Jump to content

-,-' end of the line


legalcops

Recommended Posts

Gebruik geen cheats! Als je Sweet eenmaal hebt heb je in principe de missie al gehaald. Dat laatste stuk is een formaliteit en lijkt veel op de achtervolging in de missie Just Business.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

Gebruik geen cheats! Als je Sweet eenmaal hebt heb je in principe de missie al gehaald. Dat laatste stuk is een formaliteit en lijkt veel op de achtervolging in de missie Just Business.

nopes alsi k hesoyam neit gebruik , meot je al die irritante cocktaisl zien vliege op je auto

Link to comment
Delen op andere websites

Gebruik geen cheats! Als je Sweet eenmaal hebt heb je in principe de missie al gehaald. Dat laatste stuk is een formaliteit en lijkt veel op de achtervolging in de missie Just Business.

nopes alsi k hesoyam neit gebruik , meot je al die irritante cocktaisl zien vliege op je auto

Die vliegende cocktails die de Vagos op je gooien horen gewoon bij de missie en als je gewoon hard door blijft rijden is er niks aan de hand. Als ik mij niet vergis de Feltzer waar je in rijd nog kogelvrij ook. Dat gooien houd op een gegeven moment wel op, het is moeilijk te zien waar je naar toe moet rijden maar gewoon even volhouden.

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

Die witte Feltzer is inderdaad gedurende een deel van de missie onverwoestbaar. Dus bestand tegen kogels, vuur en waarschijnlijk zelfs bestand tegen explosies. Dit had je natuurlijk ook op wikigta kunnen lezen, bij >Extra<. Je loopt zelfs het risico dat dit ongedaan wordt gemaakt met cheats, maar aangezien ik nooit cheats gebruik kan ik dit niet bevestigen. Pas op het moment dat Sweet het stuur overneemt is het afgelopen met die pret, dan verschijnt er ook een 'health' balkje voor die auto. Maar als je gewoon je achtervolgers netjes afknalt hoef je je hier niet druk om te maken.

Die witte Feltzer is dus redelijk uniek, als je 'm graag in je collectie wilt hebben (in één van je garages) moet je dus expres Sweet niet opvangen en 'm in één van je garages zetten. Bewaar eventueel je spel en als je dan de missie weer start begin je automatisch direct weer bij de achtervolging. Je hoeft het gedeelte in het Crack Fortress niet overnieuw te doen. Succes ^_^

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

Je loopt zelfs het risico dat dit ongedaan wordt gemaakt met cheats, maar aangezien ik nooit cheats gebruik kan ik dit niet bevestigen.

Ikzelf heb wel eens iets soortgelijks meegemaakt, om precies te zijn in de missie 'Drive by'. Hierin heb je een levensbalkje van de wagen. Zodra de cheat 'Hesoyam' gebruikt het, had ik nog maar ¼ power over, en volgens mij zelfs nog minder. Waarschijnlijk gebeurd het nu juist net andersom, de wagen is kogelvrij, onverwoestbaar, en ga zo maar door. Als je dan een heal-cheat gebruikt, is de kans dus groot dat deze ontploft.

Zodra je het power-balkje in beeld krijgt, als je Sweet dus hebt opgevangen, moet je de cheat ook niet gebruiken. Je hebt dan kans hetzelfde effect te krijgen wat ik eerder vertelde.

Link to comment
Delen op andere websites

Je loopt zelfs het risico dat dit ongedaan wordt gemaakt met cheats, maar aangezien ik nooit cheats gebruik kan ik dit niet bevestigen.

Ikzelf heb wel eens iets soortgelijks meegemaakt, om precies te zijn in de missie 'Drive by'. Hierin heb je een levensbalkje van de wagen. Zodra de cheat 'Hesoyam' gebruikt het, had ik nog maar ¼ power over, en volgens mij zelfs nog minder. Waarschijnlijk gebeurd het nu juist net andersom, de wagen is kogelvrij, onverwoestbaar, en ga zo maar door. Als je dan een heal-cheat gebruikt, is de kans dus groot dat deze ontploft.

Zodra je het power-balkje in beeld krijgt, als je Sweet dus hebt opgevangen, moet je de cheat ook niet gebruiken. Je hebt dan kans hetzelfde effect te krijgen wat ik eerder vertelde.

Ik zou zelfs zodra je in die auto zit die cheat niet meer gebruiken, waarom eigelijk? Met BAGUVIX ben je al gelijk onsterfelijk. (PS: Natuurlijk niet voor bommen en overrijdingen, maar die komen (bijna) niet in deze missie voor.)

Link to comment
Delen op andere websites

Na een achtervolging nvan ong. 3 minuten roept Sweet: People are dropping shit on the road, watch yourself CJ!

Hij roept soms ook waar een cocktail neerkomt. de Feltzer is niet kogelvrij maar wel vuur en ontploffingsvrij. dus je moet alleen letten op de Los Santos Police Department auto's die op je schieten met een SMG.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...