Jump to content

Call of Duty World at War


snowguard3

Recommended Posts

  • Reacties 817
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    127

  • HA5H

    75

  • wupie

    68

  • Forumrunner

    58

Het gedeelte in Berlijn lijk me niet echt vernieuwend, maar het gedeelte in Japan zeker weten wel. Met flammenwerper alles en iedereen afbranden, zelfmoord jappen die op je af komen rennen met een katana. Call of Duty World At War word echt een vette game.

Link to comment
Delen op andere websites

GROOT NIEUWS!!!

Call of Duty: World at War zal op 14 november in Nederland in de winkels liggen. Dat heeft Activision vandaag bekend gemaakt. De game, die tracht het Tweede Wereldoorlog genre te herdefiniëren, komt net als bij Call of Duty 4 drie dagen later dan de Verenigde Staten. De game komt uit voor de PC, Playstation 3, Xbox 360, de Nintendo Wii en de Nintendo DS.

Bron: *KLIK*

:dans::klap:

Link to comment
Delen op andere websites

De amerikaanse zwemmer michael phelps die die 14 gouden medailles heeft gewonne op de olympische spelen heeft van activision de ( beta) word at war gekregen ook is een personagen in de game naar hem vernoemd.

bron:http://www.gamekings.tv/index/nieuws/michael-phelps-krijgt-cod5-nu-al/

js007 ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een lucky bastard, ik wil ook een Call of Duty World At War beta of demo. Het liefst een missie met die wreede russische shotgun, of met die super vette Amerikaanse flametrower. 8)

Bewerkt: door DenkaanHenk
Link to comment
Delen op andere websites

Michael Phelps ontvangt eerste exemplaar van Call of Duty: World at War

Michael Phelps, recordolympiër en naar eigen zeggen een groot fan van de Call of Duty-serie, zal het allereerste exemplaar van Call of Duty: World at War, het vijfde deel in de serie, mogen ontvangen van Activision. Bij de ochtendshow op de televisiezender CBS, het CBS News, leek Phelps de game al te ontvangen, maar het ging hier slechts om een lege doos.

"As it turns out, Michael Phelps is a big Call of Duty fan, so we wanted to give him the first copy of CoD:WW. It's well deserved."

"Yes, unfortunately the game isn't quite finished yet, but it's close. We'll be sending Michael the first disc off the production line though later this year, we promise!"

http://www.gamersnet.nl/nieuws/200809/mich...y_world_at_war/

Link to comment
Delen op andere websites

Call of Duty: World at War preview

We mogen terug naar de Tweede Wereldoorlog met Call of Duty: World at War, het vijfde deel in de Call of Duty serie waarvan de populariteit recentelijk explosief is gegroeid. Terecht, want deel vier was een meesterwerk, maar voor ontwikkelaar Treyarch dus extra moeilijk om tegenop te boksen met deel vijf. Of dit zal lukken, lees je in deze preview...

Tijdmachine

Vijftig procent van de mensen die Call of Duty 4 (CoD4) heeft gespeeld, heeft geen van de eerdere delen gespeeld. Dit betekent dat van de tien miljoen mensen die Call of Duty 4 hebben aangeschaft, er vijf miljoen zijn die misschien nog nooit een WWII-shooter hebben aangeraakt! Moeilijk te geloven voor mensen die tientallen games over de periode tussen 1942 en 1945 voorbij hebben zien komen, en D-Day ondertussen kunnen dromen, maar het is waar. Er zijn dus vijf miljoen gamers die voor het oprapen liggen voor Activision en die gaan ze zeker niet laten liggen. Daarom staat de tijdmachine weer lekker ingesteld op WWII voor deeltje vijf.

Ik was zelf niet helemaal overtuigd na de demo die ik tijdens Leipzig te zien kreeg. Call of Duty 4 is voor mij de ultieme gescripte shooter: het was een absolute kick van begin tot eind. Infinity Ward heeft zich jaren bezig gehouden met dit genre en het geperfectioneerd. Treyarch is een prima developer en heeft zeer goed gekeken naar alles wat CoD4 geweldig maakte, maar ik vraag me af of ze de spijker op z'n kop hebben geslagen, zelfs al hebben ze twee jaar de tijd gehad om het spel te maken. Het concept is in ieder geval overtuigend: de focus verplaatst zich naar het slagveld in het Oosten, waar de Amerikanen en Japanners elkaar te lijf gingen. Op een andere manier dan we gewend zijn, namelijk met vlammenwerpers, guerrilla-tactieken, kamikaze aanvallen en samurai zwaarden. In de korte demo die ik heb gezien leek dit niet meer voor te stellen dan een uitgebreide jungle mod voor CoD4 met extra agressieve vijanden. Één van de weinig opzienbarende toevoeging was dat de ontwikkelaars met zijn tweeën speelden, in co-op dus.

Nét niet

De toevoeging van de co-op mode heeft twee kanten: het is één van de meest gewilde features van fans van CoD4, maar aan de andere kant betekent twee spelers in het veld dat het spel minder strak in kan spelen op het gedrag van de spelers. Met zijn tweeën spelen maakt het gewoon een ander spel. Eentje waar ik minder op zit te wachten dan de verschrikkelijk goed geregisseerde singleplayer-ervaring van CoD4, maar dat kan aan mij liggen. Niet dat het hier aan spectaculaire actie ontbreekt: in de demo liepen de ontwikkelaars in een nederlaag, renden ze over het slagveld waar tanks elkaar aan het vernietigen waren en zagen we een groot vliegtuig crashen. Maar het zag er allemaal nét iets minder gelikt uit dan in CoD4.

