Jump to content

PDF/printversie van missieoverzicht


Xavifunky

Recommended Posts

Hi, ik vind het het missieoverzicht van de gta games op wikigta ONTZETTEND handig! Maar ik speel gta op me play station,dus ik zou graag dat schema willen afprinten. Daarom zou het mss handig zijn als er een printversie was,want als je nu print,zie je de lijnen vn het schema nietmeer :N

Link to comment
Delen op andere websites

Hi, ik vind het het missieoverzicht van de gta games op wikigta ONTZETTEND handig! Maar ik speel gta op me play station,dus ik zou graag dat schema willen afprinten. Daarom zou het mss handig zijn als er een printversie was,want als je nu print,zie je de lijnen vn het schema nietmeer :N

hey Funky, welk spel is het? dan kan ik er wel een soort Word schema van maken.

zal er dan wel (wat) minder mooi uitzien maar dan heb je het wel.

stuur maar een mailtje: pc20 (at) hotmail DOT com met als onderwerp welk spel,

later

Trivos

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet echt wat je probleem is want het WikiGTA systeem zit zo in elkaar dat als je op afdrukken drukt hij meteen een aangepaste pagina uitprint waar dat hele linker menu niet in zit.

Druk maar is op Bestand en dan afdrukvoorbeeld. Dan zie je hoe een WikiGTA pagina uit je printer rolt.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet echt,

Als ik hem in word zet maakt hij er 2378 pagina's van, en op het afdrukvoorbeeld zijn de lijnen v/h schema niet meer zichtbaar.

En het spel : Sa

San andreas > Missieoverzicht.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet echt wat je probleem is want het WikiGTA systeem zit zo in elkaar dat als je op afdrukken drukt hij meteen een aangepaste pagina uitprint waar dat hele linker menu niet in zit.

Druk maar is op Bestand en dan afdrukvoorbeeld. Dan zie je hoe een WikiGTA pagina uit je printer rolt.

Als je dit uitprobeert zal je merken wat het probleem is. Dan zal namelijk de 6de kolom voor een groot gedeelte wegvallen en daarnaast zijn niet alle verticale lijnen zichtbaar in het afdrukvoorbeeld. Al met al zou een printvriendelijke versie op wikigta heel mooi zijn, maar de vraag is of dit realiseerbaar is en hoeveel werk dit met zich mee zal brengen. (En dan bedoel ik dus niet het maken van zo'n schema in Word. :7 )
Link to comment
Delen op andere websites

Niet echt,

Als ik hem in word zet maakt hij er 2378 pagina's van, en op het afdrukvoorbeeld zijn de lijnen v/h schema niet meer zichtbaar.

En het spel : Sa

San andreas > Missieoverzicht.

Print de pagina liggend uit. In Firefox past hij dan wel. Het kost je dan wel inderdaad 8 pagina's. Je kan ook de schaal aanpassen. Ik ga kijken of ik nog wat aanpassingen aan de layout kan maken zodat het op 7 pagina's komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Als het puur om de informatie van het overzicht gaat is de 8ste pagina gevuld met de SA template en reclame (collateral damage) en daarom dus in principe niet interessant voor de topic starter. En dus staat het overzicht al op 7 pagina's. Maar liggend afdrukken is idd een goede optie waarbij alle lijnen te zien zijn, helaas dat soms de grens van de ene naar de andere pagina ongelukkig door een missie-vak loopt. :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...