Jump to content

GTA4 studio's hier worden films opgenomen


IV trailer

Recommended Posts

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • IV trailer

    27

  • Fuffie

    4

  • Sjorszzz

    4

  • THE_HYBRID

    4

Fuffie heb ik bijgeschreven. raymono moet eerst nog zijn PSN ID of gamertag opgeven.

Ook heb ik de hele inschrijf procedure geupdated.

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

IV Trailer, ik heb mijn PS3 nu boven neergezet.

Ik heb een filmpje van GTA4, want ik heb nu ook opname aparatuur.

MVG, Fuffie.

Bewerkt: door Fuffie
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Fuffie heb ik bijgeschreven. raymono moet eerst nog zijn PSN ID of gamertag opgeven.

Ook heb ik de hele inschrijf procedure geupdated.

wanneer word er weer een film gemaakt ik wil graag me doen zet mij maar erbij en wil je alle instructies en wanneer

via de ps3 naar mij sturen thnx

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
PS3

Hot_coffee

ja en nee hij doet het af en toe niet

Sorry dat ik zo laat ben maar Battlefield: Bad Company heeft me in zijn greep. Ik schrijf je wel bij.

Link to comment
Delen op andere websites

lijkt me lachen ik doe mee

Zou je even het inschrijflijstje willen overnemen en invullen zoals in de eerste post staat aangegeven? Als mensen dat niet doen mis ik altijd informatie en werkt voor mij dus niet handig. Bij jouw mis ik dus headsetinformatie.

Link to comment
Delen op andere websites

headset: nee

psn: flansieflans

ik zou me graag willen inschrijven om de muziek voor de filmpjes te doen, ik kan voor overgangen zorgen maar ook voor complete zelfgemaakte liedjes (dat laatste duurt lang dat eerste duurt zo'n 7,32 seconden) Dus als jullie een filmpje hebben gemaakt dan kan ik het uitgekozen muziekje zachter maken (fade out, fade in) enz. ik hoor het wel:D

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi hoe doen jullie iets opnemen op de ps3?

Gewoon een video recorder en dan opnemen op disc en op je pc saven en bewerken of?

Volgens mij doen ze dit met speciale opname aparatuur voor de ps3.

Deze moet je er wel volgens mij speciaal voor bij kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil ook wel lijkt me leuk :cya: PS3, isuckinthis, wel headset, geen capture card

Ik schrijf je wel bij.

headset: nee

psn: flansieflans

ik zou me graag willen inschrijven om de muziek voor de filmpjes te doen, ik kan voor overgangen zorgen maar ook voor complete zelfgemaakte liedjes (dat laatste duurt lang dat eerste duurt zo'n 7,32 seconden) Dus als jullie een filmpje hebben gemaakt dan kan ik het uitgekozen muziekje zachter maken (fade out, fade in) enz. ik hoor het wel:D

Zou je even wat voorbeelden kunnen posten?

Hoi hoe doen jullie iets opnemen op de ps3?

Gewoon een video recorder en dan opnemen op disc en op je pc saven en bewerken of?

Dat doen we met allerlei soorten capture kaarten. De meeste van ons (eigenlijk allemaal) gebruiken een Dazzle. Kijk anders ook eens even in dit topic:

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=77675

Hoi hoe doen jullie iets opnemen op de ps3?

Gewoon een video recorder en dan opnemen op disc en op je pc saven en bewerken of?

Volgens mij doen ze dit met speciale opname aparatuur voor de ps3.

Deze moet je er wel volgens mij speciaal voor bij kopen.

Als je bedoelt dat het niet standaart op de console zit heb je gelijk, maar als je bedoelt dat het hier verplicht is heb je geen gelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil denk ik wel meedoen.

Maar ligt er aan wat ik moet doen. :puh:

Dan moet je even het inschrijformulier overnemen invullen en posten. Zie daarvoor de hoofdpost.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...