Jump to content

Flatline


Hackman

Recommended Posts

Bij de missie van Flatline staat op WikiGTA dat je de bewakers moet vermoorden alleen dat hoeft niet. Ik schrijf even een verhaaltje (hoe ik hem dee).

Flatline:

-Ga naar het ziekenhuis.

-Ga naar binnen zonder wapens!

-Ga naar rechts en ga dan een kamer binnen daar kun je doktorkleding aandoen als je in de marker gaat die daar staat bij een kledingskast.

-Ga naar de plek waar het slachtoffer ligt.

-De politie zal je gewoon doorlaten en als je met de doktorkleding naar binnen gaat zal Niko automatisch vragen of het bezoek wil weggaan voor medische redenen alleen na een minuut zal hij wel terug komen.

-Je kunt nu de patiënt doodschieten alleen dan komt de politie ook meteen in actie. Ga naar de monitor en trek de buisjes uit de machine.

-De patiënt zal even wat mompelen en dan is hij dood

-Ren nu keihard weg, uit het ziekenhuis.

-De man (bezoek) zal intussen weer gaan kijken en hij ziet dat hij dood is en je hebt wanted-sterren

-schud nu de wanted-level af!

Mission passed!

Dat was mijn manier, ik denk trouwens ook dat het de bedoeling is om het zo te doen. Het is in ieder geval veel "kouder" naar mijn mening.

Greetzz!

Edit:Ik zie dat het bekend was, behalve dan dat "buisjes eruit trekken"

Bewerkt: door hackman
Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht dat aleen medewerkers walktroughs konden schrijven, zo kan ik er nog 5 missies bij beschrijven :puh:
Dit soort dingen worden eerst gecontroleerd door een medewerker en als de informatie klopt wordt die pagina aangepast. Dus we nemen niet zomaar klakkeloos inzendingen van anderen over. ^_^
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb trouwens nog een tip voor de missie To live and Die in Alderney. Als je in het busje zit met de wanted-level moet je proberen de politie af te schudden alleen dat lukte mij niet met dat busje dus toen probeerde ik het met een poltie-auto en dat wou ook en binnen een paar minuten was mijn wanted weg :tu:

Bewerkt: door hackman
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik heb trouwens net de missie gedaan en als je de buisjes eruit hebt getrokken moet je lopen! Als je rent dan krijg je meteen een wanted-level en kun je hem net zo goed doodschieten. Als je loopt dan zullen ze niks in de gaten hebben totdat het bezoek weer gaat kijken hoe het met hem gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...