Jump to content

EK 2008


|Pipo|Sjappie

Recommended Posts

man man man wat baal ik zeg

nederland werd TOTAAL zoekgespeeld

de oranjespullen kunnen de kast weer in

DIT WAS HET JAAR en hét team

En dan zal je zien dat rusland over een paar dagen 4 - 0 op zn flikker krijgt van spanje of italie....

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 301
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • studio dewolf

    27

  • Bigstijn

    18

  • TomHagen

    18

  • NandroDavids

    15

Wilhelmus van Nassouwe

Ben ik, van Duitsen bloed

Den vaderland getrouwe

Blijf ik tot in den dood.

Een Prinse van Oranje

Ben ik, vrij onverveerd,

Den Koning van Hispanje

Heb ik altijd geëerd.

Hup Holland Hup! Volgend jaar beter! De Russen waren veel beter en Nederland had zijn dag niet. Blame the supporters daar want ze lieten niks horen. Sneijder, De Jong en Van der Sar waren buiten gewoon goed. Helaas liep de rest te lummelen. Ik zeg maar altijd zo; DAAR MOET EEN VOETBAL IN.. DAAR MOET EEN VOETBAL IN! :D

Over 2 jaar WK, over 4 jaar EK en we gaan dan eens laten zien dat 'The Future is Orange' waar gemaakt kan worden! Scheidsrechter floot opzich goed, al was het op het begin in het voordeel van Rusland. :Y

Ja, Rusland was gewoon goed met die jonkies, die rennen je zo voorbij. Ze waren overal, het is net een plaag. Nederland moet daar meer mee trainen. Jammer dat Guus Hiddink zo'n kwal is, verrader 2008. Maar daar weet GeenStijl wel raad mee. Vergeet overigens niet dat het Nederlands Elftal ook nog druk had door het overleden kindje van Boulahrouz.

Toch puik gespeeld, sportief, maar vlijmscherp. NL Sport.. it's in the Game!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie de toekomst van het Nederlands elftal somber in als Edwin v/d Sar er nu daadwerkelijk stopt met het voetballen. :N

Inderdaad, ik heb zo'n beetje het idee dat zonder hem de vernedering nog veel groter was geweest zegmaar.

Achja, niks aan te doen, kzal maandag op kantoor de oranje vlaggetjes maar weer weghalen...

Link to comment
Delen op andere websites

sorry voor de nederlandse fans, ik ben heel erg ontzettend blij dat Rusland gewonnen hebben! :)

ik heb niks tegen Nederlandse elftal maar mijn meme (oma) dat in Colombia woont is afkomstig van Rusland dusja ik heb ook deels Russische bloed dus supporter ik ook voor Rusland :)

Russia ftw!!![/font]

Link to comment
Delen op andere websites

And then,.. all of a sudden, it's over! :O

Aangezien ik toch niks om voetbal geef: Nu kunnen ze tenminste al die rare vlaggetjes weghalen in de straat xD. Heb eigenlijk de hele wedstrijd 'n film zitten kijken over de San Andreas breuklijn en dat half Amerika verging enzo.. Nadat het 1-0 werd, had ik al zo'n voorgevoel dat we zouden verliezen :7.

But,... srsly, i dun' give a shit.. Voetbal kan me echt niet boeien om de een of andere reden...

M'n ma had net ook weer zo'n droge actie: westrijd was al 'n kwartier afgelopen, doet ze het raam open, schreeuwt ze richting de tuin van 2 huizen verderop waar een grote tent stond: "AANVALLUH!!!!!" xD

Achja,.. ik heb een hekel aan die mensen die dan door de straat lopen, helemaal in het oranje, en dan de buurt onveilig maken als Nederland wint.

Achja, jammer, volgende keer beter :O

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

sorry voor de nederlandse fans, ik ben heel erg ontzettend blij dat Rusland gewonnen hebben! :)

ik heb niks tegen Nederlandse elftal maar mijn meme (oma) dat in Colombia woont is afkomstig van Rusland dusja ik heb ook deels Russische bloed dus supporter ik ook voor Rusland :)

Ik denk toch dat als Nederland wél gewonnen had van Rusland, jij opeens voor Nederland zou zijn geweest :7

Bewerkt: door =>Sandra<=
Link to comment
Delen op andere websites

Ongelofelijk!, Nog in de tweede helf verlenging! :duh: , Ik was echt verbaasd en wist niet dat

Rusland, Nederland toch zou vernederen, na alles wat nederland heeft meegemaakt!

Eerst 3 - 0 tegen Italië, dan 4 - 1 tegen Frankrijk, En dan opeens 3 - 1 Verloren tegen Rusland?

Nou ja, Ik zeg altijd; '' De Bal is Rond'' ...

Link to comment
Delen op andere websites

sorry voor de nederlandse fans, ik ben heel erg ontzettend blij dat Rusland gewonnen hebben! :)

ik heb niks tegen Nederlandse elftal maar mijn meme (oma) dat in Colombia woont is afkomstig van Rusland dusja ik heb ook deels Russische bloed dus supporter ik ook voor Rusland :)

Ik denk toch dat als Nederland wél gewonnen had van Rusland, jij opeens voor Nederland zou zijn geweest :7

toch niet, ik woon in belgie dus een reden minder om te supporteren voor NL

waarom zou ik supporteren voor NL? bah Russia hebben veels te goed gevoetbald vandaag!

Link to comment
Delen op andere websites

Achja, jammer dat Edwin Van Der Sar nu afscheid neemt van het Nederlands Elftal, Edwin was een geweldige keeper van 1995 t/m 2008.

Echt jammer dat deze kerel nu weg gaat.

Tijden komen, en gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

'' De Bal is Rond'' ...

Jah, tzou wat zijn alsie vierkant was he

Heeeeel eerlijk gezegd kan het me maar weinig boeien dat NL verloren heeft, enige minpuntje is de vlaggetjes die ik weg moet halen en de poul waar ik 3-1 voor NL op gestemd heb :D

Maarja, ben niet echt voetbalfan... kheb de wedstrijd niet eens gezien :puh:

EDIT:

Offtopic: als die life-chat het nou is zou doen... zou makkelijk zijn :duh:

Bewerkt: door Ymosky
Link to comment
Delen op andere websites

Ach Rusland heeft gewoon verdiend verloren. Slap voetbal, ze zijn echt gewoon totaal overklast.

De verdedeging dekte niemand, ze konden zo doorlopen. Die Russen zorgden ervoor dat de Nederlanders voordat de bal konden aannemen al in de nek zaten, onze verdedeging stond er telkens minstens 1 meter vanaf, en ja, dan zijn ze weg. Maar voorin liep het ook tótáál niet. Niemand bewoog, dus nergens een vrije man. Niemand liep diep, niemand zakte terug, ze bleven krampachtig op hun positie staan, op Van Persie na op een paar momenten.

Misschien ligt het wel gewoon aan de geringe ervaring van Van Basten en zijn team. Ja, Jansma weet hoe ze met de pers moeten omgaan, maar ervaren mensen met voetbalverstand? Jawel, maar in de verkeerde dug-out.

Guus Hiddink, de beste Nederlandse coach op dit moment.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...