Jump to content

Force Tactical Operation D-1


Pennywise The Clown

Recommended Posts

  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LangeDraak

    33

  • Pennywise The Clown

    28

  • Rullez

    19

  • oostzaan

    12

Spelers die vanuit FTO D-1 zich hebben opgegeven voor de clanwar zijn:

Leagle

Oostzaan

LangeDraak

Ik wil ook graag mijn steentje bijdragen. Ik ben alleen het gehele weekend afwezig. Zondagavond ben ik er waarschijnlijk wél.

Link to comment
Delen op andere websites

Spelers die vanuit FTO D-1 zich hebben opgegeven voor de clanwar zijn:

Leagle

Oostzaan

LangeDraak

Ik wil ook graag mijn steentje bijdragen. Ik ben alleen het gehele weekend afwezig. Zondagavond ben ik er waarschijnlijk wél.

Pennywise,

Dit weekend wordt het toernooi toch nog niet gehouden. Dit weekend zal ik het toernooi schema in elkaar draaien. In de weken hierna zal het toernooi zich af gaan spelen.....

Maar ik zet je in de lijst:

De lijst tot nu toe:

Leagle

Oostzaan

LangeDraak

Pennywise-TC

In principe al genoeg om 1 team te maken... Mijn streven is echter om 2 teams te hebben en met ons aantal leden moet dit gaan lukken..... Dus kom op FTO D-1 members... Join the Fun!!!! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry jonges maar ik ga morgen op vakantie dus kan ik er helaas niet bijzijn. :N

Maar wel lekker op vakantie ^_^

Succes en own die nubs.!

Oostzaan

Bewerkt: door oostzaan
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry jonges maar ik ga morgen op vakantie dus kan ik er helaas niet bijzijn. :N

Maar wel lekker op vakantie ^_^

Succes en own die nubs.!

Oostzaan

Oostzaan,

Hoe lang ga je op vakantie dan ??

Link to comment
Delen op andere websites

Beste Clanmembers,

Hoe staat het nu met de clan ??

Ik zie de meeste van jullie wel on-line staan bij de ps3 maar het forum is erg stil!!!

Sterker nog ik vraag mij af of het forum nog leeft. :duh:

Ik weet dat ik behoorlijk actief ben maar toch zou ik graag zien de members wat actiever worden op het forum.

Het is toch een beetje de woonkamer van onze clan waar je elkaar alvast kunt leren kennen en waardoor de band die wel hebben wat sterker wordt. :bonk:

Pennywise, kloep en crankeye: Als jullie nu eens om de tafel gingen zitten en een prachtige training op papier gingen zetten... Ik heb er nu twee georganiseerd en ben bezig om een clanwar te organiseren... Dus ik geef het stokje graag over aan de leiding. Jullie hebben nu gezien hoe het moet !!! :schater::D

Dus mijn verzoek aan de clan is om nu echt actief te worden.....

Minder praten en meer doen!!!!!

(Owww en dat betekend dus niet dat ik alleen maar weer de oude bekenden wil zien die actief worden!!!!! Ik wil iedereen zien!!! :duh:)

Link to comment
Delen op andere websites

Beste Clanmembers,

Hoe staat het nu met de clan ??

Ik zie de meeste van jullie wel on-line staan bij de ps3 maar het forum is erg stil!!!

Sterker nog ik vraag mij af of het forum nog leeft. :duh:

Ik weet dat ik behoorlijk actief ben maar toch zou ik graag zien de members wat actiever worden op het forum.

Het is toch een beetje de woonkamer van onze clan waar je elkaar alvast kunt leren kennen en waardoor de band die wel hebben wat sterker wordt. :bonk:

Pennywise, kloep en crankeye: Als jullie nu eens om de tafel gingen zitten en een prachtige training op papier gingen zetten... Ik heb er nu twee georganiseerd en ben bezig om een clanwar te organiseren... Dus ik geef het stokje graag over aan de leiding. Jullie hebben nu gezien hoe het moet !!! :schater::D

Dus mijn verzoek aan de clan is om nu echt actief te worden.....

Minder praten en meer doen!!!!!

(Owww en dat betekend dus niet dat ik alleen maar weer de oude bekenden wil zien die actief worden!!!!! Ik wil iedereen zien!!! :duh:)

Wss 2-3 weken dacht ik. En ik ben toch best wel actief ^_^

Morgen ga ik weg trouwens. :cya:

Oostzaan

Link to comment
Delen op andere websites

Beste Clanmembers,

Hoe staat het nu met de clan ??

