Jump to content

HabboHotel.


reggie12

Recommended Posts

hallo,ik speel geen habbohotel maar hoe gaat het precies,wat is de site(die nog werkt),is het online?

ik speel ook runescape maar het lijkt me wel is fijn een nieuw spelletje!

HabboHotel is een virtueel hotel. Je kunt je eigen poppetje aanmaken, en daarna kun je het HabboHotel binnen. Eigenlijk is het een soort van chatten, alleen dan met poppetjes erbij. Je kunt je eigen kamer met je assocoires maken. Je moet wel HabboCredits betalen als je meubels wilt hebben voor je kamer. Dit kun je doen door te bellen. Meer weet ik er niet veel van.

Juice

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 128
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ViceAgent

    6

  • DJRobin

    5

  • reggie12

    4

  • Dogwatch

    4

  • 2 weken later...
ja,nu speel ik habbohotel...maar bedoel je met bellen echt bellen? is het dan niet gratis of niet volledig gratis?

een vriendin van me zei ook dat het spel een week gratis is en daarna niet meer? plz plz antwoord!

Het is geen spel. Het is gewoonweg chatten. HabboHotel is gratis. Maar als je meubels in je kamer wilt hebben moet je credits betalen. Daarvoor moet je bellen.

Bewerkt: door Juice
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

hallo,nu dat ik habbohotel speel maar ik mag niet bellen voor cradtis vraag ik jullie zo vriendelijk:

mag ik wat gratis(credtis,meubels,..)(ook liefst plakbriefjes) het mag ook een kamer zijn die al ingericht is maar liefst gratis...degene die iets heeft vraag dan om vrienden te worden (wegens dat ik niet altijd online ben)

als je iets hebt voeg dan: piranha.man toe! dank u!!!

:bier:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

ik speelde een paar maande gelede habo maar ik belde nooit voor credits je moet gewoon bij rijke habos credits of meubels vraagen en soms geven we het ik had toen 4065 credits maar ik weet mijn wachtwoord niet meer :bonk: gewoon credits vraagen :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

alsjeblieft speel geen habbo want habbo is zo corupt als wat ik heb minstens meer dan 200 euro uitgegeven aan habbo en toen werd ik verbanen reden: scamming terwijl ik fel tegen scammen ben ik was vrij bekend op habbo

Link to comment
Delen op andere websites

edit : voor de duidelijkheid , het gaat hier even over coke music /edit

hahahahahahaha jullie moeten betalen voor spullen he? ik nie ik speel coke music das veel leuker daar moet je je eigen muziek maken en dan verdien je decibels en daar van kun je meubels kopen :D:D:D:D coke music :kickass:

en dat was leuk totdat ze met de v2 engine begonnen te klooien

ik had met diverse lui een mega-mega-mega doolhof gemaakt

een grote puinhoop toen .. alle poppetjes hebben alles weer in de backpack , je mag alle kamers opnieuw maken en alle teleports waren door het voortdurende geruil een groot mysterie

maar.... het was leuk , en ik was rijk :D

(keertje berekend dat ik 36 miljard credits zou hebben ofzo .. had een paar kamers vol gongs .. zelfs twee pinball aparaten blablablabla ..... )

okok .. mag ik naar een leuk plaatje verwijzen

skyscraper_with_penthouse_small.jpg

habbohotel is zelfde engine , maar met andere items .. :)

Bewerkt: door coz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het ooit gespeeld ja, was ook wel rijk en bijna 'Golden HC'. Maar ik speel het niet meer, het is een beetje kinderachtig geworden.

Coz, het plaatje dat jij laat zien is geen Habbohotel maar Cokemusic, dat is iets heel anders, wel leuker dan habbohotel overigens.

Link to comment
Delen op andere websites

Coz, het plaatje dat jij laat zien is geen Habbohotel maar Cokemusic, dat is iets heel anders, wel leuker dan habbohotel overigens.

waar zeg ik dan dat het habbo is ?

begrijpend lezen .. al geprobeert ?

maar prima hoor , heb het al iets duidelijker gemaakt

Bewerkt: door coz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...