Jump to content

EK 2008


|Pipo|Sjappie

Recommended Posts

Inderdaad, zonder Robben ja. Hij speelt de bal toch nooit af... En van Nistelrooy, in de basis!? Waarom vindt iedereen van Nistelrooy zo goed? Ik vind het echt een prutser!

Open goal, tegen Buffon. Hoe kan je dat nou weer missen!? En toen hij Buffon voorbij liep, gaat hij op Buffons hand staan, waardoor hij het wilt laten lijken alsof Buffon hem vast hield. Ik kan hem in één woord omschrijven, kijk maar: PRUTSER!!!

Ben je een gefrustreerde Belg, iemand die zwaar anti-(ex-)PSV-ers is, seksueel gefrustreerd, of heb je gewoon geen verstand van voetbal?

Overigens zie ik Bigstijn zich toch weer liever toeleggen op 't posten van de statistieken, want van zijn mening over het voetbal word ik al helemaal niet vrolijk. Het zijn meer "Ik-laat-zien-dat-ik-de-wedstrijd-heb-bekeken-en-ben-lekker-als-eerste-met-m'n-mening-en-spring-dan-ook-van-de-hak-op-de-tak-en-zeg-inhoudelijk-nog-altijd-niets"-posts, dan dat 'ie daadwerkelijk wat zinnigs over voetbal zegt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 301
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • studio dewolf

    27

  • Bigstijn

    18

  • TomHagen

    18

  • NandroDavids

    15

Overigens zie ik Bigstijn zich toch weer liever toeleggen op 't posten van de statistieken, want van zijn mening over het voetbal word ik al helemaal niet vrolijk. Het zijn meer "Ik-laat-zien-dat-ik-de-wedstrijd-heb-bekeken-en-ben-lekker-als-eerste-met-m'n-mening-en-spring-dan-ook-van-de-hak-op-de-tak-en-zeg-inhoudelijk-nog-altijd-niets"-posts, dan dat 'ie daadwerkelijk wat zinnigs over voetbal zegt.
Ik vond die uitslagen ook wel handig ook hoor :Y

Nou ja, deze keer doe ik de uitslagen wel:

Portugal - Tsjechië: 3 - 1

Zwitserland - Turkije: 1 - 2

Portugal speelde weer erg goed, ik zie ze wel ver komen.

Zwitserland - Turkije was meer ploeteren dan voetballen, maar goed. Turkije lucky goal in de laatste minuut. Een schot werd aangeraakt, en ging zo over de keeper heen :N Maar Zwitserland had ook gewoon moeten scoren, als je die kans er niet in schiet, en vervolgens een counter er niet uit haalt...

Bewerkt: door TomHagen
Link to comment
Delen op andere websites

Overigens zie ik Bigstijn zich toch weer liever toeleggen op 't posten van de statistieken, want van zijn mening over het voetbal word ik al helemaal niet vrolijk. Het zijn meer "Ik-laat-zien-dat-ik-de-wedstrijd-heb-bekeken-en-ben-lekker-als-eerste-met-m'n-mening-en-spring-dan-ook-van-de-hak-op-de-tak-en-zeg-inhoudelijk-nog-altijd-niets"-posts, dan dat 'ie daadwerkelijk wat zinnigs over voetbal zegt.

Het is ook nooit goed. Eerst werd er beweerd dat hij alleen maar de standen post en zijn eigen mening niet laat weten. Vervolgens doet hij zijn best om zijn mening te uiten, of zijn mening ergens op slaat of dat hij als een echte voetbalkenner overkomt laten we dan maar even in het midden. Hij probeer zijn mening namelijk wel te geven en dat moet je ook respecteren. Misschien wil hij wel per se als eerste posten, maar wat dan nog. Als hij dat leuk vind, laat hem dan gewoon. Ik ben zelf ook geen echte voetbal fanaat, maar betekent het nu dat ik mijn mening niet mag posten? Oké, ik word ondertussen ook een beetje moe van die tussenstanden maar als je er last van hebt negeer je het toch gewoon en scroll je naar onderen. Die jongen volgt je adviezen op en ik vind je dan toch een beetje kritisch tegenover hem.

