Jump to content

BC7Mod


Crypteq
 Share

Recommended Posts

  • Replies 252
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Crypteq

    86

  • Timske

    12

  • Beagle

    15

  • NickyHendriks

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lol. Ben nooit veel met scripts bezig geweest, maar respecteer het zeker dat je er nog mee bezig bent :).

Eigenlijk alleen de laatste tijd weer meer, heb denk ik wel een jaar o.i.d. niks aan GTA modding gedaan.

Uuh... Wat moet ik daarin zien? puh2.gif

Een auto met gigantische wielen :puh:

Is onderdeel van een nieuwe feature waar ik mee bezig ben; de mogelijkheid om ingame meer aan een voertuigen aan te passen dan doorgaans mogelijk is, zoals in dit voorbeeld de wielen. En andere dingen die je niet ziet, maar je wel merkt:

  • Aanpassen van acceleratie
  • Aanpassen van gewicht
  • Aanpassen van remkracht
  • etc.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Jammer genoeg nog steeds weinig tijd i.v.m. school e.d., maar het schiet al aardig op.

Het plan is nu om eerst de mod zo te maken als de "oude" mod was, daarna worden er extra dingen toegevoegd. (grotendeels klaar :D )

Ben nu bezig met het experimenteren van allerlei ideeën, er is voor een aantal dingen wat ik wil geen opcode (functies die je kan gebruiken), dus die opcodes die ik mis, ben ik nu zelf aan het maken.

Hierbij heb ik ook meteen de "affinity fix" (de muis werkt dan niet goed) doorgevoerd, dus als je straks deze mod geïnstalleerd heb , heb je geen/veel minder problemen op nieuwe systemen met Windows vista, 7 en 8. Daarnaast ook de mogelijkheid om de splashscreens in het begin volledig te skippen . :)

Nieuwe ideeën zijn nog steeds altijd welkom :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Schaamteloze dubbelpost :clown:

Even een snelle video van wat er kan gebeuren als je via deze mod de handling van een voertuig aanpast :puh: :

Ik zoek nog steeds mensen om deze mod te testen, om zo de bugs eruit te halen :).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Trippepost :sigaar:

Paar screens van de progress:

Klik op de thumbnails voor een groot formaat!

Hoofdmenu:

mainmenu.jpg

Menu met categoriën om de speler aan te passen, momenteel met de tato's bezig, rest werkt al.

changeappearance.jpg

Menu om wanted level te wijzigen:

changewanted.jpg

Menu met categoriën van auto's, de namen en modellen worden uit bestand geladen, en de menu's worden dynamisch gemaakt. Zo kunnen ook heel makkelijk de namen veranderd worden voor diegene die car mods hebben geïnstalleerd.

vehilegroup.jpg

Menu met optie's die betrekking hebben op het voertuig:

vehiclemenu.jpg

Menu met teleporatie opties:

teleportmenu.jpg

Box waarin je de naam kan typen om een teleport locatie op te slaan:

saveteleport.jpg

De functies die ik eigenlijk wou laten vallen, zullen er toch in komen ,deze funties zijn:

  • Speler aanpassen: kleding, accessoires, haar, tatoeages
  • Voertuig aanpassen zoals in een modshop.
  • Handling van een voertuig aanpassen

Voor de rest zitten er bijna dubbel zoveel mogelijkheden in dan in de oude mod. Momenteel ongeveer op de helf, maar deze vakantie moet het zeker lukken om de mod af te maken :) .

Edited by Crypteq
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Wauw, bijna 6 jaar verder en dit project heb je nog steeds in leven gehouden! Respect! Het ziet er allemaal zeer indrukwekkend uit Crypteq, hulde! Ik kan helaas geen SA draaien, anders had ik 'm zeker geïnstalleerd. Veel plezier voor iedereen die hiermee aan het spelen gaat! :dans:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Ik zie dat er al zoveel trainers uit zijn als varianten op de Native Trainer van Alexander Blade, en sjaak heeft ook een vervolg geschreven van de native trainer uit GTA IV. Het lijkt me dus dat je een echte meerwaarde moet bieden, wil je dat het ook echt nuttig is dat je deze trainer maakt. :puh:

... en dat kan misschien de (grafische) interface zijn? Het menu ziet er nu alleszins heel mooi uit, vooral in vergelijking met de vele lelijke menu's in andere mods. :) Ik denk bijvoorbeeld aan uitbreidingen met colorpickers, zoekfuncties, etc.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Na acht jaar vind ik het wel genoeg, en de BC7MOD voor Grand Theft Auto San Andreas heeft zijn einde bereikt.

Drie jaar terug heb ik de BC7MOD volledig vanaf de grond opnieuw opgebouwd, met vele nieuwe functionaliteit. Deze versie heeft weinig publiek weten te trekken, ook mede daarom heb ik geen motivatie meer om SA te ontwikkelen.

Dit betekend dus een definitieve afsluiting van de BC7MOD, al was het eigenlijk allang dood. clown.gif

Voor de belangstellende is de code van de laatste (herschreven) BC7MOD vrij beschikbaar op Github.

De code is beschikbaar onder de GNU V3 licentie.

Github Repository: BC7MOD Repository

Source code geüpdatet, originele broncode beschikbaar. :)

Edited by Crypteq
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...