Jump to content

Welke Liberty City GTA is de beste?


Miek

Welke Liberty City GTA is de beste?  

80 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke Liberty City GTA is de beste?

    • GTA III
      33
    • GTA LCS
      22
    • GTA IV (+ EFLC)
      14


Recommended Posts

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Miek

    6

  • Galiorix

    3

  • 1974

    3

  • MegaPilot

    3

Zijn de graphics voor de ps 2 nu beter op GTA III of op GTA LCS?

Ik denk de graphics van LCS misschien toch als beter gezien worden, omdat alles een stuk lichter is. Met andere woorden, GTA III was gewoon donker alleen de graphics waren zo slecht nog niet. Die van LCS zijn misschien een fractie beter, maar echt niet veel beter want hij draait in de basis gewoon op dezelfde engine.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA III is wel een van de beste games maar... de sfeer in niet echt lekker en de missie die zijn niet echt leuk. toch kies ik GTA III omdat de grapisch netjes zijn afgewerkt. Liberty City is eigenlijk gwoon een uitreksel van GTA II alleen net wat vernieuwd. het spel heeralt zich met een nieuwe Titel.

Bewerkt: door RoyBoow
Link to comment
Delen op andere websites

GTA III is wel een van de beste games maar... de sfeer in niet echt lekker en de missie die zijn niet echt leuk. toch kies ik GTA III omdat de grapisch netjes zijn afgewerkt. Liberty City is eigenlijk gwoon een uitreksel van GTA II alleen net wat vernieuwd. het spel heeralt zich met een nieuwe Titel.

Dat vind ik eigenlijk onzin, in LCS ben je een compleet ander karakter met een eigen verhaal in Liberty. Bovendien speelt LCS zich af in een tijd vóór GTA III. De GTA Stories zijn uit gekomen zodat dingen in het globale verhaal van de GTA III wereld, duidelijker worden. De reden (volgens mij tenminste) dat er voor San Andreas geen Stories versie is uit gekomen, is omdat ze al The Introduction hadden, om delen van het plot duidelijker te maken. Maar LCS is in ieder geval géén herhaling van GTA III, het is gewoon dezelfde stad maar dan vanuit een ander oogpunt met een heel ander verhaal.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA III was de eerste 3-D game toen die tijd, daarbij ook de eerste GTA die je niet vanaf boven bekeek. GTA III was ook mijn eerste GTA die ik kocht, en stiekem vind ik hem nog steeds keileuk. GTA III en Vice Citty worden nou uit de spot gedreven door IV. Dat is gewoon erg jammer, de PSPgame heb ik nog niet. Ik zal hem kopen als ik weer op vakantie ga. Mijn stem gaat toch naar GTA III.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA III was de eerste 3-D game toen die tijd, daarbij ook de eerste GTA die je niet vanaf boven bekeek. GTA III was ook mijn eerste GTA die ik kocht, en stiekem vind ik hem nog steeds keileuk. GTA III en Vice Citty worden nou uit de spot gedreven door IV. Dat is gewoon erg jammer, de PSPgame heb ik nog niet. Ik zal hem kopen als ik weer op vakantie ga. Mijn stem gaat toch naar GTA III.

Eerste 3D game?

Bedoel je niet de eerste Free-Roaming game zonder vogelperspectief..?

Bewerkt: door Miek
Link to comment
Delen op andere websites

GTA III is leuk, maar doe mij toch maar LCS vanwege de betere besturing, een beter verhaal, beter geluid, mooiere kleuren etc. LCS is ook niet zo donker als GTA III. In GTA III had je bij de felste zon nog het gevoel dat het te donker was.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...