Zo ook wat betreft de wapens. De vlammenwerper is voor World at War wat de Javelin Missle was voor CoD4, maar het verbranden van de omgeving met de vlammenwerper was bij lange na niet zo gaaf als zien hoe een Javelin Missle een tank uitschakelt. De vlammen verspreiden zich niet realistisch en vernietigen niets. Het lijkt alsof iemand een goed idee had en dat dit niet tot in de puntjes uitgewerkt is, terwijl juist die 'puntjes op de i' CoD4 zo speciaal maakten.

Voorlopige conclusie

Dat ik het design bij Call of Duty: World at War minder strak vind dan in deel vier, kan liggen aan het feit dat de game pas over een paar maanden helemaal klaar is en het design nog wordt bijgescherpt. De engine en controls zijn sowieso rechtstreeks overgenomen uit CoD4, dus de fundamenten zijn op zich al goed genoeg om een dikke voldoende te scoren. Maar wij zien natuurlijk het liefst dat deze game even bruut wordt als zijn voorganger en daar lijkt het voorlopig nog niet op.

http://www.gamersnet.nl/previews/call_of_duty_world_at_war/

Link to comment
Delen op andere websites

Een linkje alleen is genoeg hoor, studie dewolf.

Ik verheug me in ieder geval weer op de M1 Garant :D

Je bedoelt zeker de

Thompson

M1 Garand

Springfield

Bazooka

M4 Sherman Tank

P40 Vliegtuigjes van de Amerikanen :D

Ik kan niet wachten tot Cod5 uitkomt!!

Groeten,

Link to comment
Delen op andere websites

Twee van de screens waren sowieso al bekent, die met de vlammenwerpers. En twee andere, vijf en zes, komen uit de eerste trailer. Verder vergeten jullie een paar van de beste wapens; de Bad Ass Rifle.. 8) Oftwel de Browning Automatic Rifle, aka de BAR. En niet te vergeten; de Trench Gun.

Wapenlijst is overigens al uitgelekt;

* Juggernaut (Bevestigd door Treyarch in een interview)

* Sleight of Hand

* Extreme Conditioning

* Martyrdom (Bevestigd door Treyarch in een interview)

* Steady Aim

* Bandoleer

* Iron Lungs

* Stopping Power (August issue of Xbox Magazine)

* Deep Impact (August issue of Xbox Magazine)

* Sonic Boom [adds the ability to spread a deadlier & vaster sea of fire]

* Last Stand

* Monkey [Climbing trees]

* Frogman [Faster Swimming]

* Play Dead [Ability to fake death]

* Crouch Sprinter [Allows you to sprint while being in crouch position/cover]

* Banzai [Allows you to draw, charge & use your melee weapons alot faster (even when sprinting), providing more damage to the enemy]

Americans:

* M1A1 Thompson

* M1A1 Carbine

* M1 Garand

* Trench Shotgun

* Browning Automatic Rifle (B.A.R)

* M1903 Springfield

* M1903 Springfield Scoped

* M2 Flamethrower

* M1911 (also known as Colt 45)

* Bajonet

* M9 Bazooka

* Browning M1919A6

* M2 Machine Gun

Explosives:

* MK2 Frag Grenade

* Smoke Grenade

* Satchel Charges

* Mines

Russian Weapons:

* TT-33

* Mosin Nagant

* Mosin Nagant Scoped

* PPSH (71 round Drum Magazine)

* PPSH (31 round Banana Magazine)

* Bajonet

Explosives:

* RGD-33

German Weapons:

* P08 Luger

* Kar98

* Kar98 scoped

* MP44

* MP40

* MG42

* MG34

* Knife

Explosives:

* Stielhand granate

Japanese Weapons:

* Nambu 14

* Arisaka Type 99

* Type 100 Submachine gun

* Bajonet

* Katana

Explosives:

* Kiska Grenade

British Weapons:

* Sten

Bron: http://www.callofduty4.nl/?a=nieuws&id=357

Helaas weer Martyn00b, en Juggern00b was te verwachten. :) Wat ik van die Play Death moet verwachten..? Ik hoop maar dat het niet zo'n n00b perk wordt. Misschien wel leuk te combineren met katana.. Ook leuk overigens dat de M1903 er zonder scope in zit, kun je ook een soort Karabiner hebben aan de Amerikaanse zijde. Helaas dan wel weer dat de Gewehr 43 vergeten is, want die zou de Garand weer kunnen vervangen aan de Duitse kant. Lijkt me overigens wel dat er nog meer komen, aangezien het voor online nu wat oneerlijk verdeeld zou zijn. De Amerikanen hebben nu bijvoorbeeld overal keuze uit (SMG's, Shotguns, LMG's, Assault Rifles, Bolt Action Rifle, Semi-automatische Rifle, Pistool, enz) en de jappen hebben helemaal niets.. Alleen een Bolt Action (?) Rifle, Pistool en een SMG.

Edit:

Voor de geinteresserde;

Extra armour (Juggernaut perk voor voertuigen)

Lightweight vehicle (voertuig wordt sneller, maar ook zwakker)

Mechanic (de mogelijkheid om je voertuigen te repareren)

Chameleon (de mogelijkheid om je tank te camoufleren)

Lubricant (snellere beweging van de geschutskoepel)

Machine Gunner (voegt een machinegeweer toe aan een voertuig)

Tank Commander (jouw tank wordt een team spawnpoint)

Optics (interne camera voor beter zicht en richt mogelijkheden)

High-explosive (HE) Round (munitie die meer schade berokkent aan infanterie -vooral in groepen-, maar zwakker is tegen tanks)

Armour-piercing (AP) (idem als HE, maar dan bedoeld voor tanks)

Dragon (rust jouw tank uit met een vlammenwerper)

Bron: http://www.callofduty4.nl/?a=nieuws&id=358

Wii-versie heeft overigens geen co-op..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...