Jump to content

geen missies meer?


DannytjJ

Recommended Posts

ik heb met GTA liberty city stories de missievan donald love gehaald, dat je die exchanches ofzo moet stoppen, maar heb nu geen missies meer en word ook niet gebeld.. iemand raad? :N

Misschien bedoel je 'Rough Justice'? Aangezien Salvatore in de gevangenis zit kan je deze missie enkel beginnen als je de Lawyer outfit hebt, anders kom je de gevangenis niet in. De lawyer outfit krijg je bij een kledingwinkel, die aangegeven staat op je radar. Als dit het niet is zul je even rond moeten lopen en wachten op een telefoontje. Soms duurt dit een beetje lang, maar als je iets leuks gaat doen in de stad dan komt het belletje vanzelf wel :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dit kan vaker voorkomen. Zoals M4X al zei moet je eigenlijk gewoon wachten op je telefoon. Wat ik altijd doe als ik een telefoongesprek wil krijgen, is in een auto stappen, dan meteen er weer uit en dan 10 tot 20 seconden wachten. Geen telefoontje? Dan is het waarchijnlijk dat je die ook niet hoort te krijgen.

Zou je misschien kunnnen vertellen wat de laatste missie is die je gespeeld hebt? Dan kunnen we je uiteraard beter helpen aangezien we dan weten wat de eisen zijn voor de volgende missie.

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...