Jump to content

Wie is de beste verdediger aller tijden?


Royce Da 5'9''

Wie is de beste verdediger aller tijden?  

12 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie is de beste verdediger aller tijden?

    • Thuram
      2
    • Samuel
      0
    • Nesta
      0
    • Helguera
      1
    • Terry
      2
    • Ferdinand
      2
    • Stam
      6


Recommended Posts

Komen er niet al te veel poll's over beste voetballers. Er is er ook al één over keepers en coaches. De beste verdediger zou ik niet weten, ik heb geen verstand van verdedigers, maar áls ik een verdediging mag noemen is het die van het Griekse Nationale elftal op EK 2004. Geweldig, niemand kwam erdoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de beste verdediger aller tijden Stam. Niet alleen, omdat hij niet gaat liggen bij de kleinste aanraking, maar ook omdat hij een Nederlander is. Ik vind het erg jammer dat hij uit het Nederlandse Elftal is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de beste verdediger aller tijden Stam. Niet alleen, omdat hij niet gaat liggen bij de kleinste aanraking, maar ook omdat hij een Nederlander is. Ik vind het erg jammer dat hij uit het Nederlandse Elftal is.

Als je het over iemand heb die uit het NL-11tal is, Frank de Boer, 113 interlands. Díé was tenminste goed bezig. Als iemand meteen gaat liggen vind ik kinderachtig. Tegenstander expres benadelen heb ik sowieso een hekel aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Komen er niet al te veel poll's over beste voetballers. Er is er ook al één over keepers en coaches. De beste verdediger zou ik niet weten, ik heb geen verstand van verdedigers, maar áls ik een verdediging mag noemen is het die van het Griekse Nationale elftal op EK 2004. Geweldig, niemand kwam erdoor.

Normaal post niemand hier iets <_<

Nu doet iemand dat en je geeft meteen commentaar op hem.

Ik vind Stam de beste, met dezelfde rede als Petersmurfje.

Link to comment
Delen op andere websites

S-T-A-M

Jaap Stam is een hele goede verdedeger.

Alleen word hij langzamerhand wel een beetje oud.

Zijn tijd als voetballer zit er denk ik binnekort wel op. (jammer genoeg.)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...