Jump to content

GTA4 studio's hier worden films opgenomen


IV trailer

Recommended Posts

>>> Door Sandra: Topic gesloten i.v.m. inactiviteit. Niet mee eens? => PB<<<

Note: wij proberen geen clan te zijn afgezien dat we daar wel onder staan nu. Wij staan dus ook toe leden uit clans in ons team te hebben.

Wij zijn een groep die samen films opneemt. Zo kunnen we bijvoorbeeld georganiseerd tewerk gaan voor bijvoorbeeld stunts of actie films.

Iedereen mag suggesties indienen voor films. Als deze goed genoeg zijn word er gekeken of dit kan worden uitgewerkt.

Wij doen zowel de playstation3 als de xbox360 aan.

Wij hebben op het moment nog mensen nodig met capture aparatuur. Ook is het handig als wat mensen headsets hebben om te comuniseren. (dat kan ik alleen nog niet verplichten omdat ik die zelf nog niet heb)

"Acteurs zonder camera's" hebben taken als wagens besturen en andere figurerende taken. En allerei van dat soort dingen die zonder eigen capture apperatuur in beeld worden gebracht.

"Acteurs met camera's" nemen de taken in waarvoor je echt capture aperatuur nodig hebt. Een acteur met camera kan bijvoorbeeld laten zien hoe een sniper door zijn lens kijkt. Of een shot waarin het personage van achter wordt gefilmt.

De Opperbevelhebber is eigenlijk gewoon degene die de knopen doorhakt etc.

De regie zijn mensen die de scripts uitwerken. tevens kunnen die ook gewoon als acteur in de film meespelen.

Het team

Opperbevelhebber:

IV trailer

regie:

IV trailer (heli formatie)

.Exorcist (Niks op het moment)

Montage

Gtaforum: Galiorix

Acteurs Playstation3

Acteurs met capture apperatuur:

Gtaforum ID PSN ID Headset Optie1 Optie 2 Optie 3
IV trailer IV_trailer O X O O
Fuffie Robbybloks O O O O
Dieko DiekoThaKurd X O O O
GKillerX GKillerX X O O O

Acteurs zonder capture apperatuur:

Gtaforum ID PSN ID Headset Optie1 Optie 2 Optie 3
nljesse nljesse O X O O
omar7584 omar 7584 O O O O
pilot Just4air O O O O
mc-mo mc-mo X X O O
THE_HYBRID hybrid-leader X O O O
LangeDraak LangeDraak X O O O
Grazy Grace_W X O O O
Doever Doever O O O O
Houtworm1990 Houtworm X O O O
.Exorcist Flyingdutchie88 X O O O
thegtaman wheresoldier O O O O
ginobb GBOEF X O O O
Gta-Alien Hot_coffee X O O O
.Mic isuckinthis X O O O
Sjorszzz Sjorszzz O O O O
blackdog roaddogz X O O O
chekkill gtaiv-playerz O O O O

Optie1= Deze heb ik als voorbeeld. De mensen met een kruisje bij Optie1 hebben dus meegedaan aan de heli toren.

Optie2= n.v.t

Optie3= n.v.t

Acteurs Xbox360

Acteurs met capture apperatuur:

-

Acteurs zonder capture apperatuur:

-

Ook meedoen?

Als je mee wilt doen met onze projecten dien je dit ingevulde lijstje hier op te geven.

[b]Console:[/b]
[b]PSN/gamerstag:[/b]
[b]Headset:[/b]
[b]Capture apperatuur:[/b]

Om de zoveel tijd word er een nieuw project in ons besprekingstopic gezet. Als er staat dat je je voor het project kan inschrijven kan je daar zeggen dat je om de voorgestelde tijd kan. Als je je opgeeft dien je ook echt om de afgesproken tijd te kunnnen.

Bewerkt: door Sandra
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • IV trailer

    27

  • Fuffie

    4

  • Sjorszzz

    4

  • THE_HYBRID

    4

Ons eerste project is een grote formatie maken van helikopters online.

bijvoorbeeld een toren. Op het laatst als alles iedereen boven elkaar zweeft gaat de bovenste heel hard zakken waardoor de hele zooi instort.

