Jump to content

Freerunning


Fuffie

Recommended Posts

Laatst hadden we nog op school een Freerunning les gehad met gym.

Phillip, een professionele Freerunning meester kwam bij ons op bezoek, hij heeft ook een keer bij Jensen gezeten. :Y

Ik vind het altijd wel vet om te zien, zou zelf ook wel willen doen, maar er zijn niet zoveel plekken daarvoor in mijn stad.

Opzich is dat ook niet nodig ^_^

Ik doe zlef aan pakrour kheb het niet zo met al die salto 's xD

Het gaat er om dat je snel en vrij kunt bewegen daar je omgeving dus je hebt niet per see helveel digen nodig ;)

Bewerkt: door protection
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er ook een paar jaar geleden aan begonnen,

ben er alleen min of meer mee opgehouden, ik doe

het alleen nog als het me uitkomt, in het schoolgebouw

bijv. :7

Ik moet wel even zeggen dat die hekjes in het hoofdbericht-

filmpje eigenlijk niks zijn om over heen te springen, gewoon

te makkelijk :o Die gebouwen waren toch al meer waar ik op

hoopte.. Wel grappig wat je deed met dat klimrek :')

Link to comment
Delen op andere websites

Freerunning is echt wel kicken! (h) maar verder doe ik zelf niet aan freerunning, maar vindt toch wel gaaf vidnen! :tu: : dus voor iedereen die aan Freerunning doet, ga der mee door : :D

Freerunning is op sommige plekken heel moeilijk, ik doe het nu ongveer 2 jaar :)

Ps,Ik was laatst op m'n scheenbeen gevallen :7

Link to comment
Delen op andere websites

Freerunning is echt wel kicken! (h) maar verder doe ik zelf niet aan freerunning, maar vindt toch wel gaaf vidnen! :tu: : dus voor iedereen die aan Freerunning doet, ga der mee door : :D

Freerunning is op sommige plekken heel moeilijk, ik doe het nu ongveer 2 jaar :)

Ps,Ik was laatst op m'n scheenbeen gevallen :7

Ik heb meerdere keren mijn halve been geschaafd gehad xD

Sinds de laatste keer minder ik wel.

Link to comment
Delen op andere websites

voor de mensen die het verschil niet weten tussen parkour en freerun, mensen denken vaak dat het het zelfde is en sommige mensen leggen het verschil uit in 1 zinnetje, knap.

http://www.parkour-source.nl/index.php?pag...cle&artnr=7 dit is parkour

btw wil ik het topic niet bederven, mijn PARKOUR ( :puh: ) vakantie in frankrijk, eerste filmpje is in Cavalaire (zuid frankrijk) en het tweede filmpje is in het Parkour 'mekka' waar het ontstaan is , Lisses.

Lisses:

Bewerkt: door jozz
Link to comment
Delen op andere websites

Doe niet echt aan het lijkt me wel vet maar k ga het niet doen.

Oh ja, me bal was een keer op een dak dus ik klom erop via zo n vuilnis ding , ik trok me omhoog aan zulke uitstekende stekels die vogels weg houden maar als je er weer af wilt kwamen de dinge tussen je benen lelijk terecht aan die haakjes. Dus ik ging paar stapjes achteruit en sprong van het dak van 2 meter af, en kwam gelukkig op mijn voeten terug met mijn handen tegen de grond. Maar k was wel bang dat het fout zou gaan . :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

voor de mensen die het verschil niet weten tussen parkour en freerun, mensen denken vaak dat het het zelfde is en sommige mensen leggen het verschil uit in 1 zinnetje, knap.

http://www.parkour-source.nl/index.php?pag...cle&artnr=7 dit is parkour

btw wil ik het topic niet bederven, mijn PARKOUR ( :puh: ) vakantie in frankrijk, eerste filmpje is in Cavalaire (zuid frankrijk) en het tweede filmpje is in het Parkour 'mekka' waar het ontstaan is , Lisses.

*Video*

Lisses:

Breek je net voorzichtig :puh:

Ziet er wel leuk uit, ik zie liever Nederlanders dit doen dan bijvoorbeeld Engelse ofso :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het graag willen leren, een sport vol adrenaline. Maar jij kan gewoon op gebouwen van 3 meter klimmen en er dan vanspringen met koprol zonder te vallen. Geweldig ben je zeg, jij bent net Spider-Man. Je hebt laatst je rug bezeert en vandaag ben je op je hoofd gevallen. Je kin bloed nu. Ik zou er trots op zijn als ik het zou kunnen. Oja, hopelijk geneest je kin gauw!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...