Jump to content

level san andreas vraag


tafkan

Recommended Posts

in GTA 1 heb je in beide delen van san andreas grote poorten in het lvl. Bijvoorbeeld helemaal aan de zuidwest kant (bij die sprong van 'the doors to destruction are open') daar vlak bij zitten die poorten en die heb je nog meer. Hoe ga je daarin??????

Ik heb t al met squadcar, auto, motor en ambulance geporbeerd maar kom er niet in.

Ik heb t op de plattegrond aangewezen waar ze ongeveer moeten zitten.

LInk naar plattegrond:

http://img198.imagevenue.com/img.php?image...s_122_173lo.JPG

Link to comment
Delen op andere websites

in GTA 1 heb je in beide delen van san andreas grote poorten in het lvl. Bijvoorbeeld helemaal aan de zuidwest kant (bij die sprong van 'the doors to destruction are open') daar vlak bij zitten die poorten en die heb je nog meer. Hoe ga je daarin??????

Ik heb t al met squadcar, auto, motor en ambulance geporbeerd maar kom er niet in.

Ik heb t op de plattegrond aangewezen waar ze ongeveer moeten zitten.

LInk naar plattegrond:

http://img198.imagevenue.com/img.php?image...s_122_173lo.JPG

Daar kun je misschien onder door,door middel van een grote wagen (juggernaut,bus,coach,fire truck,etc)

als je nou een van die wagens nou eens tegen een vand die poorten zet en er dan onder door kruipt,dan moet je binnen zijn.Een probleem is alleen dat je er niet meer weg kunt,en je jezelf moet ombrengen om er weer weg te komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zou hij inderdaad kunnen proberen, maar ik weet uit ondervinding dat het niet zal lukken. Ik heb het al met elk voertuig geprobeerd, maar zonder resultaat. Laat ons stellen dat hij toch door die eerste poort in Sunrise raakt, dan heeft hij nog steeds die tweede, en aangezien hij daar geen voertuig voor heeft is het uitgesloten dat hij binnen raakt. Veel speciaals lijkt er mij echter achter de hekken niet te zitten. Eerst dacht ik dat het een gebied van de politie was, maar na het raadplegen van mijn kaartje en nog eens goed te kijken ingame, zag ik enkel een open plek met een paar boompjes in.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Dat zou hij inderdaad kunnen proberen, maar ik weet uit ondervinding dat het niet zal lukken. Ik heb het al met elk voertuig geprobeerd, maar zonder resultaat. Laat ons stellen dat hij toch door die eerste poort in Sunrise raakt, dan heeft hij nog steeds die tweede, en aangezien hij daar geen voertuig voor heeft is het uitgesloten dat hij binnen raakt. Veel speciaals lijkt er mij echter achter de hekken niet te zitten. Eerst dacht ik dat het een gebied van de politie was, maar na het raadplegen van mijn kaartje en nog eens goed te kijken ingame, zag ik enkel een open plek met een paar boompjes in.
Is toch ook leuk (als je een natuur freak bent in ieder geval).
Link to comment
Delen op andere websites

he

bedankt voor jullie reacties maar dat beantwoord mijn vraag niet echt. Ik weet dat er bij de zuid west dueren alleen maar een groot huis enz. staat maar er zijn nog meer van die deuren in het lvl en ook daar zou ik graag zelf willen kijken.

dat met die auto's ervoor werkt wel maar heeft iid geen nut omdat daar 2 deuren zijn.bij zuid-west kant

BTW als je het icoontje van 'hte doors to destruction are open' hebt gepakt--> kun je dan alleen de tank in die bunker pakken. die via een tunnel te bereiken is?? of zijn er nog meer mogelijkheden als je dat haalt.

Groeten..........

Bewerkt: door tafkan
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...