Hiervoor trekken we allemaal van te voren een nummertje zodat we kunnen zie wie op welke plek in de toren zit. Als er dan iemand connectie problemen heeft dan kijk je gewoon wie er na hem stapelt. Degene met opname apperatuur kan ook in de toren zitten. We moeten wel afspreken wie er een shot buiten de toren opneemt. Waarschijnlijk kunnen we dit het beste opnemen in gta race. Zodra er genoeg deelnemers zijn gaan we een tijd afspreken.

Het handige hieraan is dat je bijna geen mensen nodig hebt met headsets. Alleen degene die neer gaat storten moet comuniseren met de opname apperatuur buiten de toren.

Project word op PS3 Gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil wel meedoen mar jmmr ik heb geen headset of camara apparatuur

Zolang je een ps3 hebt met internet (en gta4 natuurlijk :puh: ) is het goed. Aangenomen alvast. Ik hoop alleen wel dat er dan gauw iemand joint met fatsoenlijke opname apperatuur.

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil wel meedoen mar jmmr ik heb geen headset of camara apparatuur

Zolang je een ps3 hebt met internet (en gta4 natuurlijk :puh: ) is het goed. Aangenomen alvast. Ik hoop alleen wel dat er dan gauw iemand joint met fatsoenlijke opname apperatuur.

en wat betaald dat ? ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil wel meedoen mar jmmr ik heb geen headset of camara apparatuur

Zolang je een ps3 hebt met internet (en gta4 natuurlijk :puh: ) is het goed. Aangenomen alvast. Ik hoop alleen wel dat er dan gauw iemand joint met fatsoenlijke opname apperatuur.

en wat betaald dat ? ^_^

Een naam/nickname in de credits...

Link to comment
Delen op andere websites

Hebben jullie ook een site?

Nee maar ik maak zometeen ook even het "praat topic" aan. Dit is volgens het forum alleen maar om leden te winnen.

Waarschijnlijk komt er ook nog een andere naam voor ons. Ik had de huidige namelijk even snel verzonnen.

Ik ga even met Joriz overleggen of we misschien een subforum mogen hebben vppr onze projecten.


ik wil me graag aanmelden ik heb al een Headset(ps3 camera) en maandag haal ik de usb video grabber om het beeld op te nemen

Oke is goed, maar lees ook nog even dit:

HO! Wacht eventjes!!! Ik verwacht niet dat die USB dingetjes van jullie 60Hz aankan. Dit probleem heb ik al eens gehad en toen bleek dat er niet zoveel capture cards zijn die 60Hz aankunnen. Vraag dit dus altijd even van te voren of 60 Hz ondersteund wordt, anders heb je er nog niets aan.

Dan vermeld ik je alvast voor het gemak onder acteurs met camera's met vermelding dat het nog komt.

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Hebben jullie ook een site?

Nee maar ik maak zometeen ook even het "praat topic" aan. Dit is volgens het forum alleen maar om leden te winnen.

Waarschijnlijk komt er ook nog een andere naam voor ons. Ik had de huidige namelijk even snel verzonnen.

Ik ga even met Joriz overleggen of we misschien een subforum mogen hebben vppr onze projecten.


ik wil me graag aanmelden ik heb al een Headset(ps3 camera) en maandag haal ik de usb video grabber om het beeld op te nemen

Oke is goed, maar lees ook nog even dit:

HO! Wacht eventjes!!! Ik verwacht niet dat die USB dingetjes van jullie 60Hz aankan. Dit probleem heb ik al eens gehad en toen bleek dat er niet zoveel capture cards zijn die 60Hz aankunnen. Vraag dit dus altijd even van te voren of 60 Hz ondersteund wordt, anders heb je er nog niets aan.

Dan vermeld ik je alvast voor het gemak onder acteurs met camera's met vermelding dat het nog komt.

In de toren van LC wil ik ook wel meedoen :schater:

Lijkt me lachen.... Geen capture device wel een headset.... Let me know.... :Y

PSN Richard Bon

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...