Jump to content

Motiveer je beslissingen


NilsHolgersson

Recommended Posts

Ivan Bytchkov heb ik gedood, omdat ik het leuk vond om op zijn vingers te stampen :)

Ik heb Playboy X gedood, om een aantal redenen: Ik had een hekel aan hem. Tweede reden is dat ik een parkeerplaats voor zijn huis zag, dus ik trok de conclusie dat ik dan zijn huis zou krijgen. Goed geraden :) Bovendien vond ik Dwayne wel weer een leip figuur.

Ik heb Francis McReary gedood, omdat ik een hekel aan hem heb, maar ook voor Packy en Gerald, omdat die Derrick beter vinden dan Francis.

Ik koos na lang denken voor geld. Mijn geld was op, maar ik wou wel rocket launchers kunnen kopen. Ik had als idee: Ik werk eerst met hem, en dood hem later wel.

Bovendien is Roman hierdoor gestorven (wat ik van te voren niet wist), beter kan het dus niet:

-Dimitri dood

-Geld

-Roman dood

-Kate boos

En laat dat nou precies zijn naar wat ik streefde. In 1 klap van alle irritante figuren verlost en er nog geld voor krijgen ook :)

Darko Brevic heb ik gedood, want ik was nieuwsgierig naar die animatie die hij dan doet als je met je pistooltje doet :)

Bewerkt: door ZUMZUM
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 133
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nissan

    4

  • NigelSlangen

    4

  • Fiegel5

    3

  • Hackman

    2

Ivan Bytchkov - Laten leven of doden?

gedood, had het spel toen pas net en moest nog wennen aan de besturing, dus ik was allang blij dat ik eindelijk bij hem was na dat pokke-eind rennen, dacht ik heb dit toch mooi niet voor niks gedaan:P

Playboy X of Dwayne Forge?

X gedood, irritant pokkeventje.

Derrick McReary of Francis McReary?

Francis, ook een hekel aan:P

Dimitri Rascalov - Het geld of de wraak?

Wraak, eerst naait ie je, steekt je huis in de fik en kidnapt je neef.

Darko Brevic - Laten leven of doden?

leven, was de kogel niet waard, schop gegeven en weggelopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ivan Bytchkov - Laten leven of doden?

Laten leven, ik vond hem wel zielig zo, maar wel ff lekker laten hangen.

Playboy X of Dwayne Forge?

Playboy X, ik vond hem echt kansloos, die dwayne is wel vet.

Derrick McReary of Francis McReary?

Francis, die derrick was flexer

Dimitri Rascalov - Het geld of de wraak?

Wraak, het leek me leuk om ze gewoon beiden te vermoorden

Darko Brevic - Laten leven of doden?

Laten leven, ik vond die gast wel grappig hoe hij daar stond.

Link to comment
Delen op andere websites

Eerste keer dat ik GTA IV uitspeelde:

Ivan Bytchkov - Laten leven of doden?

Gedood. Vond doden leuker.

Playboy X of Dwayne Forge?

Dwayne, ik vond Playboy X een toffere naam. Achteraf een domme beslissing.

Derrick McReary of Francis McReary?

Derrick gedood. Ik vond het handiger om Francis te kunnen bellen om van de politie af te kunnen komen.

Dimitri Rascalov - Het geld of de wraak?

Wraak, beter verdiende Dimitri niet.

Darko Brevic - Laten leven of doden?

Gedood. Niko wilde dit al zo lang, zou oneerlijk zijn om het niet te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ivan Bytchkov - Laten leven of doden?

Gedood

Playboy X of Dwayne Forge?

Playbox X omdat je dan: zijn huis krijgt en vriendschap met Dwayne

[/font]

Derrick McReary of Francis McReary?

Derrick gedood omdat: je kan dan Francis bellen om je wanted te verwijderen[/font]

Dimitri Rascalov - Het geld of de wraak?

Wraak omdat: je bent genaaid door hem

Darko Brevic - Laten leven of doden?

Gedood omdat: gewoon

Cherise Glover - Laten leven of doden?

Gedood omdat: gewoon

Clarence Little - Laten leven of doden?

Gedood omdat: gewoon

One Last Thing - Deal of Wraak?

