Jump to content

GTA SnapMap


PatrickW

Recommended Posts

snapmap_logo.png

Iedereen kent natuurlijk de vindplaatsen-maps van wikigta. Vanaf nu kun je zulke maps ook zelf maken, voor het gebruik in je posts op het forum.

Hoe vaak wil je op het forum niet even snel iets aan een ander uitleggen, waarbij je een bepaalde plek in een van de GTA's wilt aangeven?

In tekst is het vaak niet helemaal duidelijk en iedere keer met de hand een kaartje tekenen, uploaden en linken is ook nogal omslachtig.

Iedereen kan nu op een eenvoudige en snelle manier één of meerdere plekken in GTA aangeven, op een maps zoals je die van wikigta.org kent.

Als je tot 4 kunt tellen, kun je met GTA SnapMap je eigen maps maken:

  1. Ga naar de GTA SnapMap site.
  2. Kies de GTA-versie en bedenk een titel voor je map.
  3. Klik de lokaties aan op de map.
  4. Knip en plak de URL of BBcode.

Er zit geen limiet op het aantal maps dat je kunt maken, dus je kunt naar hartelust testen en uitproberen. Als een map je niet bevalt, maak je gewoon een nieuwe. Als je een mooie map hebt gemaakt, moet je wel zuinig zijn op de URL. Want de maps staan niet opgeslagen op ons systeem, alle informatie zit in de URL die je hebt. Zolang je die URL hebt, kun je altijd je map aan anderen laten zien.

Door de opbouw van de maps, is het net als op bij de vindplaatsen-maps van de wiki, niet mogelijk om de maps als plaatje op te slaan. Je kunt echter wel via bestand->afdrukken de hele pagina naar de printer sturen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik maak het vaak mee als ik wat wil uitleggen maar het nog steeds niet helemaal duidelijk wordt. Dit is handig en degene die de map moet lezen weet precies waar hij of zij aan toe is zonder teveel gezeur.

Nog een vraagje; komt er ook nog een mogelijkheid om een lijn te tekenen? Zo weet iemand welke route die moet rijden voor een bepaalde missie.

Edit @Hieronder: Had ik eerlijk gezegd nog niet aan gedacht, ook handig. Leuke mogelijkheid in elk geval!

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

Ik maak het vaak mee als ik wat wil uitleggen maar het nog steeds niet helemaal duidelijk wordt. Dit is handig en degene die de map moet lezen weet precies waar hij of zij aan toe is zonder teveel gezeur.

Nog een vraagje; komt er ook nog een mogelijkheid om een lijn te tekenen? Zo weet iemand welke route die moet rijden voor een bepaalde missie.

Dat gaat helaas niet met het huidige systeen van deze kaarten. Maar je kunt natuurlijk wel gewoon de route aangeven met allemaal stippen.

Voorbeeld:Klik hier om de SnapMap te bekijken

Link to comment
Delen op andere websites

Zeer handige optie, het is handig in gebruik en mooi om nu je vindplaatsen aan te duiden :) Het meeste staat wel op WikiGTA maar als je iets hebt gevonden wat er nog niet staat kan dat mooi worden aangeduid. Netjes!

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind hget leuk(en handig)ik heb er een gemaakt:

http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=S...65,561|211,530|

4,353|595,390|596,427|606,492|607,575|623,636|627,676|641,679|659,683|661,697|65

1

,700|626,699[/url]

nnnnnn

Er is volgens mij iets misgegaan met het kopieren. Voor het forum, kun je het beste de BBCODE versie gebruiken. Aanklikken, en dan kopiëren. En dan in het bericht op het forum weer PASTE.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind hget leuk(en handig)ik heb er een gemaakt:

http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=S...65,561|211,530|

4,353|595,390|596,427|606,492|607,575|623,636|627,676|641,679|659,683|661,697|65

1

,700|626,699[/url]

nnnnnn

Er is volgens mij iets misgegaan met het kopieren. Voor het forum, kun je het beste de BBCODE versie gebruiken. Aanklikken, en dan kopiëren. En dan in het bericht op het forum weer PASTE.

zal ik doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...