Jump to content

Runescape


andyman

Recommended Posts

  • Reacties 746
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rullez

    45

  • Wrieh

    36

  • sevaboy

    27

  • DdJDean

    25

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb er nou al een paar keer op gedrukt maar er gebeurt niks dus wat moet ik nog meer doen en waar komt het plaatje dan uit.

Als Prt Scr hebt gedrukt moet je naar bijvoorbeeld Paint of Photoshop gaan, een nieuw document openen en Ctrl+V doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil even iets medelen,ik heb dus een fansite,(pm voor meer details) en daar staat een shoutbox op.

Helaas zijn er mensen,die nogal vunzige teksten erin typen,zou je daar mee willen ophouden?

,ik ben zeker dat het iemand van het forum is want nergens anders is de link naar de site te zien.

:duh:

Btw firemaking is héél gemakkelijk te trainen,leuk zelfs ben nu level 50 :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een hengel kan je kopen in Port sarim ,naar het viscoontje.

fishingrodgs9.gifFising rod + bait

Na het net-vissen kun je beginnen met sardines vangen. Je hebt level 5 en een Fishing rod nodig om ze te kunnen vangen. Een fishing rod kun je ook kopen in Port Sarim of Catherby voor 5 gp. Om de vissen te kunnen vangen heb je bait (voer) nodig. Bij Port Sarim hebben ze altijd 200 in voorraad en het kost 3 gp per stuk. Je kunt ook bait krijgen door zombies te doden.

Je kunt vanaf level 10 herring (haring) in zee vangen met je hengel. Om te kunnen vissen op zee, klik je met de rechtermuisknop op de zee en dan op "Bait". Later kun je ook met een gewone hengel vissen in rivieren. In rivieren kun je pikes vangen.

Vislocaties zee: Catherby, Karamja, Draynor Village, Barbarian Village, Al-Kharid, Shilo Village

Vislocaties rivieren: Ardougne rivier, Lumbridge rivier, Barbarian Village en aan de noordkant van het meer van Seer's Village.

flyfishingrodtn5.gifFly fishing rod + feathers

Hierna komt fly-fishing. Je hebt level 20 nodig om trout te vangen, 30 voor salmon. Hiervoor heb je veren en een fly fishing rod nodig. Ook te koop in Port Sarim. Je moet deze vissen in de rivier vangen, bijvoorbeeld Lumbridge of Barbarian Village. Barbarian Village is dicht bij twee banken, dus dat is makkelijk. Pkers houden van deze vis, dus dan kun je dat mooi verkopen in Edgeville Bank. Voor veren kun je kippen doden.

Vislocaties: Ardougne rivier, Lumbridge rivier, ten westen van Gnome Stronghold, Barbarian Village en aan de

noordkant van het meer van Seer's Village.

let wel,de fly en de normale rod lijken erg op elkaar:p

btw vergeet geen "Bait te kopen en voor fly fidhing Feather's

:cya:

Bewerkt: door ICE BANANA
Link to comment
Delen op andere websites

*Vergeef me de Uber grote bump*

Ik speel al meer dan een jaar runescape, heb meerdere accounts gehad en af en toe ff niet meer gespeeld voor ene aantal maandjes, maar ben onlangs overnieuw begonnen met de account U Die Now690. Combat Lvl: 7

Hoogste skill: Prayer, 10 namelijk(haha noob denk je vast maar ben nog maar 1 dag met die acc bezig :duh:)

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Link to comment
Delen op andere websites

Hey jongens

Heeft er iemand een runescape account die die niet meer wil hebben?

Mag ik hem dan plz??

Ik had een lvl60 account maar ik ben gehackt

Dus ik wil heel graag een nieuwe

En ik had full rune!!!

ALS JE JE ACCOUNT KWIJT WIL, WIL IK HEM WEL!!!!!!!!!!!

Bewerkt: door KillerR
Link to comment
Delen op andere websites

Hey jongens

Heeft er iemand een runescape account die die niet meer wil hebben?

Mag ik hem dan plz??

Ik had een lvl60 account maar ik ben gehackt

Dus ik wil heel graag een nieuwe

En ik had full rune!!!

ALS JE JE ACCOUNT KWIJT WIL, WIL IK HEM WEL!!!!!!!!!!!

sorry dat kan niet is verboden zie runescape site regels

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...