Jump to content

'MICROSOFT Xbox 360 VGA HD AV-kabe' Moeite waard?


Crappy-Apple

Recommended Posts

ik heb onlangs een Xbox 360+GTA4 gekocht ... MAAR ik heb zo een ouwde dikke TV echte SHIT dus de GFX gaan er ook op achteruit dan maar ik vond op internet dit 'MICROSOFT Xbox 360 VGA HD AV-kabe' voor 30 EURO... ik heb een goeie pc scherm (plat 19" scherm) en deze kabel is een HD kabel voor de pc <> xbox 360 het moet naar het schijnt de grafix vaan een HD tv geven is het de moeite waard want ik kan gwn me radar amper zien op die shit tv .. is het de 30 euro waard? :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb onlangs een Xbox 360+GTA4 gekocht ... MAAR ik heb zo een ouwde dikke TV echte SHIT dus de GFX gaan er ook op achteruit dan maar ik vond op internet dit 'MICROSOFT Xbox 360 VGA HD AV-kabe' voor 30 EURO... ik heb een goeie pc scherm (plat 19" scherm) en deze kabel is een HD kabel voor de pc <> xbox 360 het moet naar het schijnt de grafix vaan een HD tv geven is het de moeite waard want ik kan gwn me radar amper zien op die shit tv .. is het de 30 euro waard? :cya:

Het is het zeker waard. Nog een tip: Koop gelijk ook een VGA Switch erbij dan hoef je die stekker er niet de hele tijd eruit en in te doen als je op je xbox/computer wil.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...