Jump to content

Call of Duty World at War


snowguard3

Recommended Posts

Elke keer als ik een zombie map gemaakt heb en ik wil hem testen dan compile ik hem en dan opend cod.

Maar dan komt er een error:

j58oyo.jpg

Het gaat om de onderste error.

Dat staan in de console dan.

Hoe kan ik dit oplossen?

(ik gebruik radiant)

Bewerkt: door Kryziek
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 817
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    127

  • HA5H

    75

  • wupie

    68

  • Forumrunner

    58

De Message of the Day zegt dat de Map Packs tot 1 November 50% goedkoper zijn in de PSN Store. Maar in de PSN Store kosten de Map Packs nog steeds gewoon €9,99 per stuk. :? Weet iemand hier meer vanaf?

ja, het is enkel in noord Amerika aan 50% te koop :7

Maar heu ja kan ze toch downloaden van een vriend zen psn-account?

dan kopen jullie elk één map en die een download je dan van de andere zijn account en omgekeerd ook.

dan heb je maar voor één map betaald en heb je 2 mappen en als je met meer vrienden samen maps koopt komt het zelf nog goedkoper uit 8)

Link to comment
Delen op andere websites

De Message of the Day zegt dat de Map Packs tot 1 November 50% goedkoper zijn in de PSN Store. Maar in de PSN Store kosten de Map Packs nog steeds gewoon €9,99 per stuk. :? Weet iemand hier meer vanaf?

ja, het is enkel in noord Amerika aan 50% te koop :7

Maar heu ja kan ze toch downloaden van een vriend zen psn-account?

dan kopen jullie elk één map en die een download je dan van de andere zijn account en omgekeerd ook.

dan heb je maar voor één map betaald en heb je 2 mappen en als je met meer vrienden samen maps koopt komt het zelf nog goedkoper uit 8)

Is niet mogelijk, de Map Packs in die Amerikaanse store van 4,99 per stuk zijn Region Locked.

Wij hebben allemaal een disc die alleen werkt op Region Europe, terwijl die map packs voor de Region USA zijn

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik ben heb sinds kort online en kende een best slecht start maar dat heb ik gelukkig omgebogen met een positieve KD.

Ik had op een gegeven moment een KD van 986-1195 :7 En dat heb ik nu ingehaald met 2489-2301 :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

De Message of the Day zegt dat de Map Packs tot 1 November 50% goedkoper zijn in de PSN Store. Maar in de PSN Store kosten de Map Packs nog steeds gewoon €9,99 per stuk. :? Weet iemand hier meer vanaf?

ja, het is enkel in noord Amerika aan 50% te koop :7

Maar heu ja kan ze toch downloaden van een vriend zen psn-account?

dan kopen jullie elk één map en die een download je dan van de andere zijn account en omgekeerd ook.

dan heb je maar voor één map betaald en heb je 2 mappen en als je met meer vrienden samen maps koopt komt het zelf nog goedkoper uit 8)

Is niet mogelijk, de Map Packs in die Amerikaanse store van 4,99 per stuk zijn Region Locked.

Wij hebben allemaal een disc die alleen werkt op Region Europe, terwijl die map packs voor de Region USA zijn

Leer eens lezen.

Hij zegt gewoon, je legt 5 euro in, iemand anders ook, je koopt de mappen met een account, installeert de mappen, dan pakt je vriend je account even over, installeert ze ook, en jullie beiden hebben nu de mappen voor 5 euro ipv. 10 euro.

Doe je het met vier man, dan kost het dus maar €2,50 etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Doe het gewoon op mijn manier ^_^

Blijf doelloos aan mensen vragen of je ze mag downloaden

ik heb ze nu alle3 gratis gedownload

en die gast was vergeten zn ww te veranderen en hij is nogal koopverslaaft dus ik neem alles gratis mee :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...