Link to comment
Delen op andere websites

Wie gaat er dan ook naar NandroDavids luisteren. Die man moet je niet serieus nemen. :-(

Ik geloof, zoals ik altijd trouw gedaan heb, in de heldere voetbalvisie van onze bondscoach Marco van Basten. Met topverdedigers als Joris Mathijsen en André Ooijer kan er achterin weinig misgaan. Thierry Henry kan daarentegen zijn borst nat maken, want net als de bejaarde Lilian Thuram heeft hij afgelopen seizoen bij FC Barcelona al geen fatsoenlijke bal weten te raken en dat zal tegen Nederland wel niet veel beter gaan. Patrick Vieira op het middenveld is ook al lang vergane glorie. Omdat Arjen Robben en Robin van Persie geleidelijk aan fit worden, hoop ik wel dat Marco aan de opstelling nog weinig gaat schroeven. Eén; omdat het nu loopt als een trein, en twee; omdat we Arjen Robben moeten sparen voor de finale tegen Duitsland op 29 juni. Met de 'man van glas' mogen immers geen onnodige risico's genomen worden, en Paul Bosvelt zit niet bij de selectie dus een horrorwissel is uitgesloten.

Link to comment
Delen op andere websites

Overigens zie ik Bigstijn zich toch weer liever toeleggen op 't posten van de statistieken, want van zijn mening over het voetbal word ik al helemaal niet vrolijk. Het zijn meer "Ik-laat-zien-dat-ik-de-wedstrijd-heb-bekeken-en-ben-lekker-als-eerste-met-m'n-mening-en-spring-dan-ook-van-de-hak-op-de-tak-en-zeg-inhoudelijk-nog-altijd-niets"-posts, dan dat 'ie daadwerkelijk wat zinnigs over voetbal zegt.

Ik weet nou dus eigenlijk niet heel goed wat ik hier moet van gaan zeggen. Ik ben dus zelf een echte voetbal fanaat. Ik geef dus mijn mening. Wat iemand van mijn mening vind kan me niks schelen. Ik bekijk inderdaad veel wedstrijden, maar sommige ook niet. Zoals gister Zwitserland - Turkijë niet gekeken. Portugal wel. Ik denk van, ik post straks wel even een berichtje. Ik krijg nou het gevoel alsof ik niet mag laten zien dat ik het leuk vind voetbal te kijken. Verder dat nog van, plaats iets wat je vind over het toernooi. Dit denk zie ik meestal tijdens de wedstrijd en soms zet ik dat dus om in een post die ik hier plaats. Nou en dan zijn berichten nog inhoudelijk niks. Ik weet niet of ik nu nog wel statistieken wil posten. En anders ga ik wel naar een voetbalforum waar je tenminste wel je-mening-zonder-kritiek-kan-geven.

Link to comment
Delen op andere websites

En anders ga ik wel naar een voetbalforum waar je tenminste wel je-mening-zonder-kritiek-kan-geven.
Daar zou ik niet van uit gaan, met al die hooligans. Overigens moet je, zoals Nils zegt, je niks aantrekken van die bejaarden-fanaat, want die post ook alleeen maar "Ik-ben-GM-geweest-en-mag-dus-mensen-beledigen" berichtjes ^_^

Nou ja, vanavond Kroatië - Duitseland en Oostenrijk - Polen, ik ben benieuwd wat Leo klaarspeelt.

Ik denk dat Robben wel speelt, en terecht. Hij heeft een heel seizoen weinig gedaan, en is dus als één van de weinige spelers niet vermoeid. Een fitte Robben kan ieder team gebruiken :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, zonder Robben ja. Hij speelt de bal toch nooit af... En van Nistelrooy, in de basis!? Waarom vindt iedereen van Nistelrooy zo goed? Ik vind het echt een prutser!

Open goal, tegen Buffon. Hoe kan je dat nou weer missen!? En toen hij Buffon voorbij liep, gaat hij op Buffons hand staan, waardoor hij het wilt laten lijken alsof Buffon hem vast hield. Ik kan hem in één woord omschrijven, kijk maar: PRUTSER!!!

Ben je een gefrustreerde Belg, iemand die zwaar anti-(ex-)PSV-ers is, seksueel gefrustreerd, of heb je gewoon geen verstand van voetbal?

Overigens zie ik Bigstijn zich toch weer liever toeleggen op 't posten van de statistieken, want van zijn mening over het voetbal word ik al helemaal niet vrolijk. Het zijn meer "Ik-laat-zien-dat-ik-de-wedstrijd-heb-bekeken-en-ben-lekker-als-eerste-met-m'n-mening-en-spring-dan-ook-van-de-hak-op-de-tak-en-zeg-inhoudelijk-nog-altijd-niets"-posts, dan dat 'ie daadwerkelijk wat zinnigs over voetbal zegt.