Ik zie de meeste van jullie wel on-line staan bij de ps3 maar het forum is erg stil!!!

Sterker nog ik vraag mij af of het forum nog leeft. :duh:

Ik weet dat ik behoorlijk actief ben maar toch zou ik graag zien de members wat actiever worden op het forum.

Het is toch een beetje de woonkamer van onze clan waar je elkaar alvast kunt leren kennen en waardoor de band die wel hebben wat sterker wordt. :bonk:

Pennywise, kloep en crankeye: Als jullie nu eens om de tafel gingen zitten en een prachtige training op papier gingen zetten... Ik heb er nu twee georganiseerd en ben bezig om een clanwar te organiseren... Dus ik geef het stokje graag over aan de leiding. Jullie hebben nu gezien hoe het moet !!! :schater::D

Dus mijn verzoek aan de clan is om nu echt actief te worden.....

Minder praten en meer doen!!!!!

(Owww en dat betekend dus niet dat ik alleen maar weer de oude bekenden wil zien die actief worden!!!!! Ik wil iedereen zien!!! :duh:)

Je hebt natuurlijk helemaal gelijk mbt de activiteiten rond FTO. Die zijn nog lang niet op en top. Leden die non-actief zijn worden vanzelf weer actief, namate daar iets voor gevonden wordt. In onze corporation Duckdome sturen we mailtjes naar alle onactieve leden. Dat zouden we hier ook kunnen doen. Sterker nog, Rullez heeft dit al gedaan. Ik verwacht dat we vanzelf wel weer wat van iedereen horen in dit topic. Ik ga zsm met Rullz en Kloep rond de tafel om een training te organiseren. Dit wordt voor mij dan wel volgende week. Of Rullez en Kloep moeten het dit weekend willen houden, dan ben ik er dus niet bij.

Tevens het verzoek aan: Snapzol, Xguy en Dizzee_DB om even wat van zichzelf te laten horen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wie gaan der allenmaal nog meer op vakantie. Is wel handig als ze een datum gefen. Dan kan je daar rekening mee houden. Natuurlijk niet met iedereen maar je kan wel kijken wanneer de meeste thuis zijn. Ik ga morgen weg en dan maximaal 3 weken(2-3 weken ofzo)

Link to comment
Delen op andere websites

Wie gaan der allenmaal nog meer op vakantie. Is wel handig als ze een datum gefen. Dan kan je daar rekening mee houden. Natuurlijk niet met iedereen maar je kan wel kijken wanneer de meeste thuis zijn. Ik ga morgen weg en dan maximaal 3 weken(2-3 weken ofzo)

Ik ga niet op vakantie dus dat is makkelijk :D

Link to comment
Delen op andere websites

Het is nu 4 dagen terug sinds ik gevraagd heb voor iets meer activiteit....

Er gebeurt nog steeds weinig.

Weet iemand toevallig hoe het met 2/3 van de leiding is ?? Ik noem een Rullez en een Kloep ??

Die heb ik al een tijdje niet gezien ?? Ze zijn wel on-line op de PS3 en op MSN maar het forum kunnen ze niet meer vinden ?? :bonk:

Zeker een Rullez was vaak tevinden hier maar de laatste tijd helemaal niet meer ?? Gaat alles nog goed binnen de top (lees leiding) aangezien alleen Pennywise redelijk actief is (hoe was je weekend trouwens??)??

Link to comment
Delen op andere websites

Het is nu 4 dagen terug sinds ik gevraagd heb voor iets meer activiteit....

Er gebeurt nog steeds weinig.

Weet iemand toevallig hoe het met 2/3 van de leiding is ?? Ik noem een Rullez en een Kloep ??

Die heb ik al een tijdje niet gezien ?? Ze zijn wel on-line op de PS3 en op MSN maar het forum kunnen ze niet meer vinden ?? :bonk:

Zeker een Rullez was vaak tevinden hier maar de laatste tijd helemaal niet meer ?? Gaat alles nog goed binnen de top (lees leiding) aangezien alleen Pennywise redelijk actief is (hoe was je weekend trouwens??)??

Ik had het druk de afgelopen dagen en dan laat je sommige dingen wel is vallen. BTW ben ik eigenlijk ingeschreven voor dat clan tournament?

Morgen en overmorgen moet ik ook nog wat dingen regelen, maar woensdag/donderdag zal ik een verassing voor jullie hebben.

Bewerkt: door Rullez
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...