Jump to content

GTA IV


Dastard

Recommended Posts

Ik heb zojuist gezien dat er niet zo veel personages op staan, bv Jimmy P staat er niet op enzv, en ook krijg je een telefoontje van Gerald uit de gevangenis, maar is dat omdat ik Francis vermoord heb?

Ik wil niet aandringen, maar zouden jullie dit aub zo vlug mogelijk invullen, bedankt!

PS: Bij Ray Boccinio zijn er denk ik meer missie's dan die twee hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

De WikiGTA medewerkers hebben ook een leven, en ze kunnen dus niet onmiddellijk alles op WikiGTA zetten. Gun hun dus wat tijd zodat ze later alles er kunnen opzetten. WikiGTA is ook van hoge kwaliteit, dit duurt dan dus ook wat langer. :D

Link to comment
Delen op andere websites

De WikiGTA medewerkers hebben ook een leven, en ze kunnen dus niet onmiddellijk alles op WikiGTA zetten. Gun hun dus wat tijd zodat ze later alles er kunnen opzetten. WikiGTA is ook van hoge kwaliteit, dit duurt dan dus ook wat langer. :D

Lol weet ik, ik wil jullie niet opjagen ofzo, maar ik zeg gewoon, dat ik er wel blij mee zou zijn als de GTA IV pagina af is binnen 5 maanden, lol.

Maar, van Ray z'n missies, dat waren er echt wel meer dan 2 hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij (bijvoorbeeld) Elizabeta stonden ook maar 2 missies, maar deze zijn er ook later bijgevoegd. Bij GTA San Andreas waren er ook nog niet overal links naar, maar dat betekent niet dat ze er niet mee bezig waren. Voor de Vigilante-pagina is er ook nog een link, maar ze kunnen er achter de schermen wel mee bezig zijn. Reden kan misschien zijn dat ze de rode links (die betekenen dat de pagina niet bestaat) niet mooi vinden en dus geen link plaatsen.. :puh: Volgens jouw post is het een 'GTA IV pagina', maar let ook op alle kleinigheden die er nog bij komen kijken, want ze gaan zich heus niet 100% op één pagina focussen of met z'n allen op GTA IV (er zijn immers ook nog andere pagina's niet 100% af) en denk ook nog eens aan de Engelse wiki... ;)

Daarnaast moet je ook niet wegstrepen dat bijvoorbeeld een derde geen GTA IV bezit, een aantal nu vakantie heeft, maar met leren voor examens bezig is of er gewoon niet is. Geduld is een schone zaak, zegt men.. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan je wel vertellen dat ik, en een paar anderen, druk bezig zijn om de missies te beschrijven wat de eerste prioriteit heeft (het is immers een walkthrough).

Ook andere dingen zijn we aan het schrijven, bijvoorbeeld de gevolgen van de keuzes in GTA IV.

De laatste week staat bij mij bijvoorbeeld op een laag pitje i.v.m. familiezaken en examens over een week. Na de examens zal ik weer volop actief zijn (als ik terug ben van vakantie :puh:). Iemand anders is op vakantie, en weer iemand anders heeft geen GTA IV. Ik kan je in ieder geval verzekeren dat wij allemaal erg gemotiveerd zijn om de pagina's zo snel mogelijk online te hebben staan! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan je wel vertellen dat ik, en een paar anderen, druk bezig zijn om de missies te beschrijven wat de eerste prioriteit heeft (het is immers een walkthrough).

Ook andere dingen zijn we aan het schrijven, bijvoorbeeld de gevolgen van de keuzes in GTA IV.

De laatste week staat bij mij bijvoorbeeld op een laag pitje i.v.m. familiezaken en examens over een week. Na de examens zal ik weer volop actief zijn (als ik terug ben van vakantie :puh:). Iemand anders is op vakantie, en weer iemand anders heeft geen GTA IV. Ik kan je in ieder geval verzekeren dat wij allemaal erg gemotiveerd zijn om de pagina's zo snel mogelijk online te hebben staan! :Y

Bedankt voor het zeggen, Dutchy!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

goed gezegt alsnog Dutchy! want eigenlijk wist ik niet dat de meeste moderetors het doen ik heb er respect voor want het heeft me bijna volledig geholpen GTA 4 uittespelen thanx :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...