Jump to content

The Dutch Killerz


mc-mo

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

daarom is hij een beetje aan het promoten weet niet of dat mag op het forum maar hij wil gewoon zijn clan weer naar de top brengen zou leuk zijn als dat door het gtaforum mogelijk is gemaakt toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, Alleen jammer dat dat niet wat eerder is gebeurt want veel spelers zitten nu al bij een andere clan(waaronder ik ook)

Maar succes met de clan mc-mo! :tu:

Dank je maar ik zit ook in een andere clan oostzaan als je me wilt toevoegen op psn id: mc-mo

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, Alleen jammer dat dat niet wat eerder is gebeurt want veel spelers zitten nu al bij een andere clan(waaronder ik ook)

Maar succes met de clan mc-mo! :tu:

Dank je maar ik zit ook in een andere clan oostzaan als je me wilt toevoegen op psn id: mc-mo

Oke. Ik had je al een toegevoegd op me oude ps3. Maar hij staat nu nog bij sony hij was kapot. Ze zouden hem afgelopen dinsdag afleveren maar daar zijn ze nu telaat mee :cab: Maar mijn oude psn was gwn oostzaan,alleen ben ik me pas kwijt en had verkeerd email adress ingevuld :klap: Maar ik voeg je wel toe als ik hem terug heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, Alleen jammer dat dat niet wat eerder is gebeurt want veel spelers zitten nu al bij een andere clan(waaronder ik ook)

Maar succes met de clan mc-mo! :tu:

Dank je maar ik zit ook in een andere clan oostzaan als je me wilt toevoegen op psn id: mc-mo

Oke. Ik had je al een toegevoegd op me oude ps3. Maar hij staat nu nog bij sony hij was kapot. Ze zouden hem afgelopen dinsdag afleveren maar daar zijn ze nu telaat mee :cab: Maar mijn oude psn was gwn oostzaan,alleen ben ik me pas kwijt en had verkeerd email adress ingevuld :klap: Maar ik voeg je wel toe als ik hem terug heb.

Oké wat is er kapot aan je ps3?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...