Jump to content

Freerunning


Fuffie

Recommended Posts

Lijkt me een fantastische ervaring, om tegen muurtjes, over hekjes en van dak naar dak te springen. Misschien ga ik een beetje oefenen, natuurlijk wel laag beginnen, maar ik woon in Den-Haag en het is hier echt druk. Even wat mooie plekjes zoeken. Woont hier nog iemand in Den-Haag? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me een fantastische ervaring, om tegen muurtjes, over hekjes en van dak naar dak te springen. Misschien ga ik een beetje oefenen, natuurlijk wel laag beginnen, maar ik woon in Den-Haag en het is hier echt druk. Even wat mooie plekjes zoeken. Woont hier nog iemand in Den-Haag? :7

Ik ga denk ik een snelle beweging van het dak afmaken, en dan op film zetten :eten:

Beetje Le Parkour achtig ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me een fantastische ervaring, om tegen muurtjes, over hekjes en van dak naar dak te springen. Misschien ga ik een beetje oefenen, natuurlijk wel laag beginnen, maar ik woon in Den-Haag en het is hier echt druk. Even wat mooie plekjes zoeken. Woont hier nog iemand in Den-Haag? :7

Ik ga denk ik een snelle beweging van het dak afmaken, en dan op film zetten :eten:

Beetje Le Parkour achtig ^_^

Veel succes dan maar! ;)

En breek je benen niet! ;)

En ik las ergens dat je niet heel vaak van een hoogte af moet springen! ;)

Dus voorzichtig! ;)

Grtzz

Link to comment
Delen op andere websites

ligt eraan welk filmpje je kijkt, die gasten uit rusland (filmpje hierboven) doen het duidelijk zonder ze het eigenlijk aankunnen (kwa impact van de klappen bij de landing, die zijn echt heel hard)

Maar over het algemeen ken ik freerunners die goed weten wat ze doen en ervaren tracers ken ik ook veel, ben niet veel mensen tegen gekomen die niet goed nadachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het mij vraagt is freerunning een beetje té gevaarlijk..

Sommige kennen hun grenzen niet, en die springen van het ene gebouw naar het ander terwijl ze er niet naar kijken wat er zou kunnen gebeuren.

En als het dan een keertje bijna fout gaat, en ze gewoon door gaan..

Tja, dan moet je je maar eens eventjes laten na kijken..

Ziet er allemaal wel heel soter uit!! ;)

En ik denk dat veel het daarom ook doen! ;)

Byee..^^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Als je het mij vraagt is freerunning een beetje té gevaarlijk..

Sommige kennen hun grenzen niet, en die springen van het ene gebouw naar het ander terwijl ze er niet naar kijken wat er zou kunnen gebeuren.

En als het dan een keertje bijna fout gaat, en ze gewoon door gaan..

Tja, dan moet je je maar eens eventjes laten na kijken..

Ziet er allemaal wel heel soter uit!! ;)

En ik denk dat veel het daarom ook doen! ;)

Byee..^^

Uhhm, ik let er wel op wat ik doe enz...

Sprongen die ik maak ik het filmpje heb ik vroeg laag geoefend.

Sommige kennen hun grenzen niet wat Jozz al zei, van die gasten in ''Latvia'' !

ligt eraan welk filmpje je kijkt, die gasten uit rusland (filmpje hierboven) doen het duidelijk zonder ze het eigenlijk aankunnen (kwa impact van de klappen bij de landing, die zijn echt heel hard)

Maar over het algemeen ken ik freerunners die goed weten wat ze doen en ervaren tracers ken ik ook veel, ben niet veel mensen tegen gekomen die niet goed nadachten.

Dvinsk clan is een beetje gestoord bezig, hun runnen wel mooi enz.

En de muziek is ook niet slecht.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe er zelf niet aan, maar ik heb wel ontzettend veel respect voor mensen

die deze sport/hobby beoefenen.

Ik vind het zó fascinerend om te zien hoe die gasten moeiteloos van balkon naar balkon e.d springen.

Geweldig om naar te kijken. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Telt huppelen over de stoep ook mee? :7 Zoja, dan doe ik het ook.

Okee, ik doe het niet maar ik vind het er wel gaaf uitzien en zou het ook niet kunnen en zou net als ieder anders z'n nek breken na een sprong. Verder zie ik het nut van Freerunning niet echt in aangezien je er niet echt iets mee kan doen behalve tikkertje maar ik wardeer het wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Telt huppelen over de stoep ook mee? :7 Zoja, dan doe ik het ook.

Okee, ik doe het niet maar ik vind het er wel gaaf uitzien en zou het ook niet kunnen en zou net als ieder anders z'n nek breken na een sprong. Verder zie ik het nut van Freerunning niet echt in aangezien je er niet echt iets mee kan doen behalve tikkertje maar ik wardeer het wel.

Gewoon de kracht die je binnen krijgt is gewoon fijn, oja ik zie freerunning van een andere kant je kan op dingen klimmen wat moeilijk te bereiken is :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...