Jump to content

zoek clan


Destilios

Recommended Posts

Hey gasten,

nou zoals de titel + ondertitel al zegt ik ben opzoek naar een clan op de ps3 die zich niet alleen maar met gta iv bezig houd maar ook met andere games.

ik heb nu zelf de games: gta iv natuurlijk, cod4, rsv2, ut3 en warhawk. ik heb wel nog meer games maar dit zijn de games die ik zelf wat leuker vind online..

ps mijn psn naam is Destilios en iedereen mag me toevoegen die dit leest ;)

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Ik ben de leader van Pipo Clan. We organiseren allemaal dingen online. We hebben al 14 leden, dus we hebben ook een clan talk topic. Hier kunnen we praten, en dingen organiseren. We proberen zo veel mogelijk leden te krijgen, want bij 15 leden mag je een Blog. Dit is veel overzichtelijker.

We hebben bepaalde rangen:

Rangen:

Pipomember

Super Pipo

Ultra Pwner

Mega Killer

Totaal aantal leden: 14.

We hebben ook al een match, voor aanstaande vrijdag. Als je je aanmeld bij mijn clan, kan je gelijk meedoen! Het is om 20.00 uur :)

Jij kan hier dus bij komen.

Veel plezier/succes

Link to comment
Delen op andere websites

Hey gasten,

nou zoals de titel + ondertitel al zegt ik ben opzoek naar een clan op de ps3 die zich niet alleen maar met gta iv bezig houd maar ook met andere games.

ik heb nu zelf de games: gta iv natuurlijk, cod4, rsv2, ut3 en warhawk. ik heb wel nog meer games maar dit zijn de games die ik zelf wat leuker vind online..

ps mijn psn naam is Destilios en iedereen mag me toevoegen die dit leest ;)

:cya:

Je zegt dat je ook een clan voor andere games zoekt, dan ben je hier niet goed op het forum. Hier kun je een clan zoeken voor de gamg GTA IV. :puh: Zal denk ik wel lukken, maar buiten dat zal het denk ik niet. :)

Link to comment
Delen op andere websites

dnsgn9.jpg

Ik raad je aan om bij mijn nieuwe clan te komen, we hebben nu totaal 3 leden en het 4e lid is onderweg. Als jij erbij komt betekend dat dat wij 5 leden ehbben en dat wij een talk topic mogen openen. Zoals 2fast al zegt zit je hier verkeerd voor clans voor andere games. Ik denk er deels ook zo over. Maar wat let je op de PSN van je mede gamers toetevoegen vrienden met ze worden en dan met ze online te gaan, maar dan nog even verder over de clan. Mijn bedoeling was is eerst rond de 8 leden te halen. Dan gaan wij op bepaald avonden oefenen. En als het dan zo ver is gaan wij natuurlijk avondjes organiseren tegen elkaar en tegen andere clans.

Check voor meer info over onze clan ons topic maar even. En dan nog één hele goeie tip! Dus join nu The DuckDome

Edit wij hebben inmiddels de mijlpaal van 5 leden gehaald. Dit betekend dus dat wij een officieele clan zijn met een talk topic. Als je eventueel nog lid wil worden ebn je dus ons 6e lid. Ik wacht af tot het 7e lid er is en dan gaan de trainingen en wars beginnen.

Bewerkt: door Rullez
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...