Jump to content

BeaT DowN Clan Talk


Visser23

Recommended Posts

bdclan2vm9.jpg

Welkom bij het clan talk topic van BeaT DowN. Hier kan je lekker praten, over trainingen, wedstrijden en natuurlijk over jezelf en eigen leven. Hier mogen alle leden van BeaT DowN praten. We willen graag de aandacht van de leden buiten de Corporation ook trekken. Dat is gelukt bij deze. We hebben al meer dan 35 leden.

We hebben ook onze blog waar je evenementen gezellig op een rijtje terug vind. Omdat de blog nog niet in mijn handen is zal het nog erg onduidelijk zijn de komende dagen. Dus wil je gezellig in een clan zitten en vind je het ook leuk om een keer een paar potjes te spelen? Meld je dan aan!

Alle belangrijke dingen, en evenementen worden opgeslagen in de blog. Die kan je dus terug lezen, en wel hier?

We hebben een eigen signature, die je mag dragen. Dit is niet verplicht.

Hier is de signature:

gtaivclansu2.jpg

[img=http://img292.imageshack.us/img292/1497/gtaivclansu2.jpg]



Alle leden:

PS3:

2fast{0} (walibi1)

Visser23 (Pipovisser)

Doever

The_Black_Cat

Ardtieboy

Graige

Ginobb

Stace_

Elchillum

THE_HYBRID

Distefano

Henrix

Kzaf

Destillios

Thug

Powerpats

Ken9

hackman

Js007

GTAGijsso

Maikel jonson

Pilot

djrodney

Adren4Line

Xbox360:

Venzio (Venzio)

Suburban

ChristiaanGTA

El Condor

Cheesy2008

eFFeCt.NL

jeton

StunningSalsa

Frikture

thagtaking

GoldenBoy1987

Aankomende Evenementen

- Wordt geupdate -

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is ff een vraagje.

Mag jij dit eigenlijk wel posten?? Jij bent alleen niet meer lid van BD (Feyenoord-schandaal) en alles wat met BD mededelingen te maken heeft gaat via de blog.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is ff een vraagje.

Mag jij dit eigenlijk wel posten?? Jij bent alleen niet meer lid van BD (Feyenoord-schandaal) en alles wat met BD mededelingen te maken heeft gaat via de blog.

Alsje even gelezen had in het Sub-Forum dan stond er dat BeaT DowN en de Pipo Clan samen gingen, daarbij is Visser23 dus ook leader en heeft hij het ClanTalk gemaakt! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dan hebben we dus een gang/clan/corp met 50 man (35 van ons, 15 van hun)?? Geweldig, en geen moderator kan er wat tegen doen!!

Let the games begin!

Link to comment
Delen op andere websites

Mare waar is die blog ergens dan ;) alvast bedankt..

:cya:

Bovenaan heb je een menubalk, klik daar op Blogs en zoek dan op BeaT DowN Blog! Daar zul je alles vinden! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Goedendag heren,

Ik heb een vraag...

Gebruiken jullie headsets during online gameplay bij bv team deathmatch of andere game types?

Alvast Bedankt!

Gr. clan zoekende gemertenaar :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou ook graag lid worden van deze clan,,ik heb zelf een xbox 360.

Ik ben nog niet zo lang lid, maar ik hoop dat dat geen probleem vormt. Kan ik ook in deze clan komen?

Link to comment
Delen op andere websites

Kan ik er nog bij heb een PS3 ^_^
ik zou ook graag lid worden van deze clan,,ik heb zelf een xbox 360.

Ik ben nog niet zo lang lid, maar ik hoop dat dat geen probleem vormt. Kan ik ook in deze clan komen?

Jongens dit is het Clan Talk. Aanmelden kan in het Recruitment topic! :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik zou graag iedereen willen vragen of ze het volgende lijstje in willen vullen en het via PB naar mij willen opsturen om de lijst volledig te kunnen maken!

[b]Forum naam:[/b]
[b]Clan naam:[/b]
[b]GTA IV Multiplayer lvl:[/b]
[b]Console:[/b]

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry hoor

maar bleisboi

dit is al je 3de aanvraag bij een clan op 3 dagen :duh:

Eerst vraag je bij mij

dan bij Death Incorporated daar kreeg je nog geen antwoord denk ik

en nu vraag je het hier al

Bij mijn clan werd je geaccepteerd en ik zie volgende dag dat je al vraagt bij andere clan :?

Gratzz GTAFreak007 :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry hoor

maar bleisboi

dit is al je 3de aanvraag bij een clan op 3 dagen :duh:

Eerst vraag je bij mij

dan bij Death Incorporated daar kreeg je nog geen antwoord denk ik

en nu vraag je het hier al

Bij mijn clan werd je geaccepteerd en ik zie volgende dag dat je al vraagt bij andere clan :?

Gratzz GTAFreak007 :sigaar:

Kijk jij wel eens naar de datum wanneer een post geplaatst is? Bleisboi heeft op 2 Juni hier gepost. Death Inc. bestaat pas een week en we zijn nog bezig met opzetten. :schater: (Dit weekend maak ik het logo af. Het wordt een geanvanceerder logo dan de andere clans dat hebben. Beloofd. Of je het mooi vindt, moet iedereen voor zichzelf beslissen. Dat intresseert me eigenlijk niet. ;) Het gaat om het gamen.)

Bewerkt: door Iscariah
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry hoor

maar bleisboi

dit is al je 3de aanvraag bij een clan op 3 dagen :duh:

Eerst vraag je bij mij

dan bij Death Incorporated daar kreeg je nog geen antwoord denk ik

en nu vraag je het hier al

Bij mijn clan werd je geaccepteerd en ik zie volgende dag dat je al vraagt bij andere clan :?

Gratzz GTAFreak007 :sigaar:

Kijk jij wel eens naar de datum wanneer een post geplaatst is? Bleisboi heeft op 2 Juni hier gepost. Death Inc. bestaat pas een week en we zijn nog bezig met opzetten. :schater: (Dit weekend maak ik het logo af. Het wordt een geanvanceerder logo dan de andere clans dat hebben. Beloofd. Of je het mooi vindt, moet iedereen voor zichzelf beslissen. Dat intresseert me eigenlijk niet. ;) Het gaat om het gamen.)

Bleisboi heeft gekozen om toch BeaT DowN te joinen, wijkt hij toch af dan zul je het wel van hemzelf horen en zal hij gekicked worden van BeaT DowN! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...