Jump to content

EK 2008


|Pipo|Sjappie

Recommended Posts

  • Reacties 301
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • studio dewolf

    27

  • Bigstijn

    18

  • TomHagen

    18

  • NandroDavids

    15

YESSSSSSSS.

Ze hebbn eindelijk een keertje van de italianen gewonnen.

Ik kreeg bijna een hartaanval, zo blij was ik toen ze hadden gewonnen.

eindstand 3-0 voor Nederland.

Greetzzz -GoldWing-

Link to comment
Delen op andere websites

Nederland heeft de match gewonnen met 3-0 :dans: Ik vind dat Nederland buitengewoon goed gespeelt heeft, in ieder geval beter als wat ik verwacht had :D Nou ben ik echt geen voetbalkenner en ook niet echt een fan maar ik vond het een best mooie wedstrijd om naar te kijken en het is natuurlijk ook mooi dat we van wereld kampioen Italië niks over hebben gelaten _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn veronderstellingen klopten toch niet. Het was een prachtige wedstrijd waar we later mooi op zullen terugkijken. De scheidsrechter floot goed. In de eerste helft wat minder maar hij pakte de draad op en floot de vuile slidings van de Italianen af, terecht ook. Persoonlijk had ik een 3-0 overwinning echt niet verwacht. De Italianen staan bekend om mooi voetbal maar ze waren deze keer gewoon niet goed genoeg tegen de Nederlanders. Ik ben benieuwd hoe het verder af gaat lopen en of Nederland het vol gaat houden de komende wedstrijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Graag inhoudelijke berichten over de wedstrijd, je hoeft echt niet elke keer als er gescoord word een post te plaatsen.

Maargoed Nederland speelde boven verwachting goed, ik had het echt niet verwacht. Ik had dan ook verwacht dat ze de poulefase niet zouden overleven, deze voorspelling moet ik even rechtzetten ik denk namelijk dat ze nog ver kunnen komen als ze zo blijven spelen.

Van Bronckhorst man of the match wat mij betreft.. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Geweldig na al die jaren is van die Italianen gewonnen! En dan nog de stand voor hun op 0 gehouden buiten gewoon mooie wedstrijd. Nederland heeft prachtig gepseeld! 3-0 had het echt niet verwacht! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat dacht je van Snijeder dan? Prachtig gespeeld! Mooie match, prachtig! Eindelijk weet NL zijn plaats. 3-0, en verdient. Blijven aanvallen en goed verdedigen. Teamplay is ook erg belangrijk zo zie je meer. Ze wisten goed over te spelen. Zo hoort het! We worden gewoon kampioen! _O_:D>>> Door Mania-92: How how, we zijn er nog niet.. :puh: <<<

Grove St.: Moet je het weer verpesten. :-(:puh:

Bewerkt: door Grove St.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had eigenlijk een vroege 0-1 verwacht van Italië, waarna ze de nul gingen houden :7

Van the Man doet het toch maar mooi weer. Die keeper beukt zijn verdediger over de doellijn, waardoor die het buitenspel opheft. Goed ven gebruik gemaakt. Ik vond Boulahrouz sterk spelen, alleen Mathijssen was weer niet echt overtuigend in de duels. Ik snap nog steeds niet waarom hij altijd speelt :N

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, wat valt er nog over te zeggen... met 3 - 0 winnen van de wereldkampioen, wat een start! En eigenlijk geen enkele speler die wat te wijten valt; Van Basten had werkelijk een briljante opstelling gemaakt, eerlijk waar. Ik hoorde 'm zo'n 10 minuten van de wedstrijd en was 't er gelijk mee eens. De Jong in plaats van De Zeeuw en Boulahrouz en Ooijer aan de rechterkant van de verdediging; Kuijt op rechts zoals 'ie ook bij Liverpool speelt, werkelijk geweldig. Enkel Mathijsen was ik 't niet mee eens, maar over de hele wedstrijd gezien speelde ook hij prima. Een echte uitblinker kan ik niet noemen, want zowel Van der Sar (vrije bal van Pirlo, kans Toni), Boulahrouz, Ooijer, Mathijsen, Van Bronckhorst, De Jong, Engelaar, Van der Vaart, Kuijt, Sneijder, Van Nistelrooy, Heitinga, Afellay en Van Persie speelden goed. Wat dat betreft niets op aan te merken, alhoewel de Italianen in de beginfase toch wel wat ruimte hadden om te voetballen.

Maar al met al een uitstekende start, met als voordeel dat Frankrijk en Roemenië gelijkspeelden, want dat is voor de stand alleen maar gunstig. Enige nadeel is dat we samen met Portugal nu topfavoriet zijn en 't maar de vraag is of we dat waar kunnen maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, wat valt er nog over te zeggen... met 3 - 0 winnen van de wereldkampioen, wat een start! En eigenlijk geen enkele speler die wat te wijten valt; Van Basten had werkelijk een briljante opstelling gemaakt, eerlijk waar. Ik hoorde 'm zo'n 10 minuten van de wedstrijd en was 't er gelijk mee eens. De Jong in plaats van De Zeeuw en Boulahrouz en Ooijer aan de rechterkant van de verdediging; Kuijt op rechts zoals 'ie ook bij Liverpool speelt, werkelijk geweldig. Enkel Mathijsen was ik 't niet mee eens, maar over de hele wedstrijd gezien speelde ook hij prima. Een echte uitblinker kan ik niet noemen, want zowel Van der Sar (vrije bal van Pirlo, kans Toni), Boulahrouz, Ooijer, Mathijsen, Van Bronckhorst, De Jong, Engelaar, Van der Vaart, Kuijt, Sneijder, Van Nistelrooy, Heitinga, Afellay en Van Persie speelden goed. Wat dat betreft niets op aan te merken, alhoewel de Italianen in de beginfase toch wel wat ruimte hadden om te voetballen.

Maar al met al een uitstekende start, met als voordeel dat Frankrijk en Roemenië gelijkspeelden, want dat is voor de stand alleen maar gunstig. Enige nadeel is dat we samen met Portugal nu topfavoriet zijn en 't maar de vraag is of we dat waar kunnen maken.

Ik moet toch eerlijk zeggen dat ik bij zowel Engelaar als de Jong mijn vraagtekens zette, maar na afloop is de opstelling inderdaad briljant. Een twente speler die een Italiaan eruit speelt.. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Had Pennywise het toch een beetje goed met zijn 3-2 hé ^_^:dans:

Erg mooie wedstrijd :Y heb ze zelden zo goed zien spelen. Ik zie uit naar vrijdag.

Link to comment
Delen op andere websites

even het plaatje van Robin2130:

Geen buitenspel... ^_^

Verder een zeer geslaagde eerste wedstrijd.

Goed gespeeld, en dat op Wes z'n verjaardag en zelf ook nog een goal gemaakt. :tu:

Nu maar hopen dat we van Frankrijk en Roemenie kunnen winnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...