Jump to content

Welke Liberty City GTA is de beste?


Miek

Welke Liberty City GTA is de beste?  

80 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke Liberty City GTA is de beste?

    • GTA III
      33
    • GTA LCS
      22
    • GTA IV (+ EFLC)
      14


Recommended Posts

LCS is sowieso beter, want 'k heb echt spijt dat ik GTA III heb gekocht hoor...

Zonder Ingame Map is dat spel bijna onmogelijk!

Komaan zeg, je moet heel je eiland afzoeken om een wapen te gaan kopen, in Vice City krijg je een Ingame Map, en in San Andreas kan je er eindelijk een Blip opzetten!

Vice City, daar heb ik geen spijt van,

maar GTA III is egt een verspilling van m'n geld geweest.

Zeker als je bedenkt dat ik 20 euro heb betaald.

'k Ben PS2 gamer, dus voor de PS2.

En 'k Heb het spel een maand geleden gekocht.

20 euro verspilling dus!

Give me VC, SA, LCS en VCS! :*D

MegaPilot.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Miek

    6

  • Galiorix

    3

  • 1974

    3

  • MegaPilot

    3

LCS is sowieso beter, want 'k heb echt spijt dat ik GTA III heb gekocht hoor...

Zonder Ingame Map is dat spel bijna onmogelijk!

Komaan zeg, je moet heel je eiland afzoeken om een wapen te gaan kopen, in Vice City krijg je een Ingame Map, en in San Andreas kan je er eindelijk een Blip opzetten!

Vice City, daar heb ik geen spijt van,

maar GTA III is egt een verspilling van m'n geld geweest.

Zeker als je bedenkt dat ik 20 euro heb betaald.

'k Ben PS2 gamer, dus voor de PS2.

En 'k Heb het spel een maand geleden gekocht.

20 euro verspilling dus!

Give me VC, SA, LCS en VCS! :*D

MegaPilot.

Je krijgt toch een kaart bij je spel? Dan kan je makkelijk dingen opzoeken om te kijken waar het is... Zo onmogelijk is het spel nou ook weer niet, vind ik tenminste :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik heb geen playstation dus ik kan ook geen GTA Stories hebben, wat ik erg jammer vind. Want ik wil eigenlijk heel graag Vice City Stories spelen. Dat combineert het goede van Vice City en San Andreas. Verder durf ik hier niet over te kiezen want ik weet weinig van LCS. Kun je zwemmen? Zijn er helikopters? Zijn er echte vliegtuigen? Heb je niet het gevoel als of je over een glasplaat rijd? (wat in GTA III wel het geval is)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik heb geen playstation dus ik kan ook geen GTA Stories hebben, wat ik erg jammer vind. Want ik wil eigenlijk heel graag Vice City Stories spelen. Dat combineert het goede van Vice City en San Andreas. Verder durf ik hier niet over te kiezen want ik weet weinig van LCS. Kun je zwemmen? Zijn er helikopters? Zijn er echte vliegtuigen? Heb je niet het gevoel als of je over een glasplaat rijd? (wat in GTA III wel het geval is)

GTA LCS kan je ook voor de PSP kopen. Ik zit zelf ook nog niet zo ver maar enkele dingen die ik al kan beantwoorden:

1. Er zijn Motoren

2. De hoofdpersoon spreekt xD

3. Je kujnt niet zwemmen

4. Helikopters of vliegtuigen weet ik niet, maar het lijkt me niet als je niet kunt zwemmen. (Er is wél een dodo, denk ik toch).

Link to comment
Delen op andere websites

LCS is sowieso beter, want 'k heb echt spijt dat ik GTA III heb gekocht hoor...

Zonder Ingame Map is dat spel bijna onmogelijk!

Komaan zeg, je moet heel je eiland afzoeken om een wapen te gaan kopen, in Vice City krijg je een Ingame Map, en in San Andreas kan je er eindelijk een Blip opzetten!

Vice City, daar heb ik geen spijt van,

maar GTA III is egt een verspilling van m'n geld geweest.

Zeker als je bedenkt dat ik 20 euro heb betaald.

'k Ben PS2 gamer, dus voor de PS2.

En 'k Heb het spel een maand geleden gekocht.

20 euro verspilling dus!

Give me VC, SA, LCS en VCS! :*D

MegaPilot.

Je krijgt toch een kaart bij je spel? Dan kan je makkelijk dingen opzoeken om te kijken waar het is... Zo onmogelijk is het spel nou ook weer niet, vind ik tenminste :7

Dikke bump!

Ik herzie mijn mening, na een tijdje rond te rijden ken je de stad en heb je eigenlijk geen ingame map nodig, al mag de Amnu Nation wel op de radar staan ^_^

Het is een topgame!

Gta 3 dus :7

LCS is zeker ook niet mis, maar GTA 3 heeft een Dodo, waarmee ik al een paar keer heb gevlogen met behulp van cheats om tot daar te geraken :7

Maar nu ben ik bezig met GTA 3, de storyline uit te spelen(zonder cheats!), zodat ik zonder cheats bij de Dodo kan komen.

Echt een topvliegtuigje!

Oneindig realisme met dat ding, moeilijk om in de lucht te houden, die windstoten, echt fantastisch!

De Dodo alleen doet het er niet alleen om(eigenlijk wel),

de Storyline van GTA 3 is echt niet mis!

De Hobo Glitch is ook leuk :7

Maar m'n voorliefde naar vliegen doet altijd een klein beetje....

VEEL!

De MegaPilot heeft behoefte aan vliegen :7

:dans: MegaPilot. :dans:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 years later...

gta lcs is sowiso beter als gta 3 , je hebt motoren, meer wapens, leukere missies, redelijk sweertje, beter weer, je hebt een map in je menu, en zo is de helft eraan wel beter als gta lll. wel is de sweer in gta lcs een tikje te vrolijk. je hebt geen motoren & minder wapens in gta 3 om dat in begin 2001 in liberty city de wet flink is veranderd, dat ook in het boekje van gta lcs te vinden is. wel speelt gta 3 zich 3 jaar later af als gta lcs. wel jammer dat gta lcs geen pc & xbox versie heeft. mijn stem gaat naar: gta lcs. 30% gta 3 - 70% gta lcs !

20100104133351%21GTA_LCS_w.JPGPCJ-600_%28LCS%29.jpgMinigun_lcs.jpggta_lcs10.jpg250px-Gtalcsbox.jpgM16-GTA3.pngTrashmaster-GTA3-front.jpgGTA3boxcover.jpg

Bewerkt: door 3-lcs
Link to comment
Delen op andere websites

Goh krijg ineens zin om dat spel optezoeken en in mijn laptop te steken :)

Och jongens ik wist niet eens dat R* dat spel ook voor PC heeft uitgebracht!

Tellen IV en EfLC ook bij de "Liberty City" GTA's? Zoja, dan is IV het beste. De GTA III map was zéér klein, en de afstanden tussen de landmarks ging nergens over. Belleville Park besloeg 1/4 van Staunton Island zowat, nog zo iets kroms.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...