Jump to content

Call of Duty World at War


snowguard3

Recommended Posts

  • Reacties 817
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    127

  • HA5H

    75

  • wupie

    68

  • Forumrunner

    58

Misschien hebben we nog geluk en speelt het spel nog af op Nederlands-Indië tijdens de Tweede Wereldoorlog. Ik ben best wel benieuwt hoe het spel en de besturing op de Wii er gaan uitzien.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
maar ik vind De WW2 nu wel erg uitgemolken ik bedoel we leven in de 21e eeuw stop die WW2 reeks eens.

Ja deels heb je gelijk maar nu is het in Japan(toch?) en die scene hebben ze nog niet gehad.

tja daar heb je ook weer een punt, maar ik bedoel nu waren we eindelijk van die roestige ouwe schietijzers af,en nu komt dit weer.

Link to comment
Delen op andere websites

maar ik vind De WW2 nu wel erg uitgemolken ik bedoel we leven in de 21e eeuw stop die WW2 reeks eens.

Ja deels heb je gelijk maar nu is het in Japan(toch?) en die scene hebben ze nog niet gehad.

tja daar heb je ook weer een punt, maar ik bedoel nu waren we eindelijk van die roestige ouwe schietijzers af,en nu komt dit weer.

Naja Japan is veel spannender omdat je vrijwel niks ziet. In die planten . Dus ze kunnen je zo verassen wat met Duitsland niet het geval was .

Link to comment
Delen op andere websites

maar ik vind De WW2 nu wel erg uitgemolken ik bedoel we leven in de 21e eeuw stop die WW2 reeks eens.

Ja deels heb je gelijk maar nu is het in Japan(toch?) en die scene hebben ze nog niet gehad.

tja daar heb je ook weer een punt, maar ik bedoel nu waren we eindelijk van die roestige ouwe schietijzers af,en nu komt dit weer.

Naja Japan is veel spannender omdat je vrijwel niks ziet. In die planten . Dus ze kunnen je zo verassen wat met Duitsland niet het geval was .

ja dat weet ik nogwel door MOH Rising Sun , ik loop mooi door de struikjes heen springt er zon jap uit zon gat en knalt me dood :duh:

Bewerkt: door GreyFox-Smurf
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...