Wraak omdat:Roman wordt niet vermoord maar Kate + 250.000$[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Ivan Bytchkov - Laten leven of doden?

laten leven vond hem wel aardig later

Playboy X of Dwayne Forge?

pdwanyne laten leven want playboy X was zo'n mislukt ventje

Derrick McReary of Francis McReary?

Francis kon ik tenminste bellen voor de politie

Dimitri Rascalov - Het geld of de wraak?

wraak ik haate hem al vanaf het begin

Darko Brevic - Laten leven of doden?

laten doden want ik wou weten wat er zou gebeuren

Link to comment
Delen op andere websites

Ivan Bytchkov - Laten leven of doden?

Laten leven: Ik wil de Trophy No More Strangers nog behalen

Playboy X of Dwayne Forge?

Playbox X: Omdat hij gewoon een irritante vent is, en je krijgt z'n huis ook nog.

Derrick McReary of Francis McReary?

Derrick: Slappe vertoning op die bank in het park waar je zijn missies krijgt. En Francis kan je Wanted Level weghalen.

Cherise Glover - Laten leven of doden?

Laten Leven: Voor de Trophy

Clarence Little - Laten leven of doden?

Laten Leven: Voor de Trophy

That Special Someone: Darko Brevic - Laten leven of doden?

Laten leven: Zielige vertoning. Het past gewoon niet, iemand die weerloos is vermoorden.

One Last Thing - Deal of Wraak?

Wraak: Dimitri heeft je huis in Broker en Roman's Taxi bedrijf in de fik gestoken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ivan Bytchkov - Laten leven of doden?

Laten leven: Ik wil de Trophy No More Strangers nog behalen

Playboy X of Dwayne Forge?

Playbox X: Omdat hij gewoon een irritante vent is, en je krijgt z'n huis ook nog.

Derrick McReary of Francis McReary?

Derrick: Slappe vertoning op die bank in het park waar je zijn missies krijgt. En Francis kan je Wanted Level weghalen.

Cherise Glover - Laten leven of doden?

Laten Leven: Voor de Trophy

Clarence Little - Laten leven of doden?

Laten Leven: Voor de Trophy

That Special Someone: Darko Brevic - Laten leven of doden?

Laten leven: Zielige vertoning. Het past gewoon niet, iemand die weerloos is vermoorden.

One Last Thing - Deal of Wraak?

Wraak: Dimitri heeft je huis in Broker en Roman's Taxi bedrijf in de fik gestoken.

**** ik ga voor alle trophies, maar ik had alle gozers vermoord! Wel balen dat ik er nu achterkom, je kan niet eens de platinum trophie halen door 1 domme beslissing :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Voor het 100% voltooien van GTA IV zijn er echter maar 10 Random Characters nodig, ...

Wanneer je alle Random Characters hebt ontmoet en de eerste ontmoeting hebt voltooid, speel je de Achievement [X360] of Trophy [PS3] "No More Strangers" vrij.

Als je de Trophy/Achievement wilt halen, heb je ze dus wel allemaal nodig ;) Maar we gaan hier weer offtopic ...

Link to comment
Delen op andere websites

Ivan Bytchkov - Laten leven of doden?

Heb hem laten leven, hij mocht Vlad niet, en ik ook niet ^_^

Playboy X of Dwayne Forge?

Nog niet deze keuze moeten maken, maar ik geloof dat ik Dwayne toch laat leven, ik denk dat Playboy z'n huis wel van pas komt. :D

Met die andere ben ik nog niet in contact gekomen, omdat ik pas begonnen ben? :7

Later zal ik deze post wel even edit'en. :Y

EDIT: Ik vind dit trouwens een goede zet van Rockstar, nu kan de speler zelf controle over de keuze van Niko hebben+ de keuzes zijn meestal nog eens moeilijk te maken ook. :klap:

Bewerkt: door megamaggot
Link to comment
Delen op andere websites

Dit heeft niks met het topic te maken.

Maar er zijn meer keuzes in het spel om iemand te laten leven en dood te laten gaan.

