Jump to content

GTA4 studio's hier worden films opgenomen


IV trailer

Recommended Posts

Ikzelf ga maandag twee weken op vakantie. Daardoor kan ik dus niet filmen. Wel heb ik even een poll aangemaakt in dit topic. Dan kunnen we zien welk idee het populairst is. Die gaan we dan proberen uit te voeren.

oké ik heb gestemt voo dat free running weet ik wel een leuke plek en alweer fijne vakantie en ik hoop dat we weer zo snel mogelijk weer een film kunnen maken

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 115
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • IV trailer

    36

  • LangeDraak

    15

  • nljesse

    14

  • mc-mo

    12

Eerste keus: Freerunning (parcour)



Tevens hoeft dit niet alleen over daken te zijn.... Er zijn ook genoeg obstakels in de straat waar je over kunt jumpen.

Randjes over viaducten waar je over kunt rennen met risco dat je eraf valt.....

en uiteraard het klimmen op daken, daar stunten en er vanaf jumpen.... Dus plekken zat :Y

Tweede Keus: Destruction Derby

De eerste daar kan je een mooie film over maken en de tweede kan een hele spectaculaire film worden

Bewerkt: door LangeDraak
Link to comment
Delen op andere websites

Eh, ik heb een paar vraagjes:

1. Waar kan je een Agenda zien, je weet wel waar op staat wanneer er meetings of films worden opgenomen enz.

2. Hebben jullie een eigen Blog net als LibertykillerZ?

Zo nee zou ik er wel een willen maken! :tu:

Greetz, Checkkill

Link to comment
Delen op andere websites

Eh, ik heb een paar vraagjes:

1. Waar kan je een Agenda zien, je weet wel waar op staat wanneer er meetings of films worden opgenomen enz.

2. Hebben jullie een eigen Blog net als LibertykillerZ?

Zo nee zou ik er wel een willen maken! :tu:

Greetz, Checkkill

1./2. Nee maar je brengt me opeens wel op ideeën. Ik heb ooit ergens gelezen dat je met een bepaald aantal leden in aanmerking komt voor een blog. Misschien moest ik dat maar eens voor ons gaan aanvragen. Dat is wel zo handig.

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien ik op vakantie ben zit ik maar beperkt op internet. De reactie op de aanvraag van de blog kwam eigenlijk op hetzelfde neer als die van het subforum: Eerst actief zijn en meerdere films gemaakt hebben. Conclusie: Nadat ik weer terug ben van vakantie kan ik weer gaan opnemen. Ondertussen gaat Fuffie nog steeds over de grote film en moeten jullie daarvoor dus bij hem zijn. (Topic gta4 the movie dus onder trefpunt).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Het is duidelijk. Het volgende filmpje wordt destruction derby. Ik weet nu effe nog niet wanneer, maar dat geef ik zo spoedig mogelijk door. Ook ga ik even een soort galerij maken voor de mensen die zelf nog wat filmpjes van gta4 hebben geschoten. Voorwaarde is wel dat ze met capture apperatuur zijn opgenomen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Ik zei toch Destruction derby als je die wilde leiden? :puh:

Ja dat weet ik.

Maar hoe moet ik filmen.

Dat auto's tegen elkaar vliegen en botsen enz?

En ik zou het liefst met iemand doen die ook kan opnemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...