Jump to content

Runescape


andyman

Recommended Posts

  • Reacties 746
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rullez

    45

  • Wrieh

    36

  • sevaboy

    27

  • DdJDean

    25

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey, heeft iemand misschien nog goeie tips om de prayer level te verhogen bij lvl 28, ik wil hem tot 31 halen, dan kan ik lekker in de monastry.

PS: Mijn usernaam: Kjellb.

Edit: Crappy Apple, dan moet je een speciaal crafting lvl hebben en moet je chisel hebben, die kan je kopen in de general store, maar ik weet niet welke crafting lvl je ervoor nodig hebt.

Bewerkt: door Follow
Link to comment
Delen op andere websites

hoi ik heb een vraag

ik zie veel mensen rond lopen met een hernas (mitheril of steel ) en dan met goed er aan

nu is men vraag ik wil full mithril kopen maar waar kan ik full mithril kopen met goed er aan ? ik heb aleen een shop gevonden waar ik full mithril kan kopen maar dan zonder goud :N

Link to comment
Delen op andere websites

Mithril met goud heb ik nog nooit gezien, wel ady, black en rune met goud.

Maar je moet het eens in bij de bank proberen, als je iemand hoort selling mithril (g) dan moet je met hem traden, en een bod neerzetten erop dus.

Veel succes.

Link to comment
Delen op andere websites

Mithril met goud heb ik nog nooit gezien, wel ady, black en rune met goud.

Maar je moet het eens in bij de bank proberen, als je iemand hoort selling mithril (g) dan moet je met hem traden, en een bod neerzetten erop dus.

Veel succes.

ah ok maar is er dan een winkel waar je full rune met goud kan kopen ?

Link to comment
Delen op andere websites

nee je kunt het volgens mij krijgen met een members puzzel ofzoals je gwoon fullr une wilt hebben moet je dragon slayer gehaald hebben(gwoon tas swordies hebben)ik zelf heb alle quests gehaaldik heb 39 quest points ik zit op combat 57

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik ben lvlv 42 comb en 53 in mining (gaat zeer traag vooruit) de eerste 2weken speelde ik er 24/7 op maar nu maar 3 keer per week maar mijn neef speelt het OVERAL ben geen member en zal er (hoogstwaarschijlijk geen worden) Ik heb eens iets gehoord over een mod dat je een soort runescape in SA zou spelen met missies en zo maar daar hoor ik niks meer van (HET TOPIC LIJKT VERDWENEN)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
MAximum is 1k rune ess is 30k ofwel 30000gp (gold pieces)µ

btw mij vind je op de naam Red Bull584 (combat level 66)

ok dankje mijn naam is king robert9(combat 62 ben meer bezig met crafting etc)

en ik heb amper goede spullen :duh::duh::duh::duh::duh::duh::duh::duh::ch:

ik was gehackt maar ik heb mijn account temminste terug gekregen zonder spullen :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...