Maar die staan niet op Gtagames.nl

Zijn deze mij alleen opgevallen of meerdere mensen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

maar als je Francis door bij Blood Brothers...dan kun je toch geen missies meer van hem krijgen?

en sommige missies moet je dan toch nog van hem krijgen?

plz reageer ff, want ik zit nu dus een beetje vast :puh:

en als je Derreck dood, dan kan Francis je wanted lv laten verdwijnen, maar dit is toch maar voor een keer of voor altijd?

wat ik ook raar vind is dat je Francis moet bellen om een hoger beloning te krijgen, maar hij zit daar beneden naast de gene die jij dan moet vermoorden voor die hogere beloning?

Bewerkt: door z0nnebril
Link to comment
Delen op andere websites

Ivan Bytchkov - Laten leven of doden?

Ik heb hem laten leven, ik vond het zielig voor hem, en ik had toch een hekel aan de opdrachtgever dus heb mooi niet gedaan wat hij wou van mij, vond ik ook meer Niko's stijl echt een ruwe bolster blanke pit.

Playboy X of Dwayne Forge?

Playboy X, dwayne was een depressieve eenling, vond het zielig voor hem, en aangezien je een huis en backup krijgt plus claude clothes, lijkt het me duidelijk dat je playboy X doodmaakt, En van het begin af aan mocht ik hem eigenlijk al niet.

Derrick McReary of Francis McReary?

francis, gewoon omdat hij me al het vuile werk liet opknappen. En wie wil er nou niet the cief of police afknallen :7

en derrick had niks fout gedaan.

Dimitri Rascalov - Het geld of de wraak?

Wraak, ik had al zo veel geld dat ik echt niet meer geld nodig had. en dimitri moet gewoon dood, het is raar dat Niko een deal gaat sluiten met zijn grootste aartsvijand

Darko Brevic - Laten leven of doden?

Ik heb hem laten leven, toen ik hem zag zie je al dat hij een nobody is. hij is gewoon een stumper, en hij had volgens mij ook spijt van wat hij heeft gedaan in het verleden. En zo een triest persoon verdient mijn kogel niet. En ik wou Roman niet teleurstellen want die had mij ook omgepraat, want die zei van laat hem met rust en gewoon naar huis gaan enz. Dus ja toch geluistert :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ivan Bytchkov - Laten leven of doden?

Ivan, Cherise en Clarence heb ik laten leven zodat ze als random character terugkomen. Maar alleen daarom! want anders had ik ze mooi een kogel door de kop gejaagd hahaha 0_0

Playboy X of Dwayne Forge?

toen ik playboys missies kreeg, vond ik hem al een eikel. Die arme Dwayne heeft altijd pech dus Niko laat recht geschiet! Playboy is nu dood en Niko heeft er n mooi huisje bij! en een vriend! :Y

Derrick McReary of Francis McReary?

deze vond ik geen moeilijke. francis geeft je geld en ik vind hem nog een leuke man ook, hoewel derrick ook leuk is. Alleen spijtig dat iedereen zo'n verdriet heeft om arme Derrick

Darko Brevic - Laten leven of doden?

lijkt me nogal easy! die etter waar Niko achter heeft gezocht vinden en dan uiteindelijk niet doodschieten zou idioot zijn. dus ik doe het beste voor Niko, de akelige Darko moet weg!

Dimitri Rascalov - Het geld of de wraak?

De moeilijkste keuze, kijkend naar de gevolgen. Dimitri verdient het niet te blijven leven, zeker na Roman's gijzeling. Ten tweede: Kate of Roman? ik heb nooit met Kate gedate, omdat er geen beloning was :schater: Ik heb gekozen voor Roman. Zijn leven dat eindelijk goed begint te worden moet blijven. In de kerk zei hij "Yes! I did it!". Mooie woorden Roman. Het is ten slotte een personage van in het begin van het spel, en Niko's neef. Toen Kate gedood werd voelde ik vrijwel weinig emotie.

Ik heb de verhaallijn nog eens over gedaan en alle andere keuzes gemaakt. Toen Roman op het einde stierf, voelde ik me best wel verdrietig, triest. :cry: die goeie oude Roman dood! Dat kan toch niet! Genoeg motivatie om Roman te laten leven!

PS: de 2de keer dat ik de storyline uitspeelde deed ik voor Liberty city minute (achievement).

Uiteindelijk speel ik nu de 1ste verhaallijn, waar Roman nog leeft!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...