Ik geef mij mening. En nee, ik ben geen Belg, maar Nederlander.

Bigstijn@ Sorry, ik wou je niet kwetsen hoor! Ik schrok ineens toen ik jou reactie zag ik dacht: "shit shit shit shit, dit was niet mij bedoeling... :@:{

EDIT: Ik kom er net achter dat dat bericht voor NandroDavids was.

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot
Link to comment
Delen op andere websites

Duitsland staat nu met 2-0 achter tegen Kroatië, wat een schande! Lehmann heeft echt pech. Ik weet leuk vlees voor de Duitse heren; Auswiederschnitzel!

Link to comment
Delen op andere websites

2-1, mooie goal van Podolski snoeihard geschoten. Verder niet verwacht dat Kroatië zou winnen, ik had zelf 2-0 voor Duitsland gegokt :puh:. Ik vond dat Kroatië toch wel beter speelde als Duitsland. Ballack had echt een communicatie stoornis met De Bleeckere, Sweinsteiger rood. Verdient, maarja hij weet dat daardoor rood op z'n naam komt te staan. Domme zet, maar ik gebrijp dat de frustraties te veel werden. Kroatië dus bijna zeker door naar de Kwartfinale, ik hoop dat Kroatië en Polen door gaan, ik heb ook al het vertrouwen in Polen vanavond. Verder echt héél veel zin in morgen. Ik ga weer samen kijken (En de goals nadoen :puh:). Maarja ik gok toch op een overwinning Nederland na Italië.

Link to comment
Delen op andere websites

Duitsland staat nu met 2-0 achter tegen Kroatië, wat een schande! Lehmann heeft echt pech. Ik weet leuk vlees voor de Duitse heren; Auswiederschnitzel!

Je moet onze Oosterburen nooit te snel afschrijven. Of, zoals Willem van Hanegem het ooit zo treffend wist te verwoorden, 'de Duitsers zijn pas verslagen wanneer ze met de bus de stad uit zijn.' Wel lullig voor Leo, die (onterechte) pingel tegen krijgen in de blessuretijd. Had hij toch bijna zijn eerste overwinning op een groot eindtoernooi kunnen tellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hopelijk zendt de BBC onze wedstrijd nu wel uit, ik denk niet dat ik nog een wedstrijd overleef met het drama dat Nederlandse commentators heet. Verschrikkelijke onzin wat die mensen daar constant uitkramen. "Het zou toch wat zijn als... het zou toch wat zijn als..." Gister een gozer die zelfs vanuit zijn omroephoek kan zien dat er in de ogen van de Duitsers geen vuurtje brandt. Over de overwinning praten als je in de 25e minuut 1-0 maakt. Henry ophemelen. Ik word al misselijk bij de gedachte dat volgende seizoenen Eredivisie weer bij de NOS zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Hopelijk zendt de BBC onze wedstrijd nu wel uit, ik denk niet dat ik nog een wedstrijd overleef met het drama dat Nederlandse commentators heet. Verschrikkelijke onzin wat die mensen daar constant uitkramen. "Het zou toch wat zijn als... het zou toch wat zijn als..." Gister een gozer die zelfs vanuit zijn omroephoek kan zien dat er in de ogen van de Duitsers geen vuurtje brandt. Over de overwinning praten als je in de 25e minuut 1-0 maakt. Henry ophemelen. Ik word al misselijk bij de gedachte dat volgende seizoenen Eredivisie weer bij de NOS zitten.

Nee die Youri is me er eentje dan... Ik erger me dood aan de comentatoren van Eurosport. Die van de NOS geven eigenlijk alle kleinere details aan, die men in principe wel graag zou willen weten. Die van eurosport heeft niets gezegt over de verjaardag van Wesley, hij stoorde zich alleen maar aan de manier van herhalen. ''Waarom laten ze de redding van Van der Sar nou niet zien? Die was minstens even mooi als de goal van van Bronckhorst'', of nog erger; ''Wat kijk van basten vurig uit zijn ogen. Waar doet het u op lijken? Mij een beetje op een cobra. Een grote cobra met veel gif in zijn lichaam!''

Zelfs dáár kan meneer van Gelder een puntje aan zuigen :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...