Jump to content

Wat mis jij nog over gta 4 of wikigta


rakker126

Recommended Posts

Naar mijn mening staat er nog maar weinig op de wikigta site overd deel 4, er komt de laatste tijd dan ook niks nieuwd bij.

Ik mis zelf:

- Pagina over vrienden en handigheden die deze geven

-wapens

-eastereggs

En zo kan ik nog wel even door gaan.

Wat mis jij?

Link to comment
Delen op andere websites

Naar mijn mening staat er nog maar weinig op de wikigta site overd deel 4, er komt de laatste tijd dan ook niks nieuwd bij.

Ik mis zelf:

- Pagina over vrienden en handigheden die deze geven

-wapens

-eastereggs

En zo kan ik nog wel even door gaan.

Wat mis jij?

Dat komt allemaal nog wel. GTAIV wordt gewoon weer op dezelfde manier gecodeert als de vorige delen. Alleen is er nog vrij weinig van bekend, en maken de exames de tijd om aan WikiGTA te werken erg beperkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Naar mijn mening staat er nog maar weinig op de wikigta site overd deel 4, er komt de laatste tijd dan ook niks nieuwd bij.

Ik mis zelf:

- Pagina over vrienden en handigheden die deze geven

-wapens

-eastereggs

En zo kan ik nog wel even door gaan.

Wat mis jij?

ik kijk op gta4.net daar zijn ze veel verder maar het is wel engels :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Naar mijn mening staat er nog maar weinig op de wikigta site overd deel 4, er komt de laatste tijd dan ook niks nieuwd bij.

Ik mis zelf:

- Pagina over vrienden en handigheden die deze geven

-wapens

-eastereggs

En zo kan ik nog wel even door gaan.

Wat mis jij?

ik kijk op gta4.net daar zijn ze veel verder maar het is wel engels :cya:

of op http://grandtheftauto.ign.com/wiki/Grand_Theft_Auto_IV hier hebben ze ook al aardig wat informatie staan

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een hoop nuttige informatie over voertuigen naar ze gestuurd ze doen er f*cking niks mee..

BTW Excuus voor de lange lijst, als mensen het weg willen dan doe ik dat wel.

  • Cognoscenti

Naam

Cognoscenti

Voertuig

Auto

Soort

Luxe personenwagen (4-deurs)

Gebaseerd op

Maybach 52 S Sedan

Vindplaats

  • PMP 600

Naam

PMP 600

Voertuig

Auto

Soort

Luxe personenwagen (4-deurs)

Gebaseerd op

Chrysler 300C

Vindplaats

Exchange District Bank, Alqonquin

  • Hakumai

Naam

Hakumai

Voertuig

Auto

Soort

Personenwagen (4-deurs)

Gebaseerd op

83' Honda Prelude

Vindplaats

Steinway, Dukes

  • Primo

Naam

Primo

Voertuig

Auto

Soort

Personenwagen (4-deurs)

Gebaseerd op

-

Vindplaats

-

  • SuperGT

Naam

SuperGT

Voertuig

Auto

Soort

Sportauto (2-deurs)

Gebaseerd op

Aston Martin DB9

Vindplaats

Bij de kerk

  • Police Patrol

Naam

Police Patrol

Voertuig

Auto

Soort

Politie

Model

Merit

Gebaseerd op

Chevrolet Impala

  • Police Cruiser

Naam

Police Cruiser

Voertuig

Auto

Soort

Politie

Model

Gebaseerd op

Ford Crown Victoria

  • Taxi

Naam

Taxi

Voertuig

Auto

Soort

Taxi

Model

Merit / Geen

Gebaseerd op

Chevrolet Impala / Ford Crown Victoria

  • Cabby

Naam

Cabby

Voertuig

Auto

Soort

Taxi

Model

Minivan

Gebaseerd op

Chrysler Grand Voyager

  • Romans Taxi

Naam

Romans Taxi

Voertuig

Auto

Soort

Taxi

Model

Esperanto

Gebaseerd op

80's Cadillac Seville

Vindplaats

Broker

  • Rebla

Naam

Rebla

Voertuig

Auto

Soort

SUV (4-deurs)

Gebaseerd op

BMW X5

Vindplaats

Star Junction

  • Huntley Sport

Naam

Huntley Sport

Voertuig

Auto

Soort

SUV (4-deurs)

Gebaseerd op

Range Rover Sport Arden

Vindplaats

Star Junction

  • Coquette

Naam

Coquette

Voertuig

Auto

Soort

Sportauto (2-deurs)

Gebaseerd op

Chevrolet Corvette C6

Vindplaats

Buiten bij de kerk

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een hoop nuttige informatie over voertuigen naar ze gestuurd ze doen er f*cking niks mee..

BTW Excuus voor de lange lijst, als mensen het weg willen dan doe ik dat wel.

(skip zodat de post korter wordt))

waarschijnlijk willen ze het zelf eerst ontdekken, en zijn ze daar druk bezig zijn, en hebben ze geen tijd om te controleren wat je ze toe mailt...

en tegen de andere mensjes, de mensen van WikiGTA hebben ook een leven! als je er niet voor betaald dan hoef je niet meteen te verwachten dat alles er is! als je echt niet kan wachten, ga je maar googlen!

of je koopt gewoon een guide!

maar je moet niet zo zeuren als het nog niet compleet is...

Link to comment
Delen op andere websites

er is ook nog een andere verhaallijkeuze. in het begin van het spel maak je kenis met michel. dan moet je haar opbellen voor de eerste date. als je haar gebelt heb belt roman op omdat hij een probleem of iets heeft. dan moet jij de keuze maken om naar roman of naar michel te gaan. ik ben zelf nog niet naar roman gegaan. dus ik weet niet wat er met hem aan de hand is.

Link to comment
Delen op andere websites

Of misschien gebeurt er ook veel achter de schermen, waarvan de bezoekers geen weet hebben? Wacht nu gewoon af, de medewerkers proberen alles zo snel mogelijke online te krijgen, maar dat willen ze zo perfect mogelijk doen. Zo is de personage pagina nog niet geupdate, omdat we eerst voldoende screens willen hebben. Zie jij liever een pagina vol vraagtekens? Ik dacht het niet. Trouwens hier zijn al voldoende topics over. Kijk hier en hier. Ik begrijp dat jullie alles zo snel mogelijk online willen zien, maar je weet wat men zegt: wachten loont.

Ik heb een hoop nuttige informatie over voertuigen naar ze gestuurd ze doen er f*cking niks mee..
Inzendingen

Om verschillende redenen is WikiGTA gestopt met het aannemen van inzendingen, en vragen we niet langer

je eigen bijdragen in dit forum te posten.

De reden voor deze maatregel is dat de inzendingen maar zelden daadwerkelijk kunnen worden

gebruikt, en we willen de teleurstelling die daardoor wordt veroorzaakt voorkomen.

De redenen dat bijdragen niet worden gebruikt zijn zeer uiteenlopend, vaak is de

betreffende informatie al in aanbouw door een van de medewerkers, maar nog niet beschikbaar op de site. Een andere keer is de informatie niet bruikbaar omdat de opbouw van het verhaal niet past bij de manier

waarop wij werken, of is de kwaliteit gewoon te laag.

Iets anders wat problemen opleverde was het publiceren van screenshots in dit forum, deze screens

zijn dan nog niet voorzien van het WikiGTA logo, en kunnen dus eenvoudig door andere sites worden overgenomen en wij streven naar exclusieve screenshots.

Dit alles is dus de reden dat we vanaf nu geen inzendingen meer verwachten op dit forum. Natuurlijk zijn fouten, correcties en aanvullingen nog steeds van harte welkom.

Dat kan je hier lezen.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

er is ook nog een andere verhaallijkeuze. in het begin van het spel maak je kenis met michel. dan moet je haar opbellen voor de eerste date. als je haar gebelt heb belt roman op omdat hij een probleem of iets heeft. dan moet jij de keuze maken om naar roman of naar michel te gaan. ik ben zelf nog niet naar roman gegaan. dus ik weet niet wat er met hem aan de hand is.

met verhaal lijn keuzes bedoelen ze keuzes die het spel kunnen veranderen :puh:

bij deze verandert er niet veel, alleen een andere dialoog, en zover ik weet beland Roman in het ziekenhuis, maar dat weet ik niet zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

*Oud topic, maar ik ben weg geweest*

Ik heb ook mijn hulp aangeboden maar dat willen ze ook niet omdat er regeltjes zijn die dat niet toelaten.

Als de mensen hun dingen kunnen laten zien en op basis daarvan lid van WikiGTA kunnen worden, zou een veel beter beleid zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
*Oud topic, maar ik ben weg geweest*

Ik heb ook mijn hulp aangeboden maar dat willen ze ook niet omdat er regeltjes zijn die dat niet toelaten.

Als de mensen hun dingen kunnen laten zien en op basis daarvan lid van WikiGTA kunnen worden, zou een veel beter beleid zijn.

Helemaal mee eens!

Maar wat ik nog mis zijn heel veel vindt plaatsen van winkels en plaatsen waar je kan eten en vindtplaatsen van toeristishe plaatsen en vindtplaatsen van dingen die je kunt gaan doen. Waar wat te doen is dus. :puh:

En ik mis nog heel veel info over de zijmissies.

Ook zou het voor de voertuigen handig zijn als er geen vindtplaats voor is, zou je de mogelijkheden kunnen uitleggen hoe je er anders aan kunt komen.

Bewerkt: door Sjorszzz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...