Jump to content

The DuckDome Clan Talk


Rullez

Recommended Posts

>>> Door Sandra: Topic gesloten i.v.m. inactiviteit. Niet mee eens? => PB<<<

dnsgn9.jpg

Ik was wat aan het rondneuzen en toen kwam ik hier in het clan forum terecht. Dus ik dacht waaroom zou ik geen eigen clan aanmaken. En tada hier is een eigen clan. De naam The DuckDome lijtk mij er duidelijk dit is namelijk een Corperation.

Natuurlijk is onze clan ook opzoek naar leden. Om lid te worden hoef je niet persee lid te izjn van de corperation zelf zo is het voor iedereen leuk. Hoe je lid wordt is nog simpeler. Je hoef namelijk alleen in dit topic een berichtje te posten. We gaan niet eerste nadenken of stemmen. Ik zorg dat ik dit topic goed in de gaten houd en als ik dan zie dat er iemand lid wil worden zal ik gelijk een berichtje posten dat je welkom ben. Let er welop dat je een PS3 moet bezitten en een legaal exemplaar van GTA IV.

Evenementen zullen er natuurlijk zijn dit zijn gewoone alle clan leden tegen mekaar of een clan war. Dit is erg verschillend, maar verwacht maar een duidelijke uitleg als er iets aankomt.

Aan rangen zullen wij niet echt gaan doen. We hebben één leader en twee Co-Leaders. Daarnaast hebben wij alleen nog de groep 'Members'

Heb jij nog eventuele vragen over de clan? Dan kan je de vragen stellen in dit topic.

Leader:

Rullez

Co-Leader:

Drunkendonkey

Kloep

Members:

M4X

Nljesse

AE1980

Gino99

Dj.Tappie

L-vie

Pennywise-The-Clown

Morgul

Bewerkt: door Sandra
Link to comment
Delen op andere websites

Gezellig jongens, alleen zal ik voorlopig niet zo heel actief kunnen zijn voor de clan. Maargoed, doe mij maar een ijskoud biertje om de opening van het clantalk topic te vieren :)

Link to comment
Delen op andere websites

hebben we onze eigen site en wanneer zijn we actief

Voorlopig is een site niet nodig. Groeien we erg uit dat we aan 2 topics niet meer genoeg hebben dan komt er nog een site. Dan nog over de trainingen. Ik wil er nog een paar leden bij. Verder ontvangt iedereen binnekort een email over de training schema's. Natuurlijk hoef je er niet altijd te zijn, maar is wel aangeraden.

Link to comment
Delen op andere websites

hebben we onze eigen site en wanneer zijn we actief

Voorlopig is een site niet nodig. Groeien we erg uit dat we aan 2 topics niet meer genoeg hebben dan komt er nog een site. Dan nog over de trainingen. Ik wil er nog een paar leden bij. Verder ontvangt iedereen binnekort een email over de training schema's. Natuurlijk hoef je er niet altijd te zijn, maar is wel aangeraden.

oke maar zal ik ff promotie mkn voor de clan

Link to comment
Delen op andere websites

hebben we onze eigen site en wanneer zijn we actief

Voorlopig is een site niet nodig. Groeien we erg uit dat we aan 2 topics niet meer genoeg hebben dan komt er nog een site. Dan nog over de trainingen. Ik wil er nog een paar leden bij. Verder ontvangt iedereen binnekort een email over de training schema's. Natuurlijk hoef je er niet altijd te zijn, maar is wel aangeraden.

oke maar zal ik ff promotie mkn voor de clan

Graag ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb mijn PS3 eindelijk binnen, met natuurlijk GTAIV. Dus vanaf nu ben ik ook officieel Lid van The Duckdome Clan.

Moge alle online GTAIV-Gamers onder doen voor ons eendjes! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Zo ik heb net ieder lid een PB gestuurd over de Trainingen en Clan Wars wil iedereen hier Z.S.M. op antwoorden dan kunnen wij echt van start gaan als clan.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat we maar de beste gang mogen worden van heeeeeeeeeeeeeeeel de wereld ^_^:D

De beste gang zijn we zowieso al, jij bedoelt 'clan' :7^_^

Link to comment
Delen op andere websites

online problemen

weten jullie mis wat eer aan de hand is ik heb alles gedaan allles is gelukt wil ik me aanmelden om online te spelen zeg tie dat ik gee verbinding heb terwijl ik het net hebgetets me router is linksys

Link to comment
Delen op andere websites

Wat voor foutmelding krijg je dan? 'Kan geen verbinding maken neem contact op met blablabla?' Dan moe tje namelijk gewoon wachten, want dan zijn de servers te druk bezocht.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat voor foutmelding krijg je dan? 'Kan geen verbinding maken neem contact op met blablabla?' Dan moe tje namelijk gewoon wachten, want dan zijn de servers te druk bezocht.

time-out tijdens poging om ip adres op te halen

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...