Jump to content

Pipo Clan


Visser23

Recommended Posts

Zou het niet handig zijn als we msn namen gaan vermelden, ik vind dit wel makkelijker ivm afspreek om x te trainen op het moment zelf, ipv weken op voorhand te plannen..nee?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Visser23

    20

  • THE_HYBRID

    8

  • Heroix

    7

  • ardtieboy

    5

Ik vind het goed, alleen kan je niet beter je msn naar me toe PB'en?

Maar ik heb nog maar 2 Pb's ontvangen... Aanmeldingen voor Clanwar?! PB me (Visser23) als je me wilt doen!

Link to comment
Delen op andere websites

Clanwars en trainingen kunnen we toch via, het mooie forum dat Visser heeft gemaakt. regelen. Zorg misschien dat het gedeelte "Wedstrijden" enkel toegankelijk is voor leden van [pc] en dan kan niemand onze tacktieken (als die er al zijn ^^), enz, zien. :)

Maar dan moet iedereen zich daar wel even registreren...

Bewerkt: door Heroix
Link to comment
Delen op andere websites

vet leuk gedaan man een eigen forum cool

vraagje:mag ik de heli piloot vaak zijn in clanwars of zo zo dat ik iedereen

zo bij plaatsen waar ze willen zo kan afsetten en weer ophalen om te vluchten. is wel handig :tu:

want ik ben heel goed met een heli

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer Jericho :( .

PS: De match is 1 uur uitgestelt! Want 1 iemand wou graag mee doen, maar kon niet. De match is dus om 20.00 uur.

Je kan je nog steeds opgeven via PB, bij mij.

Klik op mijn naam, dan: Verstuur een PB, en maak een tekst, dat je mee wilt doen!

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer Jericho :( .

PS: De match is 1 uur uitgestelt! Want 1 iemand wou graag mee doen, maar kon niet. De match is dus om 20.00 uur.

Je kan je nog steeds opgeven via PB, bij mij.

Klik op mijn naam, dan: Verstuur een PB, en maak een tekst, dat je mee wilt doen!

kun je ff een lijst bij stellen van wie er meedoen dan kan iedereen ff kijken wie er meedoen

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...