Jump to content

GTA4 studio's hier worden films opgenomen


IV trailer

Recommended Posts

Grand Theft Auto - 100%

Grand Theft Auto II - 100%

Grand Theft Auto London - 100%

Grand Theft Auto III - 100%

Grand Theft Auto Vice City - 100%

Grand Theft Auto San Andreas - 100%

Grand Theft Auto Liberty City Stories - 100%

Grand Theft Auto Vice City Stories - 100%

Grand Theft Auto IV - 100%!!!

je haalt zker een reactie en een sig door elkaar

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • IV trailer

    27

  • Fuffie

    4

  • Sjorszzz

    4

  • THE_HYBRID

    4

ik doe mee PSN ID Houtworm je had me ook al in je lijst maar voor de ckerheid

heb camera apparatuur wel slechte kwaliteit en ik heb geen headset maar ik gebruik mijn eyetoy:P

Link to comment
Delen op andere websites

ik doe mee PSN ID Houtworm je had me ook al in je lijst maar voor de ckerheid

heb camera apparatuur wel slechte kwaliteit en ik heb geen headset maar ik gebruik mijn eyetoy:P

Een eyetoy kan ik helaas niet goedkeuren als opname apperatuur. Opname apperatuur houd hier in dat je een apperaatje hebt waarmee je via beeld en geluid kabels opneemt. Dus niet het truukje waarmee je je tv filmt.

Wel noteer ik je onder acteurs.


Ik heb inmiddels al mijn capture apperatuur, maar hij wilt niet altijd opnemen. Wel heb ik een filmpje wat gelukt is, alleen daar valt niks bijzonders in te zien. Kijk maar even hoe het met apperatuur wordt op youtube. Overgens was de kwaliteit wel beter. Als we dus een betere upload plaats hebben (Gtagames.nl) dan hebben we dus ook hogere kwaliteit.

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

ik doe mee PSN ID Houtworm je had me ook al in je lijst maar voor de ckerheid

heb camera apparatuur wel slechte kwaliteit en ik heb geen headset maar ik gebruik mijn eyetoy:P

Een eyetoy kan ik helaas niet goedkeuren als opname apperatuur. Opname apperatuur houd hier in dat je een apperaatje hebt waarmee je via beeld en geluid kabels opneemt. Dus niet het truukje waarmee je je tv filmt.

Wel noteer ik je onder acteurs.


Ik heb inmiddels al mijn capture apperatuur, maar hij wilt niet altijd opnemen. Wel heb ik een filmpje wat gelukt is, alleen daar valt niks bijzonders in te zien. Kijk maar even hoe het met apperatuur wordt op youtube. Overgens was de kwaliteit wel beter. Als we dus een betere upload plaats hebben (Gtagames.nl) dan hebben we dus ook hogere kwaliteit.

vet goede kwalitijd alles is goed om dit fimpje behalfe de geluid is wat later dan de beeld

hij gaat zeker harder dan de geluid zi snel is die gast lol

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou ook graag willen meehelpen.

Headset: Ja

PSN: Flyingdutchie88

Film Stuff: Nee

Ik zou opzich als jullie nog iemand nodig hebben voor script schrijven mij daarvoor ook wel beschikbaar stellen. :D

Link to comment
Delen op andere websites

nee voor opname apparatuur gebruik ik sony cybershot maar eye toy als headset

Conclusie: Je word genoteerd als acteur met headset. Omdat je capture apperatuur (wat me eigenlijk nog steeds niet duidelijk is) van (te) slechte kwaliteit is noteer ik je als acteur zonder capture apperatuur voor het gemak.

Ik zou ook graag willen meehelpen.

Headset: Ja

PSN: Flyingdutchie88

Film Stuff: Nee

Ik zou opzich als jullie nog iemand nodig hebben voor script schrijven mij daarvoor ook wel beschikbaar stellen. :D

Een schoolvoorbeeld van een duidelijke solicitatie. Ik noteer je ook onder regie mocht je nog eens wat willen schrijven voor ons.

Link to comment
Delen op andere websites

trailer hoeveel mensen heb je nodig om die heli formatie uit te voeren???

en ik weet ook wel waar alle helis staan in de de online mode :tu:

Bewerkt: door THE_HYBRID
Link to comment
Delen op andere websites

Headset: NEE

PSN: ??

Film Stuff: Nee

\

maar ik wil wel graag helpen

PSN: is je PlayStationNetwork naam. (Je naam zoals je te zien bent als je on-line met je ps3 gaat)

Bewerkt: door repbon
Link to comment
Delen op andere websites

trailer hoeveel mensen heb je nodig om die heli formatie uit te voeren???

en ik weet ook wel waar alle helis staan in de de online mode :tu:

Om een beetje orde te hebben hier kies ik er voor inhoudelijke vragen over stunts in het besprekingstopic te houden. Dat heeft ook te maken met een algemene regel op het forum.

Maar om nog meer moeite te besparen zeg ik het nu wel: We hebben niet een exact aantal nodig. Ik ga vandaag nog een datum prikken wanneer we beginnen aangezien we voldoende geintresseerden hebben. Als we genoeg mensen over houden op het tijdstip (stuk of zeven minstens) dan gaat de stunt door en anders prikken we een andere datum.

Headset: NEE

PSN: ??

Film Stuff: Nee

\

maar ik wil wel graag helpen

Je mag meehelpen, maar ik zet je pas in de lijst wanneer je je online id van de ps3 opgeeft. (psn)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...