Jump to content

BC7Mod


Crypteq

Recommended Posts

258298.png

Wat: De allerlaatste versie van BC7Mod, volledig herschreven en zover mogelijk bugvrij

Waarom: We moeten van GTA-III modding Era op een goede manier afscheid nemen :sigaar:

Wanneer: tussen nu en februari 2012 :)

Progress: ±9%

Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 252
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Crypteq

    86

  • NickyHendriks

    30

  • Beagle

    15

  • Timske

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

262142.png

Playermenu voor 80% af :)

Bij elk menu kan je helemaal terug naar het begin, dus je hoeft niet af te sluiten om naar het hoofdmenu te gaan.

Het menu sluit ook niet als je bijv. godmode inschakelt of andere skin selecteert, zodat je ook nog andere dingen in kan stellen.

Totale progress: ±22%

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Hoi BC7,

Ik heb een aantal gemodde auto's in mijn SA gezet. Ik heb nu alleen een vraagje, kan je me uitleggen hoe ik de text in de BC7 mod aanpas zodat de voertuigen die in het spawn menu staan de goede naam hebben?

Even nog voor de duidelijkheid, ik was dat dan alleen van plan zelf te gaan gebruiken.

Alvast bedankt.

Bewerkt: door viccie211
Link to comment
Delen op andere websites

Hoi BC7,

Ik heb een aantal gemodde auto's in mijn SA gezet. Ik heb nu alleen een vraagje, kan je me uitleggen hoe ik de text in de BC7 mod aanpas zodat de voertuigen die in het spawn menu staan de goede naam hebben?

Even nog voor de duidelijkheid, ik was dat dan alleen van plan zelf te gaan gebruiken.

Alvast bedankt.

Je kunt BC7 het snelst bereiken door hem een PM te sturen (klik hier). Dit is sowieso de makkelijkste manier om mensen te bereiken die misschien niet elke dag in het topic komen kijken waar jij je vraag post. De laatste keer dat BC7 namelijk iets in dit topic postte was 12 november.

Link to comment
Delen op andere websites

En hoe is de voortgang met V5? :)

Momenteel heel even stil, ivm school.

Maar halverwege deze maand ga ik weer verder :)

Hoi BC7,

Ik heb een aantal gemodde auto's in mijn SA gezet. Ik heb nu alleen een vraagje, kan je me uitleggen hoe ik de text in de BC7 mod aanpas zodat de voertuigen die in het spawn menu staan de goede naam hebben?

Even nog voor de duidelijkheid, ik was dat dan alleen van plan zelf te gaan gebruiken.

Alvast bedankt.

Als je naar de map Cleo/Text gaat dan staat daar een fxt bestand met de naam FXTFORBC7MOD.fxt die open je gewoon met notepad of een andere teksteditor, dan zoek je in het bestand naar de naam van het voertuig en dan wijzig je het.

Zal ook kijken om in de nieuwe versie dit makkelijker te maken :)

Link to comment
Delen op andere websites

En hoe is de voortgang met V5? :)

Momenteel heel even stil, ivm school.

Maar halverwege deze maand ga ik weer verder :)

Hoi BC7,

Ik heb een aantal gemodde auto's in mijn SA gezet. Ik heb nu alleen een vraagje, kan je me uitleggen hoe ik de text in de BC7 mod aanpas zodat de voertuigen die in het spawn menu staan de goede naam hebben?

Even nog voor de duidelijkheid, ik was dat dan alleen van plan zelf te gaan gebruiken.

Alvast bedankt.

Als je naar de map Cleo/Text gaat dan staat daar een fxt bestand met de naam FXTFORBC7MOD.fxt die open je gewoon met notepad of een andere teksteditor, dan zoek je in het bestand naar de naam van het voertuig en dan wijzig je het.

Zal ook kijken om in de nieuwe versie dit makkelijker te maken :)

Bedankt en het zou idd wel handig zijn als dit makkelijker kan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...
  • 2 maanden later...

Zoals jullie wel gemerkt hebben, ben ik het afgelopen jaar/anderhalf jaar bijna niet actief geweest op het forum.

Dat had vooral te maken met studie/werk, maar wil nu toch weer wat meer actief worden smile3.gif .

Ik had een tijd geleden al aangekondigt dat ik bezig was met een nieuwe versie voor de "BC7Mod", echter helaas is door de drukte hier niet veel vooruitgang in geweest.

Voordat ik veel tijd in de mod ga steken, wil ik graag weten hoe jullie denken over een nieuwe versie.

Ik weet eigenlijk niet hoeveel SA (Single Player) nog gespeeld wordt (i.c.m. mods), daarom wil ik graag jullie mening over de ontwikkeling van deze mod.

Je mening kan je geven in de poll, indien je de optie "anders" kiest, geef dan ook even een reactie knipoog.gif .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Nog niet erg actief met de mod bezig geweest, ivm werk / stage / school etc. :puh:

Echter met kleine stappen kom je er uiteindelijk wel :).

Een test van een onderdeel van één van de nieuwe features (waarmee dit mogelijk is):



LIKEABOSS_small.png

Klik voor groter formaat

:sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...