Jump to content

GTA4 studio's hier worden films opgenomen


IV trailer

Recommended Posts

  • Reacties 115
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • IV trailer

    36

  • LangeDraak

    15

  • nljesse

    14

  • mc-mo

    12

Eindelijk is het dan toch gelukt om hem te uploaden. Tevens staat het filmje op de youtube account genaamt gta4studios.

Het filmje is natuurlijk wel gedegradeert naar youtube-kwaliteit.

Link to comment
Delen op andere websites

Clanleden,

Ik vroeg me af of jullie interesse hebben in het Clan Tournement dat FTO D-1 organiseert. Het wordt een competitiegericht tournooi, met uiteindelijk één winnaar.

Hij wordt ergens in het begin van de grote vakantie gehouden. Mijn vraag aan jullie is; Durven jullie het aan hier aan mee te doen? En je naam als Clan waar te maken?

Meld je dan snel aan in ons Recrutementtopic van het GTAIV-MP Clan Tournement.

Link to comment
Delen op andere websites

Clanleden,

Ik vroeg me af of jullie interesse hebben in het Clan Tournement dat FTO D-1 organiseert. Het wordt een competitiegericht tournooi, met uiteindelijk één winnaar.

Hij wordt ergens in het begin van de grote vakantie gehouden. Mijn vraag aan jullie is; Durven jullie het aan hier aan mee te doen? En je naam als Clan waar te maken?

Meld je dan snel aan in ons Recrutementtopic van het GTAIV-MP Clan Tournement.

Ik was even wat vergeten in dit topic te zetten. Het stond namelijk alleen nog maar in reqruitment.

Note: wij proberen geen clan te zijn afgezien dat we daar wel onder staan nu. Wij staan dus ook toe leden uit clans in ons team te hebben.

Dit is namelijk omdat we proberen voor een project door te gaan. We hopen ook in de toekomst een eigen subforum voor projecten te krijgen.

Het antwoord is dus nee.

Link to comment
Delen op andere websites

IV_trailer wanneer gaan we onze volgende stunt uitvoeren?

En als we het gaan doen schrijf mij maar in ik doe mee met elke stunt.

Dus schrijf me maar op als een vaste lid.

Link to comment
Delen op andere websites

Goed om te zien dat de stunt door is gegaan.

Het filmpje ziet er goed uit!!! RESPECT :tu:

Jammer dat ik er niet aan mee heb gedaan maar de volgende keer ben ik er zeker bij aanwezig :Y

Link to comment
Delen op andere websites

IV_trailer wanneer gaan we onze volgende stunt uitvoeren?

En als we het gaan doen schrijf mij maar in ik doe mee met elke stunt.

Dus schrijf me maar op als een vaste lid.

Ik geef vanzelf een nieuwe datum door zodra ik het weet. Tevens kunnen mensen met fatsoenlijke captureapperatuur ook zelf iets organiseren. Iedereen in de lijst beschouw ik gewoon als lid om te laten staan. Zo kunnen (nieuwe) mensen zien dat ze niet de enigen zijn.

Goed om te zien dat de stunt door is gegaan.

Het filmpje ziet er goed uit!!! RESPECT :tu:

Jammer dat ik er niet aan mee heb gedaan maar de volgende keer ben ik er zeker bij aanwezig :Y

Ik vond er eerlijk gezegt niet veel aan. :puh: Voornamelijk omdat er eigenlijk te weinig mensen waren voor een intressante film.

Link to comment
Delen op andere websites

Goed om te zien dat de stunt door is gegaan.

Het filmpje ziet er goed uit!!! RESPECT :tu:

Jammer dat ik er niet aan mee heb gedaan maar de volgende keer ben ik er zeker bij aanwezig :Y

Ik vond er eerlijk gezegt niet veel aan. :puh: Voornamelijk omdat er eigenlijk te weinig mensen waren voor een intressante film.

Dat is niet geheel waar. Tuurlijk is het jammer dat er maar 3 man aanwezig waren en de toren uit niet meer dan 3 heli's bestond.

Maar toch is de film (als trial) goed gelukt :puh:

En ja ik ben met je eens dat het een stuk toffer wordt als er 8 heli's boven elkaar hangen maar de informatie die deze stunt opleverde is goed bruikbaar in de volgende stunt!!!!

Het filmen en bewerken van de film is ook een mooi leermoment dus al met al is deze stunt ook geslaagd :puh:

(misschien niet zo groots als je zou willen maar zeker wel geslaagd)

Dus noem me eigenwijs maar ik blijf bij de volgende zin:

Het filmpje ziet er goed uit!!! RESPECT :tu:

:engel:

:D

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij gaat dat niej lukken met 8 heli's want als 1 iemand beweeg reageert de ander der op en stort hij weer in

maar hoop zelf dat het dan wel gaat lukken

Bewerkt: door nljesse
Link to comment
Delen op andere websites

De defenitiefe versie heb ik kunnen voltooien. Compleet met credits en soundtrack. See it for your own...

EDIT: De film is nu ook te zien in "high quality". Om dat de kunnen zien volg je de onderstaande link en klik je daar op "watch in high quality".

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...