in me xbox en ik vind het leuk om veel te praten, het lijkt me HEEL leuk! :eten::eten::D :D

Bewerkt: door j1mz
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...