Jump to content

[GTA] GTAV


Follow

Recommended Posts

Gerucht | 15 mei 2008 - Ondertussen wereldberoemd videogames analist Michael Pachter heeft een opmerkelijke uitspraak gedaan over het vervolg op Grand Theft Auto IV. Ontwikkelaar Rockstar Games zou reeds een verhaal bedacht hebben voor het vijfde deel, zodat ze nu in de planningsfase zijn aanbeland. Pachter verwacht de volgende telg dan ook tegen herfst 2010 in de winkelrekken.

Dat er een nieuwe GTA-game komt, staat al min of meer vast. Zo zijn er diverse hints verschenen die laten doorschemeren dat San Andreas misschien een next-gen look krijgt in de toekomst en heeft Rockstar in een interview laten weten dat een GTA-MMO een natte droom is voor hen die ze graag werkelijkheid zien worden.

Bron: Xboxonly

Link to comment
Delen op andere websites

Gerucht | 15 mei 2008 - Ondertussen wereldberoemd videogames analist Michael Pachter heeft een opmerkelijke uitspraak gedaan over het vervolg op Grand Theft Auto IV. Ontwikkelaar Rockstar Games zou reeds een verhaal bedacht hebben voor het vijfde deel, zodat ze nu in de planningsfase zijn aanbeland. Pachter verwacht de volgende telg dan ook tegen herfst 2010 in de winkelrekken.

Dat er een nieuwe GTA-game komt, staat al min of meer vast. Zo zijn er diverse hints verschenen die laten doorschemeren dat San Andreas misschien een next-gen look krijgt in de toekomst en heeft Rockstar in een interview laten weten dat een GTA-MMO een natte droom is voor hen die ze graag werkelijkheid zien worden.

Bron: Xboxonly

toch niet waar ik denk eerst dat er VC2 en SA2 komen ofzo voor dat gta 5 komt.

en ik denk ook dat er een nieuw personage komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat er een ''San Andreas 2'' of ''Vice City 2'' zal komen. Wél denk ik dat er misschien een tussenstap gebruikt word. Iets als San Andreas Stories, dat dan op de PSP (en later naar de PS2 ^_^ ) zal komen ;) Maar dat kan ook een poosje duren, over een half jaartje ofzo :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat er een ''San Andreas 2'' of ''Vice City 2'' zal komen. Wél denk ik dat er misschien een tussenstap gebruikt word. Iets als San Andreas Stories, dat dan op de PSP (en later naar de PS2 ^_^ ) zal komen ;) Maar dat kan ook een poosje duren, over een half jaartje ofzo :)

dat bedool ik ook maar toch weer het zelfde dan gta3 gebied

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk zal er wel een tussenstapje komen, want zo ging het ook bij LCS en VCS. Dat waren tussenstapjes voor GTA IV, alleen reken er nu niet op. GTA IV is net released :puh:

Ik verwacht het pas later, als GTA IV weggezakt is ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...