Jump to content

GTA4 studio's hier worden films opgenomen


IV trailer

Recommended Posts

ik kan op die tijd!

Genoteerd. Geliefe wel even de quote van mijn post weghalen voor het overzicht.

Ik sgrijf me in voeg me toe op ps3: mc-mo

( er staat 8 juli aanstaande maandag is het 9 juni)

Verbetererd, maar de 9 stond wel goed. Ook jouw heb ik bij deze genoteerd in de lijst. a.u.b. wel even die belachelijk grote quote van mijn post weghalen.

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 115
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • IV trailer

    36

  • LangeDraak

    15

  • nljesse

    14

  • mc-mo

    12

Ik kan ook op die tijd maar voeg me toe op ps3: mc-mo

(er staat 8 juli maar aanstaande maandag is het 9 juni)

( srry voor dubbele post de ander had een quote)

Link to comment
Delen op andere websites

Datum staat vast!

Aankondiging: De heli stunt zal plaatsvinden op:

Aanstaande maandag om 19.00 uur. ( 9juli 2008 )

Inschrijven kan uiterlijk tot maandag 18.30 uur.

Aangezien er altijd mensen zijn die helaas niet kunnen is het geen optie om de datum aan te passen waarop iedereen kan.

Het inschrijven gaat als volgt: Iedereen die hier zegt dat hij om die tijd kan zegt dat hier in een post. Iedereen die zegt dat hij meedoet krijgt een nummertje. Dat nummertje gebruik je om te zien waar je in de stapel zit. Ben je nummer één dan zit je onderaan nummer twee daar bovenop enzovoort.

De bovenste zal laat zich na een halve minuut in formatie gehangen te hebben op de rest chrashen.

Ikzelf ben de onderste en ga als ik mijn camera apperatuur werkende heb boven het water hangen. Vanaf dat moment gaan we stapelen. Zorg ervoor dat je pas aansluit in de stapel als degene voor/onder je goed in positie is. Blijf eenmaal in positie gefocest op je heli en ga niet proberen te kijken hoe de stapel vordert. Dat zie je na afloop wel. Met uitzondering op ondergetekende aangezien hij moet filmen.

Je moet je om zeven uur in gta4 singleplayer bevinden. IV trailer zal je dan een invite geven voor de game. Als je vijf minuten na zeven uur nog geen gta4 hebt opgestart gaan we ervan uit dat je niet meer komt en beginnen we zonder jouw. Degene na jouw volgt je dan op.

IV trailer zal de game gaan hosten. Zorg er dus op tijd voor dat hij je in je friendlist heb staan.

Wanneer IV trailer de game niet host (wegens connectieproblemen) was hij de enige met capture apperatuur en gaat alles niet door.

We doen dit alles voor het gemak in party mode. De eerste zeven die weten dat ze dan kunnen en zich hier inschrijven doen mee. a.u.b. wel met enige zekerheid opgeven. Anders zitten we straks zonder mensen.

Nummer Gtaforum Playstation3
1 IV trailer IV_trailer
- - -
- - -
- - -
- - -
- - -
- - -

Ik sgrijf me in voeg me toe op ps3: mc-mo

( er staat 8 juli aanstaande maandag is het 9 juni)

ik kan ok alleen ik kan niej goed stil hangen in de lucht tips graag

Link to comment
Delen op andere websites

ik doe mee maandag 7 uur in wat voor heli vliegen we

en als er connectie problemen zijn wil ik wel hosten

is het neit beter dat IV trailer aan de kant gaat staan om alles van een afstand te filmen??

Bewerkt: door Houtworm1990
Link to comment
Delen op andere websites

ik kan ok alleen ik kan niej goed stil hangen in de lucht tips graag

Genoteerd. Zorg er alleen wel voor dat je even oefent hiermee. Ik heb even een oevening voor je gemaakt. Ga naar partymode en pak een heli. Ik advieseer je de anhillitor (gevechtsheli), omdat je met deze heel stabiel kan vliegen. Ga nu proberen boven een geparkeerde heli te hangen. Houd net als voor de film zoon 5-10meter afstand. Om beheerst te kunnen vliegen ga je rustig en langzaam naar de heli toe vliegen. Je moet heel licht sturen zodat je niet uitschiet. Wat je dus niet moet doen is erg aprupt sturen. Als het goed is moet het zo te doen zijn.

Ik plaats zometeen even een oevening film voor je. Die ik trouwens zelf op ga nemen.

ik doe mee maandag 7 uur in wat voor heli vliegen we

en als er connectie problemen zijn wil ik wel hosten

is het neit beter dat IV trailer aan de kant gaat staan om alles van een afstand te filmen??

Ik host zelf aangezien ik de enige ben die de boel gaat opnemen. Als ik niet online kan komen kunnnen we dus zowiezo niets opnemen.

De reden dat ik zelf ook in de toren ga is, omdat ik film vannuit "cinematic view". Ik heb de afgelopen tijd veel geoefend op het stilhouden van de heli en filmen vannnuit dat perspectief. Dat komt dus wel goed.

Link to comment
Delen op andere websites

ik kan ok alleen ik kan niej goed stil hangen in de lucht tips graag

Genoteerd. Zorg er alleen wel voor dat je even oefent hiermee. Ik heb even een oevening voor je gemaakt. Ga naar partymode en pak een heli. Ik advieseer je de anhillitor (gevechtsheli), omdat je met deze heel stabiel kan vliegen. Ga nu proberen boven een geparkeerde heli te hangen. Houd net als voor de film zoon 5-10meter afstand. Om beheerst te kunnen vliegen ga je rustig en langzaam naar de heli toe vliegen. Je moet heel licht sturen zodat je niet uitschiet. Wat je dus niet moet doen is erg aprupt sturen. Als het goed is moet het zo te doen zijn.

Stil hangen met de heli is freaking simpel! :schater: Even afremmen door naar achter te drukken en proberen zo stil mogelijk te hangen en daarna controller los laten. Het enige wat je doet is heel lichtjes gas geven. En dan bedoel ik superlichtjes. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

ik kan ok alleen ik kan niej goed stil hangen in de lucht tips graag

Genoteerd. Zorg er alleen wel voor dat je even oefent hiermee. Ik heb even een oevening voor je gemaakt. Ga naar partymode en pak een heli. Ik advieseer je de anhillitor (gevechtsheli), omdat je met deze heel stabiel kan vliegen. Ga nu proberen boven een geparkeerde heli te hangen. Houd net als voor de film zoon 5-10meter afstand. Om beheerst te kunnen vliegen ga je rustig en langzaam naar de heli toe vliegen. Je moet heel licht sturen zodat je niet uitschiet. Wat je dus niet moet doen is erg aprupt sturen. Als het goed is moet het zo te doen zijn.

Stil hangen met de heli is freaking simpel! :schater: Even afremmen door naar achter te drukken en proberen zo stil mogelijk te hangen en daarna controller los laten. Het enige wat je doet is heel lichtjes gas geven. En dan bedoel ik superlichtjes. :Y

Nog even ter aanvulling. Met L1 en R1 kan je om je as draaien.

Link to comment
Delen op andere websites

Even voor alle berichten van aanmeldingen hierboven. Ik heb ze allemaal genoteerd.

Nu wat ik wilde zeggen. Ik heb even een tuturial geschreven over het opnemen van filmjes op de console. Deze is op de volgende link te vinden:

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...p;#entry1009539

Veel plezier ermee. Reacties op de tuturial graag in het tuturial topic en niet hier.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...