Jump to content

BC7Mod


Crypteq

Recommended Posts

Als je nou even duidelijk had gezegd dat je zelf niet snapte hoe je Cleo3 moest installeren, had ik je er meteen naar kunnen verwijzen, maar dit was gokken voor me :cab:

ok maar toch bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • Reacties 252
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Crypteq

    86

  • NickyHendriks

    30

  • Beagle

    15

  • Timske

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...

hey,

allereerst: supercoole mod!echt fantastich!! superleuk om te veranderen van skin enzo, echt hartstikke goed.

ik heb ook een idee: misschien kun je ervoor zorgen dat als een voertuig op z'n kop ligt dat hij dan weer omdraait?

dus dat als mijn auto op z'n kop terecht komt dat je dan met een knop, bijvoorbeeld 'p' ofzo, weer omdraait...

misschien een idee?

kijk maar wat je ermee doet, misschien missen mensen het...

ik vind het echt super goed dat je zomaar zo'n hele mod kan maken en nog eens heel profesioneel ook!

p-p

P.S één vraagje nog, kan ik nu ook nog SA-MP installeren?

Bewerkt: door p-p
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

De laatste tijd hoor ik steeds dat de mod vastloopt bij verschillende mensen.

En omdat de laatste Update al meer dan 2 jaar geleden was,

heb ik besloten om de mod in de komende tijd te herschrijven.

Dit kan echter i.v.m. school e.d. wel een tijdje duren omdat het een script ongeveer 3 a 4 duizend regels telt...

BC7 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me af waarom dat nu pas komt? Dan zijn er waarschijnlijk conflicten met andere CLEO mods, en dat blijf je houden wat voor script je ook hebt... Is het niet zonde van je tijd om dat te doen dan? Of zit er werkelijk zo'n grote bug in het script?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me af waarom dat nu pas komt? Dan zijn er waarschijnlijk conflicten met andere CLEO mods, en dat blijf je houden wat voor script je ook hebt... Is het niet zonde van je tijd om dat te doen dan? Of zit er werkelijk zo'n grote bug in het script?

Er zitten een paar bugs in het script die niet komen door andere mods. Deze wil ik nu oplossen en/of veranderen. Deze bugs kunnen irritant zijn. En zullen meestal lijden dat het spel vastloopt. Ikzelf heb echter (bijna) nooit er last van gehad. Maar dat kan ook komen omdat ik V1.0 heb. en de meeste zullen een gedowngraded versie hebben. En ik denk dat ik er ook weer wat nieuwe functies er bij in maak/ uitbreid als ik toch bezig ben.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me af waarom dat nu pas komt? Dan zijn er waarschijnlijk conflicten met andere CLEO mods, en dat blijf je houden wat voor script je ook hebt... Is het niet zonde van je tijd om dat te doen dan? Of zit er werkelijk zo'n grote bug in het script?

Er zitten een paar bugs in het script die niet komen door andere mods. Deze wil ik nu oplossen en/of veranderen. Deze bugs kunnen irritant zijn. En zullen meestal lijden dat het spel vastloopt. Ikzelf heb echter (bijna) nooit er last van gehad. Maar dat kan ook komen omdat ik V1.0 heb. en de meeste zullen een gedowngraded versie hebben. En ik denk dat ik er ook weer wat nieuwe functies er bij in maak/ uitbreid als ik toch bezig ben.

De gedowngrade versie loopt gewoon regelmatig vast met CLEO3 ook al heb je niks geinstalleerd.

Link to comment
Delen op andere websites

@Dutchy3010

Dankje ^_^

@Beagle

Dankje ^_^ en zal ik doen :Y

@Flashingdemon666

Dat valt nog wel mee. In ieder geval er zijn wat punten die beter kunnen.

Edit: Ideeën mogen weer ingezonden worden :puh:

Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

Zit er toevallig ook een verandering van player skin in? Niet van special actors, maar gewone. Daar zitten er enkele bij die uit versie 2 zijn gehaald, de actors die voorkomen in de Hot Coffee mod. Daarbij zijn er nog enkele andere models die daarom eruit zijn gehaald. Deze worden niet toegevoegd met het downgraden van je versie. Daar hebben we met DYOM ook last van gehad; wij hadden echter het geluk dat Patrick versie 1 had en ik een gedowngrade versie 2 en we daarom eenvoudig de probleemgevallen eruit konden halen door te testen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zit er toevallig ook een verandering van player skin in? Niet van special actors, maar gewone. Daar zitten er enkele bij die uit versie 2 zijn gehaald, de actors die voorkomen in de Hot Coffee mod. Daarbij zijn er nog enkele andere models die daarom eruit zijn gehaald. Deze worden niet toegevoegd met het downgraden van je versie. Daar hebben we met DYOM ook last van gehad; wij hadden echter het geluk dat Patrick versie 1 had en ik een gedowngrade versie 2 en we daarom eenvoudig de probleemgevallen eruit konden halen door te testen.

Ja het klopt er zit ook een gewone 'skin changer' in. :Y .

Bedankt voor het melden :tu: . Want daar had ik zo 1 2 3 nog niet aan gedacht.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...