Jump to content

helikopter


MegaPilot

Recommended Posts

Beste mensen, ik speel lcs op ps2 en ik weet dat je een helikopter kunt krijgen in een bepaalde missie(de naam ontgaat me net), maar kun je geen helikopter krijgen op deze manier?:

je schiet een police helikopter neer, en je duwt hem in je garage(van het tweede eiland, dies denkek groot genoeg),

zou dit werken?

alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Het is het proberen waard ;)

ik denk dat al meerdere dit geprobeert hebben maar ze hebben het nog niet gezegt.

probeer het maar!!

kga het morgen is proberen, dan maggek op mn ps2 spelen:) maarja examens he;) kzal het morgen is proberen, maar als het werkt dan moet iedreen dit weten:)

Link to comment
Delen op andere websites

R* is slim geweest.

Wrakken van O.A heli's verdwijnen gewoon.

Trouwens,wrakken van heli's in LCS bestaan niet.

Als je een heli neerschiet,dan vliegt hij een beetje weg en

knalt hij in duizend stukjes...

MVG,

Miek

Link to comment
Delen op andere websites

R* is slim geweest.

Wrakken van O.A heli's verdwijnen gewoon.

Trouwens,wrakken van heli's in LCS bestaan niet.

Als je een heli neerschiet,dan vliegt hij een beetje weg en

knalt hij in duizend stukjes...

MVG,

Miek

Dat is in gta III en in deze zijn er wel helicopter wrakken alleen zijn ze erg nutteloos.
Link to comment
Delen op andere websites

De Police Maverick is inderdaad fake. Een wrak komt er dan ook niet van. Wanneer je hem kapotschiet of de piloot eruit knalt zal hij in duizend en één stukjes uit elkaar spatten. De Police Maverick is namelijk in vele GTA's fake. Het is een soort doosje waaruit geschoten wordt, plus een omhulsel. De echte Police Maverick waar je zelf in kan is gewoon een volwaardig voertuig. Maar de Police Maverick is zonder CheatDevice op de PSP, of een CheatDisc op de PS2, niet te krijgen. Wel is de normale Maverick te krijgen in de missie False Idols, zoals je zelf al zei.

Kort gezegt; Jouw alternatieve manier zal niet werken, je zult hem in False Idols moeten zien te krijgen. Dat is niet zo heel moeilijk, voor wat handig materiaal verwijs ik je naar deze post van mijzelf:

Geluk heb je, het lukt namelijk alleen in de PlayStation 2-versie. Ik raad je
filmpje aan of
. De eerste is met een PCJ-600 gedaan (Ik prefereer zelf de Manchez maar dat ligt aan jezelf). Indien je niet zo goed bent met motors raad ik je hem af, als er wel mee overweg kun je deze als eerste proberen.

De tweede is met een Ambulance. Kijk hem even, dan zie je de bedoeling. Deze manier is gemakkelijker als je niet zo goed met motoren overweg kunt, maar de Ambulance goed zetten in de beperkte tijd is zeer moeilijk.. Ik raad je dan ook aan de Ambulance hier eerst te plaatsen en dan te voet naar de kerk te gaan en de missie te starten.

Link to comment
Delen op andere websites

OP de PSP kan je wel een Police Maverick zonder Cheatdevice krijgen.

Ga naar www.cheatdevice.com en ga naar >LCS Cheatdevice>Savegame Police Maverick.

Dus is het een savegame.

Bewerkt: door Miek
Link to comment
Delen op andere websites

OP de PSP kan je wel een Police Maverick zonder Cheatdevice krijgen.

Ga naar www.cheatdevice.com en ga naar >LCS Cheatdevice>Savegame Police Maverick.

Dus is het een savegame.

Dat is erg jammer voor de PS2er,s onder ons,en ik had het ook over false idols,want op die LCPD maverick heb ik nooit gelet.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
OP de PSP kan je wel een Police Maverick zonder Cheatdevice krijgen.

Ga naar www.cheatdevice.com en ga naar >LCS Cheatdevice>Savegame Police Maverick.

Dus is het een savegame.

Dat is erg jammer voor de PS2er,s onder ons,en ik had het ook over false idols,want op die LCPD maverick heb ik nooit gelet.

Het was een gewone heli hoor.De LCPD's zitten gewoon niet in ht spel als "voertuig".

Link to comment
Delen op andere websites

De Police Maverick is inderdaad fake. Een wrak komt er dan ook niet van. Wanneer je hem kapotschiet of de piloot eruit knalt zal hij in duizend en één stukjes uit elkaar spatten. De Police Maverick is namelijk in vele GTA's fake. Het is een soort doosje waaruit geschoten wordt, plus een omhulsel. De echte Police Maverick waar je zelf in kan is gewoon een volwaardig voertuig. Maar de Police Maverick is zonder CheatDevice op de PSP, of een CheatDisc op de PS2, niet te krijgen. Wel is de normale Maverick te krijgen in de missie False Idols, zoals je zelf al zei.

Kort gezegt; Jouw alternatieve manier zal niet werken, je zult hem in False Idols moeten zien te krijgen. Dat is niet zo heel moeilijk, voor wat handig materiaal verwijs ik je naar deze post van mijzelf:

Geluk heb je, het lukt namelijk alleen in de PlayStation 2-versie. Ik raad je
filmpje aan of
. De eerste is met een PCJ-600 gedaan (Ik prefereer zelf de Manchez maar dat ligt aan jezelf). Indien je niet zo goed bent met motors raad ik je hem af, als er wel mee overweg kun je deze als eerste proberen.

De tweede is met een Ambulance. Kijk hem even, dan zie je de bedoeling. Deze manier is gemakkelijker als je niet zo goed met motoren overweg kunt, maar de Ambulance goed zetten in de beperkte tijd is zeer moeilijk.. Ik raad je dan ook aan de Ambulance hier eerst te plaatsen en dan te voet naar de kerk te gaan en de missie te starten.

heel goed , dank voor de info , ben ik dagen zoet mee. groeten (beetjelaatmeschien) en ga